Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jin, hij wacht nog steeds op nieuwe mail met aanbod.

Vannacht is ze 1 keer wakker geweest, dus lijkt of het ergste achter de rug is. Nog wel beetje jengelig, maar daar hebben we zo haar bed voor

Hoest daar? Ook al zo lekker koud/herfstig?
Het was heel koud ja, nu schijnt die Sonne wieder. Fijn dat het beter gaat met Ceetje! Doet een mens deugd. Spannend van wachten van Starman. Ik duim! Straks met oudste kind naar de oogarts. Geen zin in. En dan komt de akela eind van de middag om met de kindjes te eten en gaan Jinnyman en ik naar een zeer sjiek uitje. En dan komen later op de avond zwager en schoonzus dit weekend logeren.
Gezellig Jin! Sjiek uit eten? Heb je net als Amaal een galajurk?

Oogarts? Heb ik denk ik even overheen gelezen. Hoe dat zo?
Geen galajurk, maar wel heel sjiek . Borrel met de grote baas van bedrijf waar ik werk snappie? Ik mail je wel even. Had niet gemeld van oogarts. Hij is geweest toen ie anderhalf was en moet nu voor controle. Zijn ene oogje hangt iets en zou eventueel lui kunnen zijn, vandaar controle.
Ik mail je ook nog even dan nav berichtje in Telegraaf

Dat weet ik nog dat hij toen geweest is, wist niet dat hij terug moest komen.
Jinny, lief dat je aan me denkt, maar ik vind het niet erg hoor en ik hou die Prada gympen gewoon voor speciale gelegenheden! anders is het ook maar zonde.

Star, ik vertelde toch op het mooie mannen topic toch over dat Maneficent soms een beetje verdacht is qua mannenliefde omdat hij winkelen en het eurovisiesongfestival leuk vind? Hij had gisteren kaarten voor feyenoord op de eretribune, is hij naar John Dahl Tomasson gelopen en zei tegen hem, dat zijn vrouw (ik dus) hem een mooie man vindt. Naaajaaa! Dat vind ik helemaal niet! En hij is er mee op de foto gegaan. Hij wordt steeds verdachter Ik zei ook al tegen hem; speak for yourself, zeg het moet niet gekker worden.

Ik vraag het gewoon aan Drek! Gaat het al beter met Ceetje?

Wij zijn net wezen zwemmen, lekker hoor. Jonathan vond het weer erg leuk.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik pies bijna in mijn broek om die gekke vent van jou Mal.

Aan Hem vragen lijkt me geen goed plan, straks wil hij nog mee naar huis om te keuren

Ja Ceetje beter, hangt nu op bank naar Monsters Inc. te kijken.

Lekker dutje doen na zwemmen.
Is Hij ook homo? nee dan neem ik Hem niet mee, dat durf ik niet
Ja Hij is ook een homo. Druipt er wel een beetje vanaf toch?
Ik had het weer niet door, ik zie dat soort dingen dus niet! Ik heb duidelijk geen gaydar (radar om homo's te ontdekken).
Proest Mal, dat is een echte bak! Ik bedoelde er ook niet veel mee hoor, maar vond het een beetje gek staan, al die plaatjes. Dat is alles.

Maar, ik moet looooooos! Brad schijnt hier in de stad te verpieteren! (Niet dat ik wat aan Brad vindt, maar je kunt er tenslotte wel mee voor de dag komen).
Alle mannen die ik leuk vind in showbizzland zijn ook homo. Ik val er gewoon op denk ik.
O ja, Brad wil toch een huis kopen in B ofzo met de hele familie.
Er staat een huis te koop in de straat hier. (is vast te min voor het heerschap).
quote:Jinny schreef op 25 september 2008 @ 11:46:

Proest Mal, dat is een echte bak! Ik bedoelde er ook niet veel mee hoor, maar vond het een beetje gek staan, al die plaatjes. Dat is alles.

Maar, ik moet looooooos! Brad schijnt hier in de stad te verpieteren! (Niet dat ik wat aan Brad vindt, maar je kunt er tenslotte wel mee voor de dag komen).Ik vind er dus ook niks aan. Dacht al dat ik het enige vrouwspersoon ter wereld was, maar niet dus
ik vindttttttt (oei).

Oh, nog een Brad-not-my-type-type! Ik dacht ook dat ik de enige was .
Ha Mal, ik was dus ook zeer verbaasd dat Hij homo is. Ik zie het nog niet eens als er een roze zakdoek uit de broekzak hangt zeg maar, dus kan je de hand schudden
Hmm, doe die Brad dan maar deze kant op, ik kan er wel wat mee! :-)
Ik moet eerlijk bekennen dat ik jullie grote HIJ niet ken. Hij is hier nog niet doorgebroken .
quote:amalia schreef op 25 september 2008 @ 13:47:

Hmm, doe die Brad dan maar deze kant op, ik kan er wel wat mee! :-)Ik ga hem voor je vangen .
Wat goed van Mare dat ze zindelijk is zeg! Wie zijn er hier nu nog meer zindelijk? Mart niet, veulste makkelijk zo'n luier...

Lekker Hel een weekendje weg, al bijna de sleutel van het nieuwe huis of niet? Moet er nog veel aan gebeuren?

Mal fijn dat het goed was bij Dr. B. en dat jullie nu weer op de goeie hoeveelheden zitten. En achteruit lopen, dat is een leuk gezicht .

Jeetje Compu die kan goed eten zeg! Gaat het 's avonds met het eten alweer beter? Hier is het nog steeds drama, hij eet gewoon niet warm .

Cin jij ook altijd vast om 19.00 uur voor de tv, ik ook even lekker greys kijken. wie vindt jij de lekkerste? Ik vind Alex wel leuk... Zal wel jammer zijn als straks de herhalingen zijn afgelopen want dan zit er steeds weer een week tussen de uitzendingen. Oh nee daar heb jij natuurlijk geen last van want jij hebt een handige computerman.

Bridge vind je dat niet leuk schoenen kopen? Ik vind het altijd een uitje om de jongens in het nieuw te steken, helaas denken mijn jongens daar anders over want die vinden winkelen en passen stom. Maar ik beloof altijd een ritje in de trein, het bootje of in de auto met nijntje en dat helpt tot nu toe nog wel.
Cee is ook zindelijk. En Gijs ook. Juul dacht ik ook, maar weet ik niet zeker.

Hee al dat gepraat over geshop geeft mij een missie voor vanavond
hmm ineens is mijn tekst foetsie...

Berend botje is hier ook favoriet, samen met de wielen van de bus en ze kunnen zeggen wat ze willen...

En heeft Lianne nu pas het woordje nee ontdekt? Ik hoor het al minstens een jaar . Tegenwoordig is het "tuurlijk niet!" .

Fijn dat Ceetje het ergste achter de rug heeft, als het kuurtje eenmaal aanslaat ben je gelukkig ook snel van je pijn af. Heb je het paard (of was het poes) al in huis? En hoe gaat ie heten?

Jin hoe was het bij de oogarts? En een leuk weekend voor de boeg, gezellig!

Heel goed Mal dat je de schoenen voor speciale gelegenheden gebruikt, dat kan toch best!
En Mare ook.

Nee shoppen vind ik leuk, en kinderen in het nieuw steken ook, maar schoenen niet. En daarbij houden beide kinders hier niet van shoppen en daar helpt geen treintje of wat bij. Dus hier geen geshop, alleen rondje hema met kinders. Maar daar wil ik niet alle kleren vandaan halen want daar loopt half bridgesdorp in dus vandaar. Maar goed, we zullen zien!

Zie trouwens cas al helemaal in dat treintje zitten!
Oh ja en Brad mag hier wel een beschuitje komen halen hoor, geen probleem.

Drek homo? Shit, mijn radar klopt dus ook niet...

Mal: geweldige vent heb jij!!!

Kokos: hier is het nu tegenwoordig ook al, daarom niet! Naast nee en tuurlijk niet inderdaad!

Star: fijn dat het beter gaat met Ceetje...

Jin: succes bij de oogarts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven