TVOH 2015-2016
vrijdag 2 oktober 2015 om 21:35
quote:Stormkraft schreef op 02 oktober 2015 @ 21:34:
als ik nu 15 was zou ik wel willen dat deze jongen door ging. Was wel een type waar ik op viel toen
Ik ook.
als ik nu 15 was zou ik wel willen dat deze jongen door ging. Was wel een type waar ik op viel toen
Ik ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 2 oktober 2015 om 21:36
quote:-RoseRed- schreef op 02 oktober 2015 @ 21:34:
Hij heeft jamie olivier ogen.
Jammie 1.
quote:RegenDruppie schreef op 02 oktober 2015 @ 21:34:
Leuke jongen! Beetje Nick en Simon in één.
En jammie 2 en 3.
SHIT IK WIL NICK EN SIMON TERUG IN ZEEE VOOOOOIZZZZEEEEE
waarom kijken wij dit nog man. Zelfs Ilse was bijna leuker als jurylid dan dit zootje bij elkaar. Op anouk en Ali na dan. Maar ali lijkt niet zo lekker op dreef te komen, of ligt dat aan mij?
Hij heeft jamie olivier ogen.
Jammie 1.
quote:RegenDruppie schreef op 02 oktober 2015 @ 21:34:
Leuke jongen! Beetje Nick en Simon in één.
En jammie 2 en 3.
waarom kijken wij dit nog man. Zelfs Ilse was bijna leuker als jurylid dan dit zootje bij elkaar. Op anouk en Ali na dan. Maar ali lijkt niet zo lekker op dreef te komen, of ligt dat aan mij?
vrijdag 2 oktober 2015 om 21:37
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 02 oktober 2015 @ 21:35:
[...]
Kijken we morgen ook Dance x3? Ik ben alleen dit weekend.Natuurlijk kijk ik heb geen sociaal leven
[...]
Kijken we morgen ook Dance x3? Ik ben alleen dit weekend.Natuurlijk kijk ik heb geen sociaal leven
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 2 oktober 2015 om 21:37
quote:Stormkraft schreef op 02 oktober 2015 @ 21:36:
[...]
Jammie 1.
[...]
En jammie 2 en 3.
Ik wil ook Nick weer terug, alleen maar voor het kijken
en weest niet bevreesd ik heb een goede smaak. Hou je van neon, strak en spandex
[...]
Jammie 1.
[...]
En jammie 2 en 3.
en weest niet bevreesd ik heb een goede smaak. Hou je van neon, strak en spandex
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 2 oktober 2015 om 21:40
quote:itsme26 schreef op 02 oktober 2015 @ 21:37:
[...]
Ik zie dat jij en Soleil dezelfde smaak hebben.
Komt helemaal goed zo te zien. Qua kleur zat ik alvast in de juiste sfeer toch?
[...]
vrijdag 2 oktober 2015 om 21:40
vrijdag 2 oktober 2015 om 21:41
quote:Stormkraft schreef op 02 oktober 2015 @ 21:39:
[...]
Gelukkig hebben zoveel mensen dat niet. Anders was het hier zo rustig he. Ik zie nu net dat ik deze hen geplaatst ipv deze
[...]
Gelukkig hebben zoveel mensen dat niet. Anders was het hier zo rustig he. Ik zie nu net dat ik deze hen geplaatst ipv deze
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 2 oktober 2015 om 21:42
quote:Stormkraft schreef op 02 oktober 2015 @ 21:40:
[...]
Goede smaak hè!
Ik mis de bijdragen van Caaf en Sum een beetje. Maar die helpen ook wel en dan wordt het echt prachtig!
[...]
Goede smaak hè!
Ik mis de bijdragen van Caaf en Sum een beetje. Maar die helpen ook wel en dan wordt het echt prachtig!