Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!

20-05-2008 20:56 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .

Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
Bedankt meiden, zit nog even te zweven op mijn wolkje hoor Ik zal morgen de foto's eens op onze Hyves zetten. We konden nu ook goed het vooraanzicht van zijn gezichtje zien en de echoscopiste heeft een paar keer de 3d aangezet, dus heb ook een foto van zijn koppie op 3d. Weten alleen niet of we nog een pretecho laten doen. Gaan jullie dat doen?

Atheena, ik heb nu 3 positiebroeken, 2 spijkerbroeken en een nette krijtstreep. Heb ze alledrie bij een andere winkel gekocht; bij de H&M, Miss Etam en C&A. Ben het met Lipa eens dat de maten bij Miss Etam erg klein vallen, maat 36 lubbert om mijn billen en benen, terwijl ik normaal gesproken maat 38 heb en die zit dan echt niet zo los. Hoe voel je je verder??

Lipa, zijn die broeken van mamalicious bij prenatal maar 25 euro? En zijn dat dan broeken zonder stretch? Ga ik binnenkort dan toch ook maar eens kijken. Sowieso a.s. donderdag met mijn moeder shoppen voor een maxicosi, wil zij ons cadeau doen, en voor een poncho of dik vest voor de winter. Ga echt geen honderden euro's voor een positiewinterjas uitgeven.

Hoe is het trouwens met je misselijkheid? Word het al minder? Ik heb vanmiddag bij de apotheek wel wat Rennies gekocht. Ik heb elke dag zo'n last van mijn maag, maar dat kan ook wel kloppen want de gynaecoloog zei dat mijn baarmoeder al een aardig stuk boven mijn navel uitkwam, dus mijn maag zit lekker in de knel. Spannend dat jij volgende week ook je 20 weken echo hebt. Ga met je mee aftellen ;)

Zijn de meeste meiden al van hun menstruatie af trouwens? Dan wens ik jullie alvast veel klusplezier in de eierweek ;)
37 weken zwanger!
Woesel, jammer dat je date niet helemaal goed uitpakt. Maar terecht: hij moet spijt hebben van wat ie laat schieten!

- Die interne dieetmachine doet het goed hoor. Maar ik vind eigenlijk niets lekker..... en ik eet heel bewust groente en fruit en zuivel hoor, dus dat zit wel goed. Alleen ik was zo gek op een kroketje (sinds de zwangerschap) en zelfs die viel nu verkeerd. Vandaar

Fennah, ik heb inderdaad een zwangerschapsspijkerbroek gekocht en een jurkje (gewone collectie). Ik in een jurk, wie had dat gedacht. Heb em vandaag al gedragen (heerlijk even niets om je middel) en kreeg allemaal (positief) commentaar. Leuk!

- Heb sinds een paar dagen enorme maagkrampen voordat ik wat eet en nadat ik iets gegeten heb. Heb nog niet de oplossing gevonden. Normaal lukte een kroketje, maar zelfs dat ging nu niet. Het is niet anders....

- En ik kijk inderdaad enorm uit naar de echo, maar ik vind het (misschien heel stom) ook best wel eng. Straks zit er niets, of het is niet goed, of...... weet ik veel......

- Hoe was jouw echo? Ah, fijn dat alles goed nieuws is. Op die prednison na dan. Geen idee hoe dat voor je baby is. Voor jou is het een paardenmiddel waar je je heeeel goed bij voelt (op die opgeblazen kop na, die je er soms van krijgt), maar je moet er ook weer vanaf en dan is het snel gedaan met de pret

Boepie, wat fijn om weer even iets van je te lezen, al snap ik dat je je een beetje op de achtergrond houdt. Het verwerkingsproces is nog in volle gang en dat is terecht! Ik hoop dat het langzaam maar zeker beter met je zal gaan!!

Lipa, de misselijkheid gaat redelijk. Het gaat nu over in krampen, das minder. Maar ben op het moment alleen maar blij dat ik dingen blijf voelen. Vind het zo spannend dat de echo over een week is, dat ik bijna blij ben dat ik af en toe nog kwaaltjes heb. Het is ook nooit goed he!

- Fijn dat je een fijne broek hebt gevonden!

- Heb jij eigenlijk nog klachten, kwaaltjes, etc? En voel je de baby al?

Atheena, ik heb bij Miss Etam geshopt en daar hadden ze best aardige dingetjes hoor. Ik paste trouwens gewoon in een 38...

Oh, nog even een blonde vraag: ik maar de hele tijd naar de rand van mijn onderbroek kijken: wanneer begint het te groeien. Ondertussen zet de boel rond mijn navel langzaam maar zeker op. Volgens moeders (en die zal het toch wel weten) begint het inderdaad eerst rond je navel te groeien en dan trekt de onderkant later wel bij. En ik maar denken dat die baarmoeder ergens onderin hangt en dat het daar dus begint. Hoe zit dat bij jullie??
Schrijvertje, mijn navel zal er al vrij snel anders uit, omdat zich wat meer vet verzamelde, of de boel binnenin wat voller werd door darmen weet ik niet. Maar doordat m'n buik veranderde zag mijn navel er wat anders uit qua vorm-eigenlijk een beetje treurig.

Toen ik met 10 weken bij de VK was kon ze mijn baarmoeder net boven mijn schaambeen uit voelen komen, dus die zat nog echt heel laag toen. Nu met 14 weken zat hij halverwege schaambot en navel. Ik zie wel steeds duidelijker een buik verschijnen (zal eens een foto proberen te nemen binnenkort) maar die kan dus niet alleen van m'n baarmoeder zijn. Want het puilt echt een beetje over m'n broekband heen...

Kortom, je moeder heeft inderdaad gelijk volgens mij!

Mijn misselijkheid is zo goed als weg. Eigenlijk alleen als ik teveel gedaan heb/te laat naar bed ga voel ik me nog beroerd. Echt heel fijn, want het scheelt zo ontzettend veel. Ik ben dus ook ineens als een gek begonnen met alle regeldingen. Kinderopvang hadden we een beetje laten liggen omdat het nog onduidelijk was hoe we het precies wilde inrichten. Niet heel verstandig met de wachtlijsten, maar als je niet weet op welke dagen je wilt kun je je oon niet inschrijven... Daar nu dus druk mee bezig. Binnenkort wat rondleidingen. Dan nog de vraag wat moeten we bij de notaris regelen, of gaan we toch trouwen op maandagochtend...

Gelukkig heb ik nu weer puf om me daar mee bezig te houden. Ook lijkt de mist die de eerste maanden in mijn hoofd hing verdwenen, ik voel me weer meer betrokken bij de rest van de wereld en kan weer fris nadenken.

Maar nu wel naar bed toe, want vandaag niet zo fit geweest. Ik geloof dat er ook een groeispurtje zit aan te komen, dus misschien is het niet zo gek. De afgelopen weken zou die kleine frummel volgens de boekjes 1 cm per week groeien, en vanaf nu ineens een paar weken 3 cm per week...
Lieve Boepie: 16 okt ga ik weer naar de VK
Pfoe drie centimeter per week. Tja dat moet je dan toch wel merken zou je zeggen! Oef!

- Trouwen scheelt denk ik een hele boel in de kosten, maar het hangt ook af van wat je als doel hebt. Dus laat je goed voorlichten!!!!!

- Die mist, wat fijn dat je dat aangeeft: ik vergeet echt soms namen van leerlingen en vergeet zaken te kopieren en ben af en toe even helemaal de weg kwijt! Maar goed, ook dat hoort er dus (nu al!) bij.

Dacht dat je pas zwanger zou zijn na een paar maanden en na een dikke buik, maar het blijft ongelofelijk hoeveel zo'n minifrummel van alles kan verzoorzaken

Fijne dag allemaal!
Schrijvertje, klopt inderdaad wat je moeder zegt. Bij mij begon het ook rond mijn navel en kreeg opeens een extra speklaagje op mijn buik. Je zou inderdaad denken dat je buik onderaan begint met opzetten, maar dat heb ik nu pas overduidelijk. Jij bent dus ook geen jurkjesdrager? Ik heb van de zomer een paar keer een jurkje aan gehad, maar ben meer van de broeken. Heb nu dus ook alleen maar positiebroeken.

Atheena, die groeispurt komt inderdaad rond de 12-16 weken. Ben erg benieuwd naar je foto! Fijn zeg, dat je misselijkheid zo goed als weg is. Nu kan je tenminste weer doet wat je voorheen ook deed. Hebben jullie lange wachtlijsten bij de kvd? Bij ons viel het heel erg mee en heb erg positieve dagen; woensdag en vrijdag. Die ik moet ruilen met mijn collega als de kleine eenmaal naar school gaat, maar das natuurlijk voor latere zorg. Heb je ook al kraamzorg etc. aangevraagd? Mijn navel ziet er trouwens ook anders uit, moest even wennen. Heb geen plopnavel, maar bij mij trekt ie juist meer naar binnen.

Ik moet zo naar mijn werk en zal dan de echofoto's eens inscannen. Hopelijk krijg ik ze nu mooier in beeld, want anders kan ik ze net zo goed niet op Hyves zetten.

Fijne dag meiden!!
37 weken zwanger!
Schrijvertje, de mist is bij mij dus opgetrokken toen de misselijkheid ook minder werd. De echte zwangerschapsdementie komt pas later geloof ik. Maar er is dus hoop op een enigszins heldere periode tussendoor

Fennah de kdv hebben enorme wachtlijsten (een jaar gemiddeld). Was te verwachten want ik woon in Amsterdam. Maar kon me er eerder gewoon niet toe zetten er iets aan te doen. Wij hebben 1 moeilijke dag, de dinsdag en 1 makkelijke de vrijdag. Hoop maar dat het toch wel los zal lopen. En anders zal ik bij mijn moeder moeten aankloppen. Ze heeft aangegeven dat ze geen vaste oppasdag wil, maar als het niet anders kan zal ze wel willen inspringen neem ik aan. Het schijnt dat ouders van tevoren wat terughoudend kunnen zijn, maar als het kleinkind er eenmaal is zijn ze er niet meer bij weg te slaan

Bedankt voor de tips voor de positiekleding! Ik heb het gevoel dat ik toch een beetje achterloop, 15,5 week en nog in m'n broeken passen. Ik ben 1.80 misschien dat dat uitmaakt?
Dag dames!

Fennah: wat fijn dat alles goed was!! Blijf nog maar lekker op je blauwe wolkje zweven hoor!

Haha, de zwangere dames vergelijken buikgroei!

Boepie: nog een keer een knuffel en fijn dat jullie gelijk weer 'door'gaan!

Wil je mijn nieuwe NOD op 15-17 oktober zetten?
marmira wijzigde dit bericht op 24-09-2008 11:00
Reden: Ruzie met de kleurtjes
% gewijzigd
he dames, erg lang weggeweest voor mijn doen..

He Woesel, wat een domme dat ie jou nu laat lopen! En wat een rare opmerking van die gozer, beetje aanmatigend lijkt me. maar goed, je klinkt wel vrolijk en je hebt gelijk het weer vandaag is niet best, maar de zon gaat binnenkort vast weer schijnen

ha Fennah, leuk hoor zo'n 20 weken echo! Lijkt me spannend en heerlijk om steeds meer een echt mensje te zien. Geniet van je wolkje!. Hebben ze trouwens nog dingen opgemeten of je speciale info gegeven? En junkfood... Heb ook zo'n trek in patat met mayo... Maar moet mezelf echt inhouden. Was maandag niet lekker en bleef een dagje thuis, maar in plaats van gezonde dingen te eten heb ik stapels boterhammen, chips en ijs lopen knauwen.

