Mode & Beauty alle pijlers

Groene gloed over haar

08-10-2015 16:12 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n 3 weken terug mijn haar van lichtblond naar middelblond geverfd , en nu zit er al een tijdje een groene gloed overheen.

Hoe kan ik dit weg krijgen?

Heb het al kei vaak ketchup in laten trekken, maar dit helpt helaas niet

Ik weet dat ontkleuren en opnieuw verven met asblond misschien het beste is , maar mijn haar is al zo beschadigd van het verven dat ik dit liever niet doe

Is er misschien een andere manier om ds groene gloed eruit te krijgen?
Je verwacht het niet maar ga eens naar een kapper?
Je hoeft het niet perse te ontkleuren om er een asspoeling over te doen. Maar de kapper gaat waarschijnlijk meer weten.
Zeker geen astint erover! Dan wordt het juist groen!

De groene gloed komt omdat je een tint hebt gebruikt met te weinig warmte, dan is de kans groot als je het iets donkerder verft dat het dus groen wordt.

Probeer eens een spoeling met een roodtint in dezelfde kleurhoogte

Wat denk je van de kapper??
Juist geen as natuurlijk. Dat maakt het echt knetter groen. Ga naar de kapper, je hebt duidelijk te weinig kennis.
Kapper uiteraard.
Mijn zus, van nature middenblond had ook vaak zo'n groenige waas, ze verfde nooit haar haar. Ik heb ook een collega met middenblond haar dat ook zo groenig was, ook zij verft het niet dus ik denk dat het gewoon bij middenblond hoort.

Gewoon een andere kleur spoeling nemen.
Klinkt belachelijk maar het kan met tomatenpuree.
Blond haar is groen!!!!!!!!!!

Is een topic van eerder
Ik heb soms een gelige gloed en dan was ik het met zilvershampoo. Ik heb er verder weinig verstand van, maar misschien werkt dat ook goed met een groene gloed?
Zilvershampoo werkt alleen tegen een gele gloed, niet groen
Ik ben eens toen ik net mijn haar geblondeerd had naar de sauna geweest. Lekker in het zwembad gezwommen en daarna (zonder mijn haar uit te spoelen) de sauna in geweest. 's Avonds was de onderkant van mijn haar groen uitgeslagen. Ik kon wel janken. De kapper heeft er toen een rode spoeling overheen gedaan en toen was het weer weg gelukkig. Het is er later ook niet meer doorgeheen gekomen dus mijn advies zou ook zijn: ga naar de kapper!
quote:Noelle85 schreef op 08 oktober 2015 @ 17:13:

Zilvershampoo werkt alleen tegen een gele gloed, niet groen Ah zie, nooit naar mij luisteren met mijn gele bossie hooi op mijn hoofd
Nogmaals Tomatenpuree of -ketchup.

Er staan genoeg tips in dat topic wat ik aanhaalde.
quote:Kwallenbal schreef op 08 oktober 2015 @ 17:22:

Nogmaals Tomatenpuree of -ketchup.

Er staan genoeg tips in dat topic wat ik aanhaalde.Volgens mij staat er al in dr op dat ze dat geprobeerd heeft, maar dat het niet werkt
Goudblond erover heen zetten.
Gewoon... niet rotzooien met je haar met verf en troep. Wordt het ook niet groenig of een andere ongewenste tint. Het leven kan zo simpel zijn...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:Padoempats schreef op 08 oktober 2015 @ 17:12:

Ik heb soms een gelige gloed en dan was ik het met zilvershampoo. Ik heb er verder weinig verstand van, maar misschien werkt dat ook goed met een groene gloed?Waarom geef je dan een 'tip'? Serieus, dat snap ik echt niet.
Ga naar een kappersgroothandel , vraag daar welke kleur erover moet ik denk een 7,34 of zo dat is goudblond met een beetje koper, je hebt om donkerder te gaan maar 3% waterstofperoxide nodig ,in de pakjes van de winkel zit altijd 6% dat is om grijs haar te dekken maar maakt je haar veel meer kapot succes!
Noelle, je hebt helemaal gelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven