Mode & Beauty alle pijlers

Wat moet ik aan?!?!

02-10-2015 19:58 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ga morgen mijn jeugddroom laten uitkomen. Wilde altijd al leren kunstschaatsen maar ben er nog niet eerder aan toe gekomen.

Nu had ik een vraag en wie weet zijn er mensen die hiermee ervaring hebben.

Wat moet ik namelijk aan? Is een gewone sportbroek genoeg voor een kunstschaatstraining. Ik heb zo'n stretchbroek die warm houd voor s'winters buiten oefeningen doen. Is die goed genoeg? Kan er namelijk niks over op het internet vinden..

Misschien dat er iemand is die dat weet...

Greetings
Die broek lijkt me prima met een lekker shirt of vestje.
Zelf doe ik af en toe aan kunstschaatsen. Voor een training is een stretch thermo broek aan te raden. Met daarop een makkelijk zittende trui, daaronder een thermo hemd.

Voor een training is dat helemaal prima.

Waar ga je trainen?
En een kussen voor rond je achterwerk
Haha het kussen krijgen we daar geloof ik...

Ga het eerst in Utrecht proberen en daarna in Amsterdam. Eens kijken waar ik me thuis voel en waar ik het leuk vind, heb er zoo veel zin in!
Ja dat begrijp ik. Utrecht is goed.

Ik doe al aan schaatsen sinds ik 3 jaar oud ben. Vind het helemaal geweldig. Nu wegens tijdgebrek nog af en toe. Veel plezier en succes
quote:houten1983 schreef op 02 oktober 2015 @ 20:08:

Ja dat begrijp ik. Utrecht is goed.

Ik doe al aan schaatsen sinds ik 3 jaar oud ben. Vind het helemaal geweldig. Nu wegens tijdgebrek nog af en toe. Veel plezier en succesThanks!!
Kniebeschermers, handbeschermers en een vloeken-woordenboek voor als je door al je vloeken heen bent.
Gewoon iets waar je makkelijk in kunt bewegen. Kleed jezelf in laagjes aan, dan heb je nog wat om uit te trekken als je oververhit raakt en kun je als je afkoelt weer wat aandoen. Heel veel plezier en sterkte met vallen.
Aansluitende kleding die lekker zit en een dikke pamper voor het geval je valt. Misschien polsbeschermers?
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven