Uitgerekend eind mei / begin juni 2016

23-09-2015 17:05 444 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdU.D. 1e/2e/ 3e kindje Bijzonderheden Rabida33 17 mei 2e kindje (dochter van 20 maanden) hartje zien kloppen bij 6.3

22 okt echo Mijnnickname29 27 mei 2e kindje (dochter van 10 maanden hartje zien kloppen bij 6.0

int vk op 9 okt Nijntje27 28 mei 2e kindje (zoon van 1,5) 7 okt int vk + echo Gurlie-124 Eind mei 1e kindje 28 okt echo gynlivelaughlovee24 Eind mei 1e kindje Nog geen afspraak Melleke158535 1 juni 2e kindje (dochter van 3) Nog geen afspraak Panda14 21 1 juni 16 okt echo gyn schaapjes30 2 juni 2e kindje (dochter van 13 maanden) Nog geen afspraak liefde536 2 juni 4e kindje + 1 bonuskindje Nog geen afspraak kleurig38 3 juni 1e kindje Nog geen afspraak superstar 927 3 juni 1e kindje Nog geen afspraak Bliss9124 ong 3 juni 1e kindje 30 okt int vk + echo XkusX28 8 juni 1e kindje Nog geen afspraak nadiaxx 30 8 juni 1e kindje 27 oktoberMiss Sjans21 1e kindje Nog geen afspraak Schaapje199124 12 juni 1e kindje 20 oktober echo

Hallo,

Afgelopen vrijdag heb ik ontdekt zwanger te zijn! We hebben al een dochter van negen maanden. Die kwam er niet zonder slag of stoot dus op tijd begonnen voor de tweede. Als alles goed gaat, ben ik ongeveer 27 mei uitgerekend. Ik wil het nieuws dit keer heel graag zo lang mogelijk voor me houden (liefst tot ik weet wat het geslacht is). Het kost me veel moeite om niets te zeggen, ben nogal een flapuit. Hoop op dit forum anderen tegen te komen die (net) zwanger zijn zodat we er in ieder geval met elkaar over kunnen praten. Ik hoor graag jullie verhaal!

Groetjes
Oh nee Jayla, wat naar!!! En wat lijkt me dat zo ontzettend onzeker!!! Echt niet leuk! Sterkte meid!

Had je al een afspraak staan bij de verloskundige, misschien dat je wat eerder kunt komen nu om evt wat meer duidelijkheid te krijgen?l
Hey meiden, ik schrijf ook graag mee! Afgelopen zondag positief getest nadat ik zaterdagavond ineens geef koffie meer kon zien;)

Toen had ik wel een vermoeden en ja, idd zwanger. Voel wat krampjes en steekjes onderin mn buik, ben moe en mn borsten doen zeer als ik de trap af ren hahaha. Verder geen heftige sypmtomen of iets!

Ah meiden die een miskraam gehad hebben....sterkte!!! Ik probeer het ook in mn achterhoofd te houden maar ondertussen wil je er gewoon geen rekening mee houden! Hoop dat jullie gauw weer zwanger worden!

Ben volgens de berekening net als Kus uitgerekend op 8 juni en mn eerste echo staat gepland op 27 oktober, zin in!!
Hee meiden,

Ik zou graag meeschrijven!

Weet nu 2,5 week dat ik zwanger ben van ons 1e kindje. Voorlopige uitgerekende datum is 25-5 maar kan natuurlijk maar goed dat die kleine langer blijft zitten en het dus begin juni wordt. Intake heb ik as woensdag bij de VK (ben dan 7+1) en als ik 10 weken ben de eerste echo.
Hey meiden,

Ook ik sluit me aan, ik heb al veel gemist zie ik. Een paar maanden geleden heb ik een miskraam gehad. Het had zo moeten zijn want vlak daarna ging mijn relatie uit. Ik had er eigenlijk wel vrede mee (miskraam en relatiebreuk). We hebben nog 1x sex gehad en ik moet eerlijk zeggen dat ik me dat niet eens meer kan herinneren maar het was ergens vlak na mijn menstruatie. Dus 1,5e week voor mijn eissprong . Toen ik gister al 5 dagen overtijd was ging er bij mij echt geen lampje branden. Ik was in mijn hoofd al een gesprek aan het voeren met mijn homeopaat. Waarschijnlijk dat door de nieuwe middeltjes mijn menstruatie even wat uit bleef. In het gesprekje in mijn hoofd vroeg ze natuurlijk of ik even wilde uitsluiten dat ik zwanger zou zijn. Dus daarom gisteravond een test gedaan. Jullie begrijpen denk ik wel hoe stom verbaasd ik was dat de test positief was. Ik ga het ook niemand vertellen. Alleen de vader en mijn zus weten het. Zij zijn beide erg blij voor mij. Voor mij moet het nieuws nog even een plekje krijgen. Al weet ik dat ik er erg blij mee ga worden want ik ben al 38 en heb nog geen kinderen. Ik ben gewoon zo verbaasd ik moet nog even wennen aan het idee. Mijn uitgerekende datum is 3 juni. Tijdens mijn vorige zwangerschap (die eindigde na 5 weken en 3 dagen) hadden we met de meiden van het desbetreffende topic een Facebook pagina aangemaakt. Deze was afgeschermd en alleen de leden konden hem überhaupt zien. Wie vindt het leuk om mee te doen aan een Facebook pagina? Ik wil hem evt wel aanmaken.

Groetjes Kleurig
Heeft iemand trouwens al een tabel gemaakt voor het overzicht?
Oh kleurig wat zul je idd verbaasd zijn geweest! Wel fijn dat je nu toch een kindje gaat krijgen!

Wat betreft Facebook, dat heb ik met een ander groepje ook en bevalt heel goed. Je weet elkaars echte naam, maar thats it. En je kunt wat makkelijker schijven vind ik. Ik ben voor!
Wat een leuk idee een facebook-pagina!

Ik doe mee!

Ik heb net het 9 maanden dagboekje besteld van pauline oud! Lijkt me erg leuk om die bij te houden.

Hier nog steeds een beetje het gevoel of ik ongesteld moet worden . Maar dan anders. Loop nu ook regelmatig naar het toilet om te kijken of er geen bloed te zien is. Maar gelukkig niet!

Met vlagen wat misselijk. Maar verder ben ik niet moe. Heb juist veel energie!

Wij zijn nu nog een weekje weg. Opzich wel gaaf dat we er hier een positieve test hadden. De kers op de taart.

Toch ben ik blij dat we morgen naar huis gaan . Ik wil vanalles doen. Op het gemak de huisarts bellen. Lijstjes maken. Stiekem al eens in de hem snuffelen bij de baby spullen. Enz.

Ik ga behalve dan dat dagboek. Voorlopig niks kopen. Eerst maar eens de eerste echo afwachten.

Maar kijken mag..
Amor Vincit Omnia
Ohhh jayla....dat meen je niet!!

Ik wil je niet bang maken maar zoals je in minn verhalen hebt kunnen lezen is het uitgedraaid op een miskraam. Dat je HCG verminderd is inderdaad geen goed teken.

Hopelijk was het een foute test.!!!

Ik ben inmiddels het vruchtje verloren en voel mij lichamelijk best goed. Heb geen krampen meer en het bloedverlies is ook al stukken minder.

Wat voor mij het leuke nieuws is is dat wij er nu gewoon voor gaan. Dit was een enorme verassing maar nu gaan we er ook gewoon voor! Jeeeej.

Ik vind het jammer als jullie op facebook gaan schrijven. Ik had graag mee willen lezen hoe het hier met de dames gaat maar snap jullie ook.
Hey misseD wat jammer om te horen. Gelukkig gaat het met jou goed en gaan jullie door !

Ik hoop dat harte dat het snel raak is en een blijvertje.

Ik zou er geen problemen mee hebben als je ook gewoon mee schrijft op fb hoor!
Amor Vincit Omnia
Ja ik vind het ook makkelijker schrijven en bijhouden. Daar kan je ook makkelijk een tabel inzetten en foto's uploaden enzo. Ik maak er eentje aan! Willen jullie je Facebook naam naar mij doormailen? Dan voeg ik jullie toe: meijuni2016@gmail.com
Ooh misseD wat vreselijk... Ik heb mezelf een paar maanden geleden maar gewoon wijs gemaakt dat het de natuur is die het zo regelt. En dat het zo maar had moeten zijn. Het vruchtje was blijkbaar niet gezond. Ik ben zelf ontzettend rationeel. Maar iemand anders kan er natuurlijk heel anders naar kijken. Veel sterkte. Ik heb echt wel 2 dagen enorme krampen gehad. En natuurlijk mag/kan je gewoon meeschrijven op Facebook! Hoe meer zieltjes hoe meer vreugd. Ik ben zelf de vorige keer uit de facebookgroep gestapt. Vond het niet leuk om te lezen hoe het bij anderen wel goed ging.
MisseD, ik ben blij dat er in elk geval ook iets positiefs voor jullie gekomen is uit de miskraam. Hoop dat het snel weer raak mag zijn & je dan een goede zwangerschap hebt.

Ik heb de VK vanmorgen even gebeld en die vond het inderdaad ook een slecht teken, de test zou nuntius wel moeten knallen. Vooralsnog hier geen bloed en ook geen krampen, advies is om af te wachten, kan nu verder weinig anders. Ik heb volgende week vrijdag afspraak voor de vroege echo en als ik dan nog niet een miskraam heb gehad, dan zal de afspraak gewoon doorgaan. Zal een onzekere week worden.

Welkom aan alle nieuwe meiden, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik heb zelf (voorlopig) nog niet zo'n behoefte aan Facebook, vind het hier op viva wel lekker makkelijk kletsen :-)

Fijn als jij een tabel wilt maken nickname! Zou het allemaal wel overzichtelijker maken hihi
Ohh Jayla dat ziet er idd niet goed uit.. maar hopelijk zegt het alsnog niks en heb je volgende week gewoon een mooie echo!! We duimen voor je!

He nieuwe meiden van harte gefeliciteerd!

Leuk dat jullie er nu toch voor gaan Missed!

Facebook ga ik ook niet aan meedoen, zit juist op dit forum om het anonieme aspect ervan hihi

Oh Kleurig dat was een hele verrassing dan! Maar wat leuk voor je!

Hier vanochtend ook nog maar een test gedaan, die lag toch nog in de kast. De teststreep was nu wel 10 keer zo donker als de controlestreep dus toch weer even een kleine bevestiging! Wat is die onzekerheid vervelend he.. zo'n knagend iets in je achterhoofd dat soms ineens de kop opsteekt

Heb me gister ondanks mijn eerdere voornemen te wachten tot 7-8 weken toch maar vast aangemeld bij de vk, dacht ineens waarom ook niet. Mag nu 30 okt komen voor een echo + intake. Dan ben ik waarschijnlijk bijna 9 weken zwanger.. Nog 4 weekjes wachten dus! Al mag ik ook bellen voor een vroegere echo als ik wil maar ik probeer gewoon kalm en geduldig te blijven tot de 30e haha
Welkom nieuwe dames, gefeliciteerd!

Super leuk ook MisseD dat jullie er nu voor gaan.

Ik hoop voor jr dat alles meevalt Kayla.

FB lijkt me op termijn leuk, goede ervaringen mee met de eerste, maar dan wel pas na het eerste trimester.

Ik zou het sowieso wel leuk vinden als we nog met wat meer zijn hier.
Nog even een kleine toevoeging; de Facebook pagina is volledig onzichtbaar. Alleen leden kunnen hem vinden en bekijken. Je andere facebookvrienden kunnen de pagina niet ziet. Voor de mensen die het wel nu al leuk vinden stuur mij een mailtje op meijuni2016@gmail.com.

Behalve enorme borsten merk ik nog niets. Ik stond dus 2 dagen geleden in de hunkemoller om grotere bh's te kopen en nog ging er geen lampje branden!
Door alle verhalen toch maar een extra echo ingeboekt. Kon morgenochtend al terecht. Zit dan net op de grens van net wel of geen hartje. Als het niet is dan mag ik maandagavond terug komen. Spannend!
Hi wat fijn mynickname! Laat je weten hoe het is gegaan?

Kleurig. Ik ga je nu een mail sturen
Amor Vincit Omnia
Oh dat is fijn Mijn nickname!

Jayla, ik hoop dat het meevalt maar probeer je toch voor te bereiden. Niemand hoopt het voor je natuurlijk maar een hcg afname is vaak wel een slecht teken. Hoop zo dat jou dit niet overkomt! Dikke knuffel
Welkom nieuwe meiden!

Ik sla ook even over wat betreft fb. Vind het eigenlijk wel fijn dat we elkaar alleen maar kennen van onze nickname. Wie weet verander ik nog wel eens van gedachte hoor. Maar nu nog even niet.

Ik heb vandaag m v m thuis gehad. Kreeg zo een lekkere zachte wikkeldoek als kadotje dat je mee doet. Voelt dan opeens wel echt hoor dat je zwanger ben. Toen ze die test ging doen vond ik het best spannend. Maar dat was gewoon een knaller!

Ik ga denk ik na het weekend een afspraak maken bij de verloskundige. Heb het zo druk.😵

Spannend nickname morgen!!
Doen jullie allemaal mee met moeders voor moeders ?

Ik wil dat denk ik ook wel mee doen.

Hoelang is dat ?
Amor Vincit Omnia
Het is vanaf de 6e week tot de 16e week xkusx. Daarna maak je haast geen hcg hormoon meer aan.

Ik vind het een goed doel!
Ha dames!

Lekker druk hier! Ik haak af voor Facebook ( heb geen profiel meer sinds een paar maanden ) maar blijf hier gezellig schrijven. Hopelijk nog een aantal andere dames ook!

Baalde vandaag even van mijn werk en toen bedacht ik me dat het straks echt wel even lekker is om verlof te hebben. Fijne bijkomstigheid en het is ook nog eens in het voorjaar 😉. Bij de eerste vond ik het heel fijn om gewoon met 6 weken al te gaan. Ik was er toen ook wel echt aan toe. Ben benieuwd hoe dat nu zal gaan....! Maar goed eerst maar eens een goede echo, maar het is ook fijn om al een beetje te dromen over volgend voorjaar!
MvM wil ik ook graag gaan steunen ja! Ga me binnenkort maar eens opgeven. En die wikkeldoek is ook zo leuk, haha.

Verlof lijkt me ook heerlijk ja; maar denk dat ik al lang verlof heb dan want mijn contract wordt niet verlengd;)

Zo vervelend, moet nu gaan solliciteren terwijl ik net weet dat ik zwanger ben. Wil er ook niet over liegen, maar gewoon eerlijk zijn. Maar wie neemt nou een meid aan die net zwanger is? Zo lastig allemaal..

Voor mij ook geen FB nee. Naast het feit dat ik mijn profiel verwijderd heb laatst (aanrader, scheelt zoveel onnozele tijd ) wil ik ook graag lekker anoniem blijven.

Vinden jullie t ook zo lastig om je mond te houden tegen iedereen?
Ik kreeg vandaag een MVM bloemencadeaubon binnen van 5 euro. Als dank. Heb niks kunnen doneren maar toch.

Ik vind het een mooi doel en mocht ik weer zwanger worden doe ik gewoon weer mee!

Ik ga de spulletjes die ik heb gekregen bewaren. Ik had al een kaartje van mijn moeder gekregen super lief. Nu opzoek naar een leuke box/doos ;)
Ik vind het superlastig om mijn mond te houden! En zit nu al in de stress over welke smoes ik moet verzinnen dat ik morgen niet met een goede vriendin naar de kroeg kan. En hoe ga ik dat nog een week of 8 volhouden... want we gaan wel maandelijks naar de kroeg. Moet ik dan nu ineens laten weten dat ik totaal geen zin heb? Terwijl we afgelopen vrijdag nog met de grootste lol, en de belofte dat we volgende week weer zouden gaan, zwalkend naar huis zijn gefietst? Want nee.. het komt nooit voor dat ik dan geen wijn drink. De antibiotica smoes kan ik niet gebruiken want ze weet dat ik anti antibiotica ben... Dus.... en nu? Ja erg he, ik was toen al zwanger en ik had geen idee....... en had best veel gedronken. Als dat maar goed gaat..... Dus alle smoezen en excuses zijn meer dan welkom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven