Entertainment alle pijlers

Gotham

02-10-2015 12:43 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
We waren gotham aan het volgen op Veronica helaas is deze ermee gestopt met uit te zenden. Weet iemand waar we Gotham nog verder kunnen kijken. HIj is niet te downloaden :(. Ik vind online wel dat netflix die uitzend maar op netflix vind ik hem ook niet.
Misschien kun je het streamen via icefilms of andere streamservices.
Netflix bied in Nederland andere en vooral later dingen aan dan in Amerika helaas, het kan dus goed dat je het daarom niet kan vinden.

Ook illegaal niet te vinden? Waar was je met kijken?
We hebben gezocht via spotnet maar is niet te vinden. We waren tot en met aflevering 8.

ik zal vanavond eens kijken via icefilms. Popcorntime ook al gekeken staat hij ook niet op....
Popcorntime staat hij bij mij wel op.. Zou dat komen omdat ik niet in Nederland woon?

anders stream - tv . co (zonder spaties natuuurlijk)
Als je niks tegen illegale downloads hebt, kickass torrent. Die heeft heel S01 en de eerste 2 afleveringen van S02 (net nog gekeken omdat ik het ook volg en alleen S01 heb)
dank je my-little-appeltree en zwseva ik ga als ik straks thuis ben eens kijken.
Popcorntime stond de serie wel altijd op. Ik woon gewoon in nederland. Heb de serie helemaal gekeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven