Welk campingbed / reisbed is goed en betaalbaar?

25-09-2008 09:41 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ons zoontje van 4,5 maand lag tot nu toe bij visite altijd in de kinderwagenbak, maar omdat hij daar bijna uitgegroeid is, wil ik graag een campingbed gaan kopen. Nu dacht ik naar Prénatal te gaan (omdat daar vandaag 25% korting is op de campingbedden) maar ik weet niet of dat kwalitatief ook goede bedjes zijn.

Kan iemand me helpen? Zijn de bedjes van Prénatal goed? Wat voor campingbed hebben jullie en bevalt die goed?

Alvast bedankt!
Hoi Belle,

wij hebben een campingbedje van Bambino (eigen merk kruidvat) en die bevalt ons prima. Hij was lekker goedkoop (+/- 25 euro) en is ook makkelijk op te zetten en in te klappen. Mijn ouders hebben een bedje van de prenatal (+/- 50 euro) waar je de matras hoger in kan hangen (beter voor je rug) en ook die is prima.

Ik denk dat het net is welke je mooi vindt en wat je ervoor uit wilt geven....

succes!
Wij hebben er een van Koelstra.

Verrijdbaar (ook als ie opgeklapt is, dus hgeen gesjouw) , uit te klappen als paraplu, stevig en een ritsopening (handig voor klimmende peutertjes)

was 69 euro geloof ik en gaat al 3 jaar perfect mee.
Wij hebben er ook een van Prenatal. Prima bedje!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Hier ook één van Prénatal. Heeft dezelfde eigenschappen als die van isabon maar was wat goedkoper.

Ook eentje van Bambino gehad, voor bij mijn ouders, maar die kan al niet meer ingeklapt worden. Mijn schoonzus had hetzelfde probleem.

Ik zou als ik jou was lekker bij Prénatal gaan kijken. Goede aanbieding daar nu, en diverse merken en kleuren.
Bedankt voor jullie reacties!

Ik denk dat ik na het werk even langs Prénatal ga.

Ik vind het wel belangrijk dat het een goed bedje is, omdat ons knulleke er minimaal 1 dag per week (bij de oppas) in zal liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven