Groene gloed over haar
donderdag 8 oktober 2015 om 16:12
Ik heb zo'n 3 weken terug mijn haar van lichtblond naar middelblond geverfd , en nu zit er al een tijdje een groene gloed overheen.
Hoe kan ik dit weg krijgen?
Heb het al kei vaak ketchup in laten trekken, maar dit helpt helaas niet
Ik weet dat ontkleuren en opnieuw verven met asblond misschien het beste is , maar mijn haar is al zo beschadigd van het verven dat ik dit liever niet doe
Is er misschien een andere manier om ds groene gloed eruit te krijgen?
Hoe kan ik dit weg krijgen?
Heb het al kei vaak ketchup in laten trekken, maar dit helpt helaas niet
Ik weet dat ontkleuren en opnieuw verven met asblond misschien het beste is , maar mijn haar is al zo beschadigd van het verven dat ik dit liever niet doe
Is er misschien een andere manier om ds groene gloed eruit te krijgen?
donderdag 8 oktober 2015 om 16:20
donderdag 8 oktober 2015 om 16:36
donderdag 8 oktober 2015 om 17:15
Ik ben eens toen ik net mijn haar geblondeerd had naar de sauna geweest. Lekker in het zwembad gezwommen en daarna (zonder mijn haar uit te spoelen) de sauna in geweest. 's Avonds was de onderkant van mijn haar groen uitgeslagen. Ik kon wel janken. De kapper heeft er toen een rode spoeling overheen gedaan en toen was het weer weg gelukkig. Het is er later ook niet meer doorgeheen gekomen dus mijn advies zou ook zijn: ga naar de kapper!
donderdag 8 oktober 2015 om 19:57
vrijdag 9 oktober 2015 om 11:09
Ga naar een kappersgroothandel , vraag daar welke kleur erover moet ik denk een 7,34 of zo dat is goudblond met een beetje koper, je hebt om donkerder te gaan maar 3% waterstofperoxide nodig ,in de pakjes van de winkel zit altijd 6% dat is om grijs haar te dekken maar maakt je haar veel meer kapot succes!