Napraattopic deel 38

08-10-2015 17:17 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Solomio schreef op 08 oktober 2015 @ 21:58:

[...]

Gelijk een goede oefening tegen angst voor grote getallen. Religieuzen tsunami's
quote:Aniuk schreef op 08 oktober 2015 @ 22:00:

[...]

Religieuzen tsunami's

Dat dan weer niet.

Hoi Paard, wie geht's?
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:SuzanneSuus schreef op 08 oktober 2015 @ 21:54:

Nou, wat een kattige mod op het CM, ik zal wel gegumd worden

Woehaaa

Niet eens dus, ze begreep het zelfs
Je bent zelf een theepot
Hoi Solo

het gaat een heel stuk beter gelukkig. Zeg maar er staan weer bloemen langs 't pad, een stuk of duizend.
quote:Aniuk schreef op 08 oktober 2015 @ 22:06:

Hoi Solo

het gaat een heel stuk beter gelukkig. Zeg maar er staan weer bloemen langs 't pad, een stuk of duizend.Wat fijn!
Life is short. Eat dessert first.

Hoi Solo

het gaat een heel stuk beter gelukkig. Zeg maar er staan weer bloemen langs 't pad, een stuk of duizend.

1000? Veel zeg.

Kun je er best een paar van plukken en thuis in een vaasje zetten.

Fijn dat het beter gaat.
quote:Aniuk schreef op 08 oktober 2015 @ 21:58:

[...]

Wat fijn paardje dat het zoveel beter gaat
I like being a mess. It's who I am.
quote:AllyMcBeal schreef op 08 oktober 2015 @ 22:11:

Wat fijn paardje dat het zoveel beter gaat +1
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 08 oktober 2015 @ 22:12:

[...]

+1Wat bescheiden zeg.

Ik ga slapen jongens, nog even stukje uit een hele stokoude Ruth Rendell lezen - een slecht geheugen, ik kan het iedereen aanraden, je doet zo lekker lang met je boekenkast- en dan dromen.

Roosje, ik heb je mail net gezien, ik kom het weekend even bijpraten.

Slaap lekker allemaal!
Slaap lekker, paardje.
quote:AllyMcBeal schreef op 08 oktober 2015 @ 21:42:

[...]

En je kent Poes wel?

sorry, lees het nu pas.

yep, poes met laarzen ken ik wel
quote:Morrigan- schreef op 08 oktober 2015 @ 22:34:

[...]

sorry, lees het nu pas.

yep, poes met laarzen ken ik wel
I like being a mess. It's who I am.
quote:SuzanneSuus schreef op 08 oktober 2015 @ 21:45:

De Noorse nachtvlucht heeft de handdoek in de ring gegooid, overigens voor het eerst, hiervoor stierven topics een Verenigde Paardendood

Te vroeg gejuicht Suus, ze gaat inmiddels weer stug door. Oudste dochter heeft grootse studieplannen en wil de wereld verkennen.

Ik ben even hulpvaardig geweest en heb haar wat suggesties aan de hand gedaan voor oudste dochter. Iets met via Scandinavië, IJsland, Rusland naar Australië en dan je daar laten bezwangeren. Op een paard. (Werd wel tijd dat dat arme beest ook eens in het topic komt, anders staat 't maar werkloos op het dak van het Spuugpaleis.)

Ben benieuwd, als ze het is, of ze haar eigen oude topic herkent.

En nu ga ik echt slapen!
quote:ThunderassMan schreef op 08 oktober 2015 @ 19:37:

@chiefseattle: jij hebt hetzelfde konijn als wij hadden. Echt, als 2 druppels. Ik mis d'r nog steeds.

Aaaah! Nel is echt een knappe dame, ik dacht dat ze vrij uniek was maar er was nog zo'n mooierd. Wat leuk! Nel heeft ook echt karakter, ze is half gele (ras) Vlaamse reus en half middenmoot baardkonijntje uit de dierenwinkel, ze weegt precies 5 kilo dus een flink groot konijn. Was niet helemaal de bedoeling dat die twee een nestje zouden krijgen, zeg maar. Het was een onverwacht nest maar als je het verhaal hoort, moet het wel 'meant to be' zijn geweest. Helaas gingen de ouders dood voordat hun kids volwassen waren en al Nel haar zussen en broers zijn allang dood. Ze lijkt ontzettend op haar moeder en 1 zus en zij waren altijd al mijn favorieten. Ze luistert ook echt naar me en kalmeert als ik haar toespreek. Soms streng want ze kan echt heul hard spartelen.

O kan d'r uren over lullen. Nel gaat nu steeds meer bewegen, dat gaat echt snel zeg! Ben zo opgelucht want dat oog wilde ook maar niet genezen, nu vast wel. Ze is nu aan 1 kant diva-knap en aan 1 kant een kalkoen vanwege dat rotoog. Ik heb de vacht van haar wang kort afgeknipt dus ze ziet er niet uit. Maar eergister toen ik het ontdekte, dacht ik meteen, o neee, geen tumor of gebroken rug aub. En mijn gebeden zijn verhoord. O nee, vergeten te bidden.

Ze leeft iig. She's alive, aliiiive! En heeft een goeie kans op herstel. Als je konijnen hebt, weet je wat ik bedoel.
Fijn Chieffie dat het goed met Nel gaat .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Aniuk schreef op 08 oktober 2015 @ 23:11:

[...]

Te vroeg gejuicht Suus, ze gaat inmiddels weer stug door. Oudste dochter heeft grootse studieplannen en wil de wereld verkennen.

Ik ben even hulpvaardig geweest en heb haar wat suggesties aan de hand gedaan voor oudste dochter. Iets met via Scandinavië, IJsland, Rusland naar Australië en dan je daar laten bezwangeren. Op een paard. (Werd wel tijd dat dat arme beest ook eens in het topic komt, anders staat 't maar werkloos op het dak van het Spuugpaleis.)

Ben benieuwd, als ze het is, of ze haar eigen oude topic herkent.

En nu ga ik echt slapen!Vals wit paard
Je bent zelf een theepot
Fijn, Chief!

Hoi Solo

het gaat een heel stuk beter gelukkig. Zeg maar er staan weer bloemen langs 't pad, een stuk of duizend.Wat fijn om te lezen.
Chief, wat fijn van je konijn!

Ken ik het witte paard onder een andere nick misschien.....?
Chief, wat fijn dat Nel er zo snel bovenop aan het komen is. Ze had zo een kind van mijn 2 konijnen kunnen zijn. Ik had een grijze Vlaam en een kleine leeuwendeel. Gelukkig waren ze geholpen, dus gaan nazaten van hen gekregen. Ik konijnen. Ooit, als we niet meer zoveel op reis gaan, neem ik weer een stelletje.
Aniuk, ik ben blij om jouw posts te lezen. Wat fijn (x1000)
Goeden morgen Rise and shine

Op vluchtelingen topic blijft mijn opmerking nog steeds staan dat het een topic vol leugen en bedrog is.

Grandioos. dacht dat ik er wel een ban voor zou oplopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven