Entertainment alle pijlers

TVOH 2015-2016

25-09-2015 19:45 3186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Here we go again! Kijk mee en sluit hier gezellig aan.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
O gedver, ik zie weer hangende mondhoeken.

Daar heb ik iets tegen, kan er niets aan doen
hij doet me denken aan die ene van you're beautiful, James Blunt? En die vind ik vreselijk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dus... best wel leuk.

Maar dat is het ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind het niet slecht.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Die hysterische gillende meiden
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Is dat robotsound? Of toch geit?
he pingelt wel aardig
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hij heeft een te mooie stem voor hoe hij overkomt. Balen.
Only dead fish go with the flow.
quote:S0LEIL schreef op 02 oktober 2015 @ 21:05:

[...]

Sarcasme. Toch???Hee je weet toch... Ik ben altijd bloedserieus! 😇
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:S0LEIL schreef op 02 oktober 2015 @ 21:06:

Wat is Marruko toch slim hè. Dat hij weet welk instrument dit is.
Niet heel goed
george is dol op mannen in gekleurde pantalons
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hij heeft een mooie vibrator in zijn stem.
Anouk is vast meteen verliefd op die vorige, altijd donkere vriendjes toch??
Hij heeft een vibrator in zijn stem
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:itsme26 schreef op 02 oktober 2015 @ 21:08:

george is dol op mannen in gekleurde pantalonsPrecies! Rrroar!
ik snap niet dat ze altijd direct zo onder de indruk zijn als iemand een beetje leuk op de piano kan pingelen en zingen ook al vernachelt diegene daardoor de timing van het nummer. Dit kan echt beter hoor. En háált het niet bij de echte Ed Sheeran
Niemand wil hem echt
quote:Stormkraft schreef op 02 oktober 2015 @ 21:09:

ik snap niet dat ze altijd direct zo onder de indruk zijn als iemand een beetje leuk op de piano kan pingelen en zingen ook al vernachelt diegene daardoor de timing van het nummer. Dit kan echt beter hoor. En háált het niet bij de echte Ed Sheeran +100000
van een afstandje is het net of Sanne Hans een pruik op heeft. Dezelfde als die ik boven in de kast heb liggen van 25 dollar uit china.

Dus.
quote:Lisspelltuutt schreef op 02 oktober 2015 @ 21:08:

Anouk is vast meteen verliefd op die vorige, altijd donkere vriendjes toch?? Allleen als die minstens 26 cm lang is.
quote:positivodo schreef op 02 oktober 2015 @ 21:09:

Niemand wil hem echtZelfs wij niet.
Napster... Dat had ik zo'n 15 jaar geleden. Hahaha, ik word oud!
Ik heb net naar the big bang theory gekeken, daar hadden ze dezelfde gekleurde broeken aan.
Meiden ik kijk een beetje met gemengde gevoelens vanavond. Ben blij dat ik niet 'alleen' hoef te kijken maar dit nu samen met jullie kan kijken. Dat maakt mijn humeur er een stuk beter op. Deze post niet verder lezen als je wilt dat je humeur goed blijft;

Mijn (oud-)zanglerares van net 30 is vorige week overleden en wordt morgen begraven. Zij coachte eerder ook (niet op tv maar als 'eigen' lerares) talenten uit de voice een aantal jaren terug.

Ze was fantastisch; ZIJ had daar moeten zitten want ze kon én beter zingen, én beter coachen, en raker commentaar geven dan al die coaches bij elkaar. Ze was echt zo'n ontzettend topwijf en ik vind het vreselijk dat ze er niet meer is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven