Kitler de achtste
donderdag 8 oktober 2015 om 12:48
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
vrijdag 9 oktober 2015 om 14:33
quote:Corona67 schreef op 09 oktober 2015 @ 14:30:
[...]
Agressievelinge..
Ik ga jou toch ook niet knuppelen (al heet dat dan swaffelen he)Nee jij moet je handjes aan het stuur houden anders liggen we straks in het Uza ipv dat we zwaaien naar manneke pis .
[...]
Agressievelinge..
Ik ga jou toch ook niet knuppelen (al heet dat dan swaffelen he)Nee jij moet je handjes aan het stuur houden anders liggen we straks in het Uza ipv dat we zwaaien naar manneke pis .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
vrijdag 9 oktober 2015 om 14:54
Als iemand me zoekt....
....ik ben begraven onder de was
Ik probeer ditkeer te winnen en eens álles weggevouwen en gewassen te hebben voor het weekend. IJdele hoop ik weet het want het is weer kidsweekend dus aan het einde van het weekend kan je via de bult was naar de maan lopen om hem aan te tikken ~grom~
Ik probeer ditkeer te winnen en eens álles weggevouwen en gewassen te hebben voor het weekend. IJdele hoop ik weet het want het is weer kidsweekend dus aan het einde van het weekend kan je via de bult was naar de maan lopen om hem aan te tikken ~grom~
vrijdag 9 oktober 2015 om 14:56
quote:TardarSauce schreef op 09 oktober 2015 @ 14:54:
Als iemand me zoekt....
[img]https://modernfatheronline.files.wordpr ... ashing.jpg[/img]
Ik probeer ditkeer te winnen en eens álles weggevouwen en gewassen te hebben voor het weekend. IJdele hoop ik weet het want het is weer kidsweekend dus aan het einde van het weekend kan je via de bult was naar de maan lopen om hem aan te tikken ~grom~Ik moet eigenlijk met je mee doen. Heb hier ook nog 4 wasmachines aan was in de manden te liggen. Ik houd helemaaaaaal niet van was opvouwen. Daarom heb ik al mijn kleding ook te hangen.
Als iemand me zoekt....
[img]https://modernfatheronline.files.wordpr ... ashing.jpg[/img]
Ik probeer ditkeer te winnen en eens álles weggevouwen en gewassen te hebben voor het weekend. IJdele hoop ik weet het want het is weer kidsweekend dus aan het einde van het weekend kan je via de bult was naar de maan lopen om hem aan te tikken ~grom~Ik moet eigenlijk met je mee doen. Heb hier ook nog 4 wasmachines aan was in de manden te liggen. Ik houd helemaaaaaal niet van was opvouwen. Daarom heb ik al mijn kleding ook te hangen.
vrijdag 9 oktober 2015 om 14:58
vrijdag 9 oktober 2015 om 14:59
Als iemand me zoekt....
[afbeelding]
Ik probeer ditkeer te winnen en eens álles weggevouwen en gewassen te hebben voor het weekend. IJdele hoop ik weet het want het is weer kidsweekend dus aan het einde van het weekend kan je via de bult was naar de maan lopen om hem aan te tikken ~grom~Gewoon even het raam open zetten en laten luchten
Als iemand me zoekt....
[afbeelding]
Ik probeer ditkeer te winnen en eens álles weggevouwen en gewassen te hebben voor het weekend. IJdele hoop ik weet het want het is weer kidsweekend dus aan het einde van het weekend kan je via de bult was naar de maan lopen om hem aan te tikken ~grom~Gewoon even het raam open zetten en laten luchten
vrijdag 9 oktober 2015 om 15:01
Ik heb er gister 4 gedaan met kleding en 2 met slaapspullen omdat ik eens op die kinderkamers ging kijken en schrok. Eigenlijk vind ik dat mijn man dat moet doen want zijn kinderen maar dat doet ie dus niet dus tja ik trek ergens de grens. Nadat ik eerst een half uur achter die uit zichzelf voor de machine wegrennende deken aan heb gesprint en het ding al worstelend in de machine heb gefrot bleek dat er ook nog een mand vouw stond en net kiepte ik de wasmand op de badkamer leeg en zit nog wel 3 wassen in en dat is nog exclusief de handdoeken. Nou is onze wasmachine niet groot. Ik heb uit mijn oude huis mijn oude nog prima wasmachine meegenomen maar manlief weigert die aan te sluiten want zo veel groter is ie niet. Het werkelijke verhaal is dat er tijdens de verhuizing iets is afgebroken aan de slang en hij een nieuw koppelstuk moet monteren. Iets met aap en mouw. Mijn man is de liefste verzorgendste gezelligste lekkerste gamenerd op de planeet maar dingen als huis verbouwen en dingen aansluiten dikke no no.
vrijdag 9 oktober 2015 om 15:10
quote:TardarSauce schreef op 09 oktober 2015 @ 15:05:
En waarom veel was? Gewone kleding, werkkleding, wielrenkleding , tienerkleding, werkkleding tiener.... steun puf kreun zucht.
En ik heb teveel kleren
Trouwens die wielrenkleding. Mijn vriend is sinds 2 weken begonnen met wielrennen.
Die dacht ik gooi gewoon de kleding in de wasmand, komt wel goed.
Maar GADVERDAMME wat gaat dat stinken zeg. Dat zeemding in het broekje gadver gadver gadver.
Nu gooit hij het meteen in de wasmachine want die penetrante zweetlucht blief ik niet.
En waarom veel was? Gewone kleding, werkkleding, wielrenkleding , tienerkleding, werkkleding tiener.... steun puf kreun zucht.
En ik heb teveel kleren
Trouwens die wielrenkleding. Mijn vriend is sinds 2 weken begonnen met wielrennen.
Die dacht ik gooi gewoon de kleding in de wasmand, komt wel goed.
Maar GADVERDAMME wat gaat dat stinken zeg. Dat zeemding in het broekje gadver gadver gadver.
Nu gooit hij het meteen in de wasmachine want die penetrante zweetlucht blief ik niet.
vrijdag 9 oktober 2015 om 15:10
Als iemand me zoekt....
[afbeelding]
Ik probeer ditkeer te winnen en eens álles weggevouwen en gewassen te hebben voor het weekend. IJdele hoop ik weet het want het is weer kidsweekend dus aan het einde van het weekend kan je via de bult was naar de maan lopen om hem aan te tikken ~grom~ dat plaatje!
Als iemand me zoekt....
[afbeelding]
Ik probeer ditkeer te winnen en eens álles weggevouwen en gewassen te hebben voor het weekend. IJdele hoop ik weet het want het is weer kidsweekend dus aan het einde van het weekend kan je via de bult was naar de maan lopen om hem aan te tikken ~grom~ dat plaatje!
vrijdag 9 oktober 2015 om 15:15
quote:TardarSauce schreef op 09 oktober 2015 @ 15:05:
En ik heb teveel kleren
Dat heb ik ook ik heb ongeveer 2 keer dit en dan toch elke keer voor de kast staan en niet weten wat ik aan moet en vaak iets nieuws kopen
En ik heb teveel kleren
Dat heb ik ook ik heb ongeveer 2 keer dit en dan toch elke keer voor de kast staan en niet weten wat ik aan moet en vaak iets nieuws kopen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 9 oktober 2015 om 15:27
vrijdag 9 oktober 2015 om 15:39
quote:MamaEmeritus schreef op 09 oktober 2015 @ 15:38:
Meeeeh. Ik zat lekker te kakken en wou toiletpapier pakken.
Loopt er inees zo'n dikke huisspin over het toiletpapier.
Zit je dan, met de broek op de enkels...TMI.
Meeeeh. Ik zat lekker te kakken en wou toiletpapier pakken.
Loopt er inees zo'n dikke huisspin over het toiletpapier.
Zit je dan, met de broek op de enkels...TMI.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 9 oktober 2015 om 15:40
quote:charlottew88 schreef op 09 oktober 2015 @ 15:15:
[...]
[afbeelding]Herkenbaar en het helpt niet dat ik redelijk schommel in gewicht en dus 3 maten heb hangen en dan steeds misgrijp wegens te klein/te groot etc. Of ik zoek me helemaal het schompes naar dat éne shirtje en kom er achter dat ik nou juist die laatst weg