Uitgerekend eind mei / begin juni 2016

23-09-2015 17:05 444 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdU.D. 1e/2e/ 3e kindje Bijzonderheden Rabida33 17 mei 2e kindje (dochter van 20 maanden) hartje zien kloppen bij 6.3

22 okt echo Mijnnickname29 27 mei 2e kindje (dochter van 10 maanden hartje zien kloppen bij 6.0

int vk op 9 okt Nijntje27 28 mei 2e kindje (zoon van 1,5) 7 okt int vk + echo Gurlie-124 Eind mei 1e kindje 28 okt echo gynlivelaughlovee24 Eind mei 1e kindje Nog geen afspraak Melleke158535 1 juni 2e kindje (dochter van 3) Nog geen afspraak Panda14 21 1 juni 16 okt echo gyn schaapjes30 2 juni 2e kindje (dochter van 13 maanden) Nog geen afspraak liefde536 2 juni 4e kindje + 1 bonuskindje Nog geen afspraak kleurig38 3 juni 1e kindje Nog geen afspraak superstar 927 3 juni 1e kindje Nog geen afspraak Bliss9124 ong 3 juni 1e kindje 30 okt int vk + echo XkusX28 8 juni 1e kindje Nog geen afspraak nadiaxx 30 8 juni 1e kindje 27 oktoberMiss Sjans21 1e kindje Nog geen afspraak Schaapje199124 12 juni 1e kindje 20 oktober echo

Hallo,

Afgelopen vrijdag heb ik ontdekt zwanger te zijn! We hebben al een dochter van negen maanden. Die kwam er niet zonder slag of stoot dus op tijd begonnen voor de tweede. Als alles goed gaat, ben ik ongeveer 27 mei uitgerekend. Ik wil het nieuws dit keer heel graag zo lang mogelijk voor me houden (liefst tot ik weet wat het geslacht is). Het kost me veel moeite om niets te zeggen, ben nogal een flapuit. Hoop op dit forum anderen tegen te komen die (net) zwanger zijn zodat we er in ieder geval met elkaar over kunnen praten. Ik hoor graag jullie verhaal!

Groetjes
Oh Nickname, super fijn dat je de echo gehad hebt en ook nog iets moois hebt kunnen zien!!! En wat je schrijft, je bent er nog niet maar wat een mooi begin!! Perfect om het weekend mee te starten 😉

Misschien heeft de echoscopiste wel gelijk dat je meer onzeker wordt op een forum maar aan de andere kant vind ik het soms ook wel prettig om dingen van je af te kunnen schrijven en je onzekerheid te delen met anderen. Heeft beiden wel iets denk ik 😉
Gefeliciteerd Nickname! Wij zouden wel eens precies gelijk kunnen lopen

En was balen Anoukies dat je je zo voelt,is toch wel wat anders dan moe zijn of het koud hebben. Ik hoop voor je dat het snel over gaat!

Hier ook moe, koud, en bij vlagen misselijk. Vooral opstaan en en ontbijten beginnen steeds meer moeite te kosten. Al ben ik ergens ook wel blij, want de vorige keer ging ik me vanwege het uitblijven van deze klachten (achteraf terecht) zorgen maken. Maar dat was dus omdat ik bij de eerste wel heel misselijk ben geweest.

Ik weet niet meer wie het vroeg maar vrijdag is mijn vrijde dag, en vanaf volgende week ben ik ook de dinsdagmiddag en woensdag vrij! Zo fijn, ik had nooit gedacht dat mijn baas daarmee akkoord zou gaan
Hoi.

Net nieuw hier.

Spannende dag voor mij vandaag😆

3 dgn over tijd...dus vanavond maar ns een testje doen.

Als het positief is dan is mijn 2e kindje idd voor begin juni😊
Wat een gezellige drukte hier! Voor alle dames die ik nog niet heb gefeliciteerd: gefeliciteerd en welkom!

Mijn gegevens: 27 jaar, 1e kindje, 3 juni uitgerekend en nog geen afspraak. Vandaag 5 weekjes zwanger :D

Hier nog (steeds gelukkig) geen kwaaltjes alleen nog erg moe
Hallo,

De tabel staat erin! Ik twijfelde over de vermelde miskramen. Omdat ik ook twijfel over het vermelden van die van mijzelf. Aan de ene kant handig om te weten. Weet je toch meer over het verleden en de reden waarom iemand iets zegt, aan de andere kant staat het ook zo zwart op wit. Wat vinden de andere meiden die een miskraam hebben gehad?
Vrouwtje34, spannend! Laat je ons weten wat de uitslag van de test is?
Goed bezig mijn Nickname!

Ik heb geen voorkeur wbt de miskramen, voor mij is allebei prima.

Spannend vrouwtje, hopelijk kan je hier lekker mee gaan schrijven
Wauw knap werk mijnnickname!! Leuk om nu te zien. Zien we ook meteen met hoeveel we zijn.

Poeheej.. ik ben wel echt de oudste
Hallo, is er nog ruimte om mee te schrijven?

Heb 2 jaar geleden een paar reacties geplaatst en daarna nooit meer mee geschreven omdat ik niet zo makkelijk kon inloggen met de app.

Tussendoor wel altijd een actieve meelezer geweest, ook in dit topic.

Vorige week zondag een positieve test gedaan.

Vandaag om 19u nog eens getest en een hele duidelijke streep! Vokgens mijn berekening ben ik nu 5 weken zwanger.

We hebben al een dochter van dik 1,5 jaar.

Vinden jullie het niet moeilijk om te wachten met bellen naar de vk? Ik heb de 1e afspraak op 26 oktober.

@nickname. Super dat je al een goede echo hebt gehad! Jullie gaan vast extra goed het weekend in nu.

@Nijntjekonijntje ga je minder werken ivm je zwangerschap? Wel fijn wat meer vrije tijd.

@vrouwtje wat goed dat je 3 dagen kunt wachten met testen! Laat je hier horen of het positief is?
He gaaf ! Mooi tabel! Het wordt trouwens ons 1ste kindje.

Ik lees later even terug want is niet zo handig op de telefoon.
Amor Vincit Omnia
Top nickname! Overzichtelijke tabel👍
Meiden, ik wil me afmelden. Het is vandaag alsnog afgestoten, ben gaan bloeden en 'het' is ook meegekomen. Het is erg jammer, maar ik had me er inmiddels wel op ingesteld.

Ik hoop dat jullie allemaal een goede zwangerschap zullen hebben & daarna een gezond mei/juni 2016-kindje, veel geluk!
Ooh Jayla wat naar... Wees lief voor jezelf de komende dagen...
Shit Jayla, wat vervelend. Ik wens je het allerbeste en hopelijk snel een succesvolle zwangerschap!
Meiden, de Facebook groep is aangemaakt.. mochten jullie interesse hebben. Hij bestaat inmiddels! Maar is natuurlijk onvindbaar. Dus wil je erbij stuur me een mailtje.
Jayla, wat ontzettend naar dat het nu echt heeft doorgezet! Sterkte meid de komende periode!!!

Nickname, wat goed van de tabel!! Ik word trouwens volgende week 21, mocht je dat willen aanpassen en het is ons eerste kindje, maar dus wel de tweede zwangerschap. En wat betreft het vermelden van de miskramen, vind ik ook lastig. Als ik persoonlijk kijk is het echt een deel van mij, van ons en heeft het hier echt nog een bijzonder plekje en hebben we een fotolijst op het dressoir staan maar voor een ander kan het weer een heel andere betekenis hebben dus ook voor mij is beiden goed 😉
Ach Jayla wat rot voor je. Heel veel sterkte meid😘
Oow Jayla wat vervelend. Sterkte!
Amor Vincit Omnia
Sterkte jayla..
Oneee jayla....toch. Hetzelfde dus. Vreselijk. Heel veel sterkte!

Ik was benieuwd hoe het ging met Jayla vandaar dat ik nog mee las maar ik meld mij af.
Hoi allemaal,

Ik ben er deze week achtergekomen daf ik zwanger ben en zou graag mee willen schrijven. Als het goed is ben ik uitgerekend op 8 juni:)

We hebben wel meerdere testen gedaan omdat we het maar niet geloofden haha. Waarschijnlijk wel herkenbaar. Het is ons eerste kindje.

Ik ben helemaal hyper, wil over niets anders praten en vind het erg moeilijk om mijn mond te houden vandaar dat het me leuk lijkt om mee te schrijven. We willen het echt pas na 12-13-14 weken vertellen, even kijken of we dat volhouden natuurlijk.

De ene site die de datum berekend geeft aan dat we 4 weken en 3 dagen zwanger zijn, de andere site 5 weken en 3 dagen. Weet iemand hoe dit zit?

Mijn eerste dag van laatste ongesteldheid is 2 september en ok heb een hele regelmatige cyclus van 28 dagen.

Wanneer hebben jullie de dokter gebeld? En hoe kies je voor een verloskundigepraktijk?

Oooh ik heb zoveel vragen 😄
Hey nadiaxx wat leuk ! Ik ook de 8ste! Staan we samen onderaan de lijst. Kunnen we afkijken bij derest

Ik denk dat je 4 weken bent en naar de 5 de week gaat ?

Maar ik heb er ook nog maar weinig verstand van. Heb wel de mama en zo app gedownload
Amor Vincit Omnia
Nadia bij mij berekenen ze ook op elke site een andere duur.

Mijn 1e ronde was 27 dagen. 2e ronde 33. Als ik van de laatste ronde uit ga ben ik 8juni uitgerekend. Mn laatste cyclus begon op 28-8.

Dir wordt ons 2e kindje, de praktijk vd vorige keer is opgesplitst. Heb nu voor de praktijk gekozen met de verloskundige waar het het best mee klikte.

Bij ons is de keus niet zo uitgebreid qua praktijken, wat de keuze niet zo moeilijk maakt.
Mag ik nog meeschrijven? Ik man van 35, vrouw van 36. We verwachten ons tweede kindje op 29 mei, eerste afspraak bij VK staat op 14 oktober
Ik ga er dan inderdaad maar vanuit dat ik 4 weken zwanger ben.

Welke apps raden jullie allemaal aan? Het zijn er zoveel...

@Diaan90 je kunt dus gewoon een intake doen en dan alsnog beslissen?

Dan zijn wij (XkusX) idd met z'n allen dezelfde dag uitgerekend! Leuk leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven