Garnier pure active
vrijdag 2 oktober 2015 om 13:00
Hallo lezers,
Ik heb me zojuist voor het gezicht de garnier active lijn gekocht. Ik heb een
- scrub
- reinigings tonic
- matterende crème
- bb Cream
Er staat nergens op de verpakking of ik dit 1 of 2 keer per dag moet gebruiken.
Is er iemand die ervaring heeft met deze producten en hoe vaak je het nu het beste kan gebruiken.
Gr
Ik heb me zojuist voor het gezicht de garnier active lijn gekocht. Ik heb een
- scrub
- reinigings tonic
- matterende crème
- bb Cream
Er staat nergens op de verpakking of ik dit 1 of 2 keer per dag moet gebruiken.
Is er iemand die ervaring heeft met deze producten en hoe vaak je het nu het beste kan gebruiken.
Gr
vrijdag 2 oktober 2015 om 13:04
Iedere dag scrubben is niet zo best voor je huid, dus dat zou ik niet dagelijks doen, hooguit 1x per week. De rest kan je prima dagelijks gebruiken. Maar om Bb cream en de matterende crème meermaals per dag te gebruiken lijkt me nogal onnodig. Kijk ook uit met de reinigende tonic, als je een gevoelige huid hebt kun je het beter 1x per dag gebruiken in plaats van 's ochtends EN 's avonds.
Als ik teveel producten gebruik krijg ik nog sneller een droge en geïrriteerde huid bijvoorbeeld.
Als ik teveel producten gebruik krijg ik nog sneller een droge en geïrriteerde huid bijvoorbeeld.
Ik ben niet gek, ik ben een Rorschach vlek!
vrijdag 2 oktober 2015 om 16:19
De reinigingstonic gebruik je in de ochtend en hierna breng je de matterende crème of bb cream aan.
In de avond weer reinigen en daarna de matterende crème aanbrengen.
Scrubben 1x in de week doen, kijk hoe je huid hier op reageert. Is het te heftig dan 1x in de twee weken. Hierna reinigingstonic gebruiken en weer de crème aanbrengen.
In de avond weer reinigen en daarna de matterende crème aanbrengen.
Scrubben 1x in de week doen, kijk hoe je huid hier op reageert. Is het te heftig dan 1x in de twee weken. Hierna reinigingstonic gebruiken en weer de crème aanbrengen.