Lente, ben zelf ook wel iets te dik. Heb smalle taille en smal gezicht dus het valt niet zo op, maar was voor zwangerschap met 155 cm toch zo'n 65 kilo zwaar. En dat wordt er nu niet minder op... Bij mij zijn het vooral mijn dijen en kont, aargh. En van sporten komt nu ook niets terecht. hoop maar niet dat ik er als een michelinmannetje uit kom straks

Schrijvertje, had het nog niet eerder opgemerkt maar volgens mij heb je gelijk. Ik merk aan de onderkant van mijn buik dat het daar nu wat strakker is maar vooral rond navel verdwijnt mijn taille langzaamaan Maar kan ook aan de patatjes en ijs liggen... ben sinds zwangerschap zo'n 2 kilo aangekomen geloof ik. Vervelend trouwens dat je je zo naar voelt, en waarom was je man zo trots op je? omdat je niet zo'n hormonaal monster bent als in Kluun's boekje? Mijn man roept voortdurend dat ik nu volkomen onredelijk en irrationeel ben maar volgens mij doet hij gewoon niet wat ik wil Nee hoor, merk trouwens dat de misselijkheid afneemt, moet beetje bijtijds eten maar dan blijft de misselijkheid wel weg en ook met hormonale buien gaat het beter. Voel me prima, behalve dat ik soms erg moe ben. Dus hou moed...

He Atheena, succes met de kdv's, woon ook in buurt van Amsterdam (Noord..) en heb nu ook paar afspraken staan voor rondleidingen en heb alleen moeilijke dagen (di, woe en dond) We'll see.. Weet je al of je een cursus gaat doen en wat voor een?

He lieve Boepie, kan me voorstellen dat je niks kan met die opmerkingen. Goed dat je meteen verder gaat en hoop zo voor je dat je komende maand goed nieuws hebt!

En Drew, jammer van de test, maar misschien is het wel fijn om nu lekker naar Egypte te gaan en met een schone lei nl uitgerust lichaam opnieuw te beginnen. Wanneer ga je trouwens?

He fijn Marmira, dat je je beter voelt, en jij ook een dikke

Hoe is het met Lieselotje trouwens? Ben zelf ook ff weggeweest, was dit weekend weg met vrienden en maandag ziek dus en gisteren druk op het werk. Heb het gisteren op het werk verteld trouwens en het is zo leuk om zulke lieve enthousiaste reacties te krijgen. Kreeg meteen de neiging om het iedereen te vertellen En ook mijn schoonzusje blijkt nu ook zwanger en dat gaat goed, hartje gehoord en alles. Heel fijn want ze was een jaar bezig, had paar miskramen gehad en voelde zich ellendig. Wenste het zo voor haar, vooral omdat de laatste miskraam was van een kindje waarbij we bijna tegelijkertijd uitgerekend waren. Voelde me toch bezwaard, ook al kon ik er natuurlijk ook weinig aan doen. En nu kunnen we gelukkig samen tutten.
Atheena: mijn eerste posisitie broek had ik ook pas aan met 17 weken hoor! Had hem wel al eerder gekocht, maar kon nog in mijn gewone broeken dus deed ik die nog maar even aan.

Vanaf 17 weken is mijn buik echt enorm gaan groeien.

Vandaag heb ik blijkbaar iets duidelijks aan want heel veel patienten hebben vandaag gevraagd of ik zwanger ben. Toch wel leuk als het op gaat vallen.

Bij mij begon het trouwens ook vanaf de navel te groeien. Ik denk dat je baarmoeder alles wat omhoog schuift, waardoor het rond je middel als eerste dikker wordt.

Mijn baarmoder zit nu nog steeds onder mijn navel volgens de verloskundige. In het begin kon ik het zelf ook duidelijk voelen, was mijn onderbuik heel hard en ineens weer zacht. Maar nu voel ik niets meer... Als ik gegeten heb wordt mijn hele buik trouwens keihard, hebben jullie dat ook?

Volgende week dinsdag dus de echo. Heb met mijn moeder afgesproken dat we donderdag samen gaan shoppen ! Lekker kleertjes kopen in de "goede" kleur.

Zina: fijn dat je je weer beter voelt. Bij jullie duurt de misselijkheid gelukkig niet lang!

Dat aankomen hoort er bij, hoop dat het bij mij ook een beetje mee zal vallen. Ik ben de eerste 3 maanden alleen maar afgevallen, dus dat was wel weer een voordeel. Ben dus nu nog niets aangekomen als ik reken vanuit mijn begin gewicht. En normaal kom je zo'n 12 kilo aan in een zwangerschap, alles wat meer is heb je er dan waarschijnlijk zelf aangegeten.... Tja..en de tijd van marsepein komt er weer aan, dus dat is voor mij heel slecht. Hoop dat ik niet over die 12 kilo grens kom.

Schrijverje: ja ik voel de baby af en toe "ploppen". Soms een hele harde, en soms een dag niets. Het lijkt meer op een luchtbel vanuit je darmen, maar volgens de verloskundige is dat echt de baby. En soms voel ik ook wel duidelijk dat het geen darmen zijn.

Ik ben nu sinds zaterdag helemaal pilvrij, en het gaat eigenlijk tot nu toe goed! Ik ben zooooooo blij dat die rot misselijkheid weg is. Merk wel dat ik op tijd moet eten, en soms echt met tegenzin, maar erna voel ik me dan wel weer beter.

Wel nog erg moe, lig al dagen om 21 uur te pitten.
Marmira, dank je wel Inderdaad een blauwe wolk haha.

Zijn bij jou de rode duiveltjes alweer vertrokken? Hoop dat het bij jou aankomende maand ook raak is hoor!

Boepie, zie dat je 21 oktober per ongeluk bij ´echo´ hebt gezet, maar heb op die dag een controle bij de gynaecoloog. Had ik maar nog een echo! Super dat je het schema zo goed bijhoudt!

Lipa, wat leuk dat je het goede nieuws aan mensen in je omgeving hebt verteld. Spannend om te vertellen he. En juist al die positieve reacties geeft het iets echts. Nu mag echt iedereen het weten. Bijzonder om tegelijk met je schoonzus zwanger te zijn! Wanneer is zij uitgerekend? Hoop voor haar dat het nu wel allemaal goed gaat, lijkt me zo heftig om een miskraam mee te maken, laat staan meerdere...

Patat met mayo... hou op haha, zit nu op mijn werk en doe er een moord voor. Weet nog niet wat ik vanavond ga eten. Vriend heeft namelijk weer de hele week avonddienst, erg ongezellig.

Lipa, wat leuk dat al zoveel patienten het opmerken. Bij mij kunnen ze het alleen zien als ik toevallig langs de wachtkamer loop en als ik patienten zelf kan helpen. De rest ziet niks vanwege de hoge balie. Maar kreeg al net de opmerking dat ik met de week groei, maar ze bedoelde het als compliment geloof ik ;) Zal zo eens op de weegschaal gaan staan, ben toch wel benieuwd naar mijn gewichtstoename, want ik pas alles nog behalve bij mijn buik. Wacht, ik spring er nu ff op, is fijner dat die digitale die wij thuis hebben. Ben 4 kilo aangekomen. Vind ik nog wel netjes, maar het zou sneller gaan in de laatste maanden, dus ik juich nog niet. Heb verder helemaal niet meer gesport en dat ga ik tijdens de zwangerschap denk ik ook niet meer doen. Ga er wel weer tegenaan als die kleine eruit is haha. Wat leuk dat je bij jezelf kan voelen hoever je baarmoeder zit. De gynaecoloog zei gisteren dat ie een stuk boven mijn navel zit, maar ik kan dat echt niet voelen. Buik is bij mij ook af en toe wat harder hoor.

Moet nu echt weer aan het werk. Heb de foto´s ingescand en zal ze vanavond op de Hyves plaatsen, hij is te goed verstopt dus kan hem niet vinden op een andere pc. Met de zoekfunctie kan ik onze groep in ieder geval niet vinden.
37 weken zwanger!
Heb de echofoto's even op de Hyves gezet.
37 weken zwanger!
Ze zijn erg mooi Fennah, dat was vast genieten. Je bent over de helft!
Boepie, dat juist jij zo snel reageert. Lief hoor.

Hoe is het?
37 weken zwanger!
Ik vind het heerlijk voor je hoor meis, gun het jou net zoveel als mezelf. Kan me goed voorstellen dat je heel trots bent op zo'n prachtige echo. Het gaat best goed hoor Fennah, af en toe wat verdrietige momenten. Ik probeer wel volop van het leven te genieten hoor. Dit weekend lekker naar Belgie met manlief.
Heej Fennah

Ik vind het mooie foto's hoor. Maar als ik heel eerlijk ben zie ik niet zo goed hoe het nou precies zit. Komt ook doordat het kindje nu niet meer in 1 beeld past waarschijnlijk.

Het lijkt wel een vooraanzicht van het hoofdje of heb ik dat mis?

(sorry hoor)

Boepie: lekker genieten in Belgie hoor! Volgens mij zit het weer wel mee! Ga je lekker shoppen?
Dank je wel Boepie. Hoop dat het weekendje Belgie jullie beiden goed doet. Geniet er lekker van he. Je hebt het verdient hoor.

Lipa, kan me voorstellen dat het even moeilijk te zien is op de echo. De baby is inderdaad ietwat te groot voor de echo. De ene echo is van opzij gemaakt en bij de andere kijkt ie je aan haha. Lijkt nog een beetje op achmed the dead terrorist met dat schedeltje ;) Ze konden ook de lengte niet zo goed bepalen, omdat ie er niet helemaal op paste, ongeveer 25 cm zou het zijn. Volgende week je echo meid!
37 weken zwanger!
Mooie foto's, Fennah!

Boepie gaat fijn een weekendje weg, heerlijk joh!

Lipa is gelukkig niet meer misselijk en mag bijna voor de echo!

Bij mij is de ongesteldheid bijna over (duurt helaas altijd wel vrij lang) dus ik ben weer vol goede moed! Ik heb ook even een nieuwe 'boost' gekregen om gezond te leven; let wat meer op mijn eten en ben ook weer wat meer gaan sporten; ik heb zowaar vanmorgen al buikspieroefeningen gedaan én hardgelopen!

Ik had me voorgenomen om er alles aan te doen om topfit een eventuele zwangerschap in te gaan maar had nog wat last van vakantiekilootjes, hihi. Dus ik ga de komende tijd flink mijn best doen...
Dames, wie van jullie kan goed rekenen? Ik heb 10 september een miskraam gehad en heb nog een week gevloeid. Volgens de gyn zou mijn menstruatie na 4-6 weken weer op gang moeten komen. Dat zou dus betekenen dat ik 8 oktober weer een menstruatie zou kunnen hebben toch? En dat ik in theorie al mijn eisprong gehad zou kunnen hebben, toch? Ik kan het me bijna niet voorstellen, maar het zou dus al weer raak kunnen zijn. Ben namelijk nogal duizelig en moe... Terwijl het lichamelijk weer wat beter ging. Of zou ik me toch te druk maken?
En zo begint het hele circus weer van voren af aan.
Nou Boepie, ik hoop hoop hoop voor je dat je gelijk weer zwanger bent.

Fingers crossed.

Ik heb echt geen idee of het kan, of het mogelijk is maar het zou wel fijn zijn toch?

Kun je anders niet even naar je huisarts ofzo? Vragen of het mogelijk is, en zoja, of je anders even een echo kunt krijgen? Voor de zekerheid. Ik zou het sowieso even melden dat je duizelig bent. En die echo dan ook om te kijken of alles goed 'schoon' is.
Ik ben trouwens helemaal niet meer zo bezig met zwanger worden merk ik. Das ook wel fijn maar ik vergeet dus die testen, en wanneer mn ei is. Ik ben lekker aan het werk en er is weer een opdracht binnen! Via NL, en ze komen hier om het door mij te laten fotograferen, joepie!

Heerlijk zo langzamerhand weer aan het werk.
Boepie, zolang je HCG in je lichaam hebt krijg je ook de indruk als je ongesteld moet worden dat je zwanger bent. Heb ik ook ondervonden. Heb je eigenlijk een vruchtje verloren? Ik ben op de 13de beginnen bloeden, de 27ste heb ik mijn vruchtje verloren en precies 28 dagen later ben ik opnieuw ongesteld geworden. Het kan hoor dat je al opnieuw terug zwanger bent, ik duim voor je. Toch ben ik een beetje bang ivm het slijmvlies, je hoort toch vaak eventjes af te wachten omdat indien het slijmvlies nog niet goed is genezen, de innesteling niet goed kan gebeuren. Maar er zijn genoeg verhalen te lezen op internet dat vrouwen nooit meer ongesteld zijn geworden na hun miskraam, dus ik duim echt voor je!

Lente, ben ook niet meer zo bezig met zwanger worden. Begin nu te denken dat alle tijd dat ik niet zwanger ben, tijd is dat ik optimaal van de romantiek tussen mij en mijn partner kan genieten. Heb mijn ei alweer binnen een dagje of 10. Natuurlijk zal ik die benutten, ben wel nieuwsgierig hoe lang het deze keer gaat duren vooraleer ik opnieuw zwanger ben. Weet je, van mij mag het gerust een half jaar duren als het maar goed zit.

Mmm, Fennah, ik zal toch op één of andere manier 's moeten komen piepen he!
Boepie, vul je 's 21 oktober in als nieuwe NOD? Zal dan net terug zijn uit Egypte..
Boepie, ga heel hard voor je duimen! Zou het je enorm gunnen meid. En het kan zeker hoor. Kan je niet een echo regelen om in het te checken of alles 'schoon' is? Dan kunnen ze ook meteen zien of er iets ingenesteld is! Ga in ieder geval voor je duimen.

Marmira, dat is een positieve instelling! Vooral veel respect voor het hardlopen zeg. Gezond leven kan zeker nooit kwaad en als je ergens je zinnen op kan verzetten dan is de verrassing zo groot als je lekker zwanger blijkt te zijn ;)

Lente, gefeliciteerd met je nieuwe opdracht! Dan ben je blijkbaar een hele goede fotografe dat ze helemaal naar je toe komen! Hoe bevalt het peerdje rijden? C. niet jaloers? Of doet die ook al mee?

Drew, nog bijna en dan ga je lekker naar Egypte! Zal je vriend vast niet erg vinden dat er weer meer romantiek in jullie relatie komt ;) Geniet er lekker van he.

Vandaag de hele dag geshopt met mijn moeder, was erg gezellig. Maar helaas niet geslaagd. Is zo moeilijk om een fatsoenlijke winterjas te vinden, geen enkele rits kan dicht. Hoe doen zwangere vrouwen dat in de winter?? Ga anders eens op zoek naar een dik gevoerd vest wat lekker meerekt.

Ik heb trouwens regelmatig pijn in mijn onderbuik, zeurend gevoel. En als ik loop krijg ik zo'n drukkend gevoel in mijn onderbuik en bij mijn blaas. Zou dit bandenpijn kunnen zijn? Last dat dit echt gaat beginnen vanaf 20 weken.
37 weken zwanger!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven