wonen in Bilthoven-Noord?

02-10-2015 11:20 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
we zijn ons aan het orienteren op de woningmarkt en hebben een leuk huis gezien in Bilthoven-Noord;

mooi 2 onder 1 kap met flinke tuin en in het groen... maarrrrr...

hoe is bilthoven om te wonen voor kleine kinderen? waar ontmoeten ze andere kinderen? zijn er speeltuintjes? wat zijn goede/leuke scholen in bilthoven noord?

de woning bevindt zich op 800 meter van het station overigens, bij de gezichtslaan in de buurt.

is de gezichtslaan erg druk trouwens?

ik ben benieuwd of iemand mij insiders-info kan geven? makelaars zijn toch niet helemaal onbevooroordeeld ;-(
Ik rijd er elke dag doorheen op weg naar huis

Bilthoven Noord is wel echt kak. Mooie buurt om te wonen, veel groen. De mensen die er wonen moeten wel bij je passen. Gezichtslaan zelf zou ik qua verkeer te druk vinden als ik zo'n budget heb om mee te kopen. Dan zou ik meer rust willen.
Mij te gevaarlijk, die contreien... moordenaar Els Borst, afperser van De Mol, moord op Pim Fortuyn. Allemaal in die regio.
mm net zo druk als soesdijkse weg???

en tja wat is kak? mensen met kennelijk goede banen en geld hoeven niet perse kak te zijn toch?

is het leuk voor kinderen, dat vind ik ook belangrijk.
Mensen met veel geld hóeven niet kak te zijn, maar in Bilthoven noord zijn ze dat wel. Ik heb er 3 jaar gewoond en voelde me daardoor niet thuis.

En ik vond de huizen en de tuinen zo groot dat je weinig mensen zomaar op straat tegenkomt, zoals je in de stad wel hebt. ik woonde op de gezichtslaan, best druk qua verkeer.
Ja in de spits bijna net zo druk als de soestdijkseweg. Bijna iedereen die vanaf de A27 de afrit Bilthoven/Maartensdijk neemt komt via de gezichtslaan bilthoven binnen. Ik zou mijn kinderen er iig niet laten spelen ivm de veiligheid.

En nee, mensen die een goede baan hebben zijn niet per se kak inderdaad. Maar ik vind persoonlijk bilthoven noord voor mij te kak.
Voor mij persoonlijk zouden er veel leukere buurten en huizen zijn om naartoe te trekken met een bilthoven-noord-budget
Ze zeggen niet voor niets Bilthoven-Neurt. Inderdaad best kak, maar tussen het kak wonen ook vele andere mensen.

En kak is niet per definitie fout.

Ik vind de buurt die je noemt vrij druk en niet echt leuk voor kleine kinderen.
Mijn kinderen zitten op de werkplaats kindergrmeenschap VO. Wonen zelf niet bilthoven. In de omgeving, woon liever op de plek waar ik nu woon. Groener dan bilthoven en iets platter en boerser. Maar de kinderen gaan er met heel veel plezier naar toe.

Kijk maar eens op de site, geweldige school.

Wp heeft ook een basisschool
Life begins at the end of your comfort zone..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven