Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morguh,

Meisje is weer naar psz, dus mama heeft tijd om nog wat bij te lezen hier

Het is echt fris, ik was sportief op de fiets, beetje beweging kan geen kwaad aangezien ik 's middags ook naar bed ga. Maar ik krijg mijn jas niet meer dicht....brrrrr....

Jin, wat fijn dat het goed gaat op Kita.

CD, 2 tandjes voor Twan en 'mama' zeggen: smelt, smelt, smelt .

Hoe was het op het CB, gewicht in orde?

Cin, ik las net over Cas, lopen en schaterlachen: heerlijk!

Compu, vervelend van je darmen. Kokosman heeft ook soortgelijke klachten. Gelukkig zelden last van.

Fijn dat het iets beter gaat met Compuman.

Bam, ik moest vreselijk lachen om de opmerkingen van de verkoopsters in de Hema

Juud, ik moest erg lachen om je voornemen van een hoogslaper zonder trap en een geïsoleerde kamer voor Mart. Maar.... 11x naar beneden komen da's een beetje veel!

Bridges, leuk dat je vriendin is bevallen!

Amalia, galaweekend helemaal geslaagd dus. Leuk! Foto's???

Enka, wat een lieve reactie van Thijmen op de baby in je buik *smelt*

Mal, goede berichten van het CB.

Je krijgt een dikke van me, voor wat er komt deze week.

Star, hoe gaat het met je meisje?

Tijd voor een bakkie koffie.
Wij hebben het ventje vanmorgen toch maar naar de KDV laten gaan, en halen we hem straks op om maar dr B te gaan. Ik laat wel even weten hoe het is gegaan.

Star, een dikke knuffel voor Ceetje, bah een blaasontsteking, ik wist niet eens dat dat zo jong al kon. Is ze al wat beter?

Kokos, lekker even een paar uurtjes niks doen he! Vakantie klinkt leuk!!!

Amalia, leuk dat Laurens zo graag wil verkleden. Jonathan begint al te piepen als hij een muts op moet

Bam, sterkte met je rug, jakkie! Krijg je nu diclofenac tegen de ontsteking?

Hel, hoe gaat het met jou en de verhuisplannen? Gaat het allemaal wel goed meis?

Enka super dat jullie het -je al konden horen.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Jinny schreef op 23 september 2008 @ 22:29:

Ehm Bridges, je schrijft niks over jezelf, hoe kan ik dan op je reageren???

Niks nieuws te melden Jin, dus vandaar!

Hoe is het met alle ruggetjes? Bam, Jin en Cin?

Mal: Dr. B weer tevreden? Hoe gaat het met het klussen?

Kokos: jemig het schiet echt op voor jou! Spannend hoor! Ben benieuwd!!! Klinkt lekker, je vakantie!

Star: gaat het met Ciara? Heeft ze anti-biotica of zo?
Foto's van vakantie op de groep.

Noos, mooie foto's van jou en je meisjes op de groep!

En nu ga ik
Ceetje heeft AB ja, kuur van tien dagen. Samenvatting van vannacht: Ik heb auw in mijn buihuihuihuihuikie.
Zo wij zijn weer terug. We hadden een belafspraak maar de assistente had de verkeerde brief gestuurd . Lekker suf. Maar voor Dr B maakte het verder niet uit want de tijd stond toch wel ingepland. Jonathan moet omhoog met zijn onderhoudsmedicijn (keppra) omdat hij zo aangekomen is, en de frisium gaan we dan weer verder proberen af te bouwen als de aanvallen minder worden, of hij krijgt lamictal erbij en dan daarna frisium eraf, omdat lamictal minder bijwerkingen heeft. Dus. Maar nu we precies 7 mg geven gaat het volgens mij al wel beter, dat zelf knippen is niet handig en te onzorgvuldig voor Jonathan.
Bridge, bedankt voor je lieve kaart. Jouw beschermengel heb ik ook altijd in mijn luiertas zitten zodat hij overal mee naartoe gaat (ik word dan heel dwangmatig en bijgelovig van dat soort dingen, dat is een beetje de keerzijde ). Met klussen gaat het goed, gisteren kozijn, plinten en de radiator geschilderd en ik ga morgen en vrijdag weer verder.
Joehoe,

Sterkte voor Cee! Krijgt ze de pilletjes weg? Of is het een drankie?

Bam, naar van de ontsteking! Je kunt wel naast Cin kruipen!

Mag je goede pijnstilling?

Voelt wel goed denk ik dat je dok B. hebt gezien, Mal? Voorlopig dus even die 7 mg aanhouden dus, tis niet anders.

Morgen of vrijdag naar de kg?

Vanmorgen naar landbouwdag geweest, oftewel een plein vol paarden. CG vond het fantastisch!

Daarvoor naar de fysio, dus uitgehongerd thuis. Ze at: een soepstengel, 2 broodjes (ei en kaas), 2 beschuiten (hagel en jam), daarna een kiwi. En toen: 'Burp!' :-))
Mal, wat een wisseling weer van de medicijnen. Ik hoop zo dat het werkt! Hou die beschermengel maar lekker in je tas, werkt heel goed.

Zo, lekker veel gegeten compu! Gaat het goed op de fysio?

Aaah, Star, wat zielig dat C zo;n pijn heeft. Werkt de ab al, af merk je het nog niet?

Ik heb net hele mooie schoenen voor B gekocht! Joehoeoe. Hij loopt pas ruim een week achter de loopkar hoor, maar ik dacht: straks zijn alle leuke weg, dus ik sla m'n slag.

Hij heeft Shoesme, die vind ik zo leuk! Ik zal even kijken of ik een plaatje kan vinden.
Compu, haha wat een vreetzakje is CG. Ja, was wel fijn dat we dr B weer zagen. Gelukkig zijn we het wel samen eens dat Jonathan zijn ontwikkeling ook belangrijk is. Hij zegt ook; ik kan hem wel aanvalsvrij krijgen maar dan loopt hij de hele dag gedrogeerd rond. En nu we merken dat hij veel beter aan het brabbelen is met minder frisium, willen we het er toch wel af (als het lukt dan).

Amalia, leuk nieuwe schoentjes! Is idd een leuk merk.

Jonathan heeft de laatste tijd helemaal ontdekt dat hij achteruit kan lopen, en zijwaarts, en op alleen zijn hakjes en heel erg wijdbeens en stampend. Hij is er maar druk mee. Vanmiddag stond hij te poepen in de woonkamer, ging ik allemaal poep-persgeluiden met moeilijke gezichten maken tegen hem, toen kreeg hij de slappe lach wat een grapjas ben ik toch he
Ik denk dat ik daar ook de slappe lach van zou krijgen Mal. Fijn dat jullie nu weer even duidelijkheid hebben met de medicatie. Hoe is het met jouw rug?

Bam, wat lees ik, jij ook rugproblemen (ben niet helemala bijgelezen dus weet er het fijne nog niet van)? Balen zeg.

Kokos, welkom terug, klinkt heerlijk je vakantie. Mooi he, als ze zich zo met "niks" kunnen vermaken? Jee, over 4 weken al, dat is inderdaad heel snel! Hoop je dat het zo snel gaat of mag het nog wel even duren?

Suus, nog een hele dikke knufel voor vorige week. Stom dat ik er niet was.

Star, arme Ceetje! Hoop dat de ab z'n reputatie als snel medicijn waar maakt.

Juud, heul slim van meneertje ja, haha! Hoop dat het kwartje snel valt bij hem...

Hier druk weekend gehad (Mare uit logeren en wij zwaar stappen plus hotelletje), maandag en dinsdag lange dagen cursus voor werk (o.a. agressietraining met rollenspellen, erg leerzaam) en vandaag uitje van 't kdv (met 12 peuters naar Artis, ook erg leerzaam ). Rest van de week niet zo veel plannen, maar het zal tot aan de verhuizing allemaal wel een beetje rommelig en druk blijven. Nou ja, als ik wat afwezig ben de komende tijd is het dus daarom.

Ha, en nog een stukje vrolijk nieuws: we leven al meer dan een week dag en nacht zonder luier en zonder ongelukjes. Volgens mij heb ik een zindelijk kind
Mare zonder luier
Jazeker, Helen, jij hebt een zindelijk kind! Ik vind dat ik al een zindelijk kind heb en die heeft 's nachts nog gewoon een pamper aan. :-) Applaus voor Mare!

Shoesme is heeeeeeeel leuk! Ik zag ze op een site en overwoog om ze te bestellen. Maarja, ik kan z'n voeten niet laten meten nu. Ik heb Cas dezelfde schoentjes aan gedaan als Gijs had. Hij heeft ze alleen nog maar op straat aan, binnenshuis en op het kdv loopt ie op blote voeten.

Hij loopt nu wel echt bijna alles. Schattig, dat gewaggel van die 1jarige binkies!

Bam, hoest met het ruggetje vandaag?

Hihi, wilde je 'm inspireren, Mal? Volgens mij had ik ook wel de slappe lach gekregen. :-)

Compu, met recht : BURP! :-)

Wauw, dat is genoeg voor een hele dag!

Hmmm, Star, Gijs klaagt al dagen over buikpijn en nu ik dat zo lees denk ik ineens: zou het z'n blaas zijn? Heeft ze verder nog ergens last van?

Hier verder geen nieuws. Ik wacht op maandag, dan is de MRI. En daarna wacht ik op de maandag erop, dan is de uitslag. En ondertussen doe ik niks. Dus maak ik eigenlijk ook niks mee. Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!

Eduard hoeft vanavond een keer niet te werken (hoezee) maar hij is nu naar het huis. Hij heeft Sam en Gijs meegenomen want Gijs werd pas om vijf uur wakker van zijn middagslaapje en dan is het ook zo bruut om hem gelijk weer op bed te gooien om zeven uur. Dus een uitje voor die 2. Er komt een loodgieter kijken wat het kost om alvast gas naar de keuken te leggen en ook om te kijken wat het kost om boven een wc te maken. Ben benieuwd! En verder ook nog een trappenman die kijkt hoe de trap gemaakt moet worden (komt een nieuwe trap in). Dus die zijn niet voor negen uur terug. Eigenlijk te laat maar ach, dan slapen ze maar op school. :-)

Ok, ik ga even Grey kijken. Zo leuk altijd. Vanaf morgen kan Eduard weer lekker nieuwe afleveringen downloaden uit de US. Joepie!

Cin

Graag gedaan Mal! Fijn dat het goed ging met Dr. B. Haha en wat een grappenmaker ben jij!

Amalia: leuk, nieuwe schoenen. Die strijd moet ik voor Ties aan. Vind ik niet leuk, maar goed. Moet maar weer even zoeken. Schoenen kopen vinnik saaaai... (en moet voor mezelf ook nog, nog erger...)

Compu: leuk landbouwdag! Ik heb nog getwijfeld maar dacht dat het wel erg druk zou zijn, en kids zijn aan het kwakkelen dus heb maar een relaxdagje gedaan. Ik ben op landbouwdag geboren, dus vind het wel echt iets wat bij mij past! Al die koeien op het plein haha!

Hel: jemig voor jullie gaat het nu ook echt opschieten hè! Vriend zijn appartement nog niet verkocht? Verder wel alles in kannen en kruiken?

Jemig wat een zindelijke kinderen al hier zeg! Ties deed vanmorgen weer een poging. Had zelf bedacht dat hij geen luier wilde en ging een tijd goed, maar vanmiddag wilde hij een luier om. Niet gedaan, maar toen ik boos op hem was, plaste hij in zijn broek (jaja zo boos kan ik worden ) op de mat. Maar goed, al heel wat dat hij het zelf wilde. Wie weet morgen weer...

Cin: pfff Eduard is er ook maar druk mee. Logisch ook natuurlijk. Nou ja, vind het gewoon vervelend voor jullie.

Star: fijn dat je kuur hebt, hopelijk gaat het ook snel en goed werken en ligt Ceetje vannacht gewoon weer als een roosje te slapen...

Cin:
Cin, beetje verhoging en buikpijn, veel plassen en stinkende plas. O en aft in haar bekkie, maar dat komt vast ergens anders door.
Wooooooow Bridge, wat erg eng moet jij dan wel zijn als je zoon in broek laat plassen
Gooi maar eens een potje op mijn dochter, dan zul je het ook meemaken!!!

Aften... Bij ons op kdv heerst hand- voet- en mondzeer... kenmerken: niet willen eten en of drinken, en (pijnlijke) blaren op handjes en voetjes en in de mond. Schijnt in regio meer te heersen dus hou het ff in de gaten...
Speciaal voor Bridge:

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Huh? Hoe kom je aan mijn familiefoto's Vish? Kennen we elkaar toch wel?
Heb jij ook zulke lekkere billen dan?

Ze stonden hamburgers uit te delen tussen de dikbillen
Daar herken je me straks aan in de trein, let maar op!
Wel jammer dat we dan niet naast elkaar kunnen zitten...

En dan nog niet eens te spreken over bij Drek...
En dan moet Star er ook nog eens bij... Tja dan trekt Drek wel volle zalen ja.
Sttt... Nu verklap je waarom het zo snel uitverkocht was. Qel leuk dat we zo dus min of meer privé reading hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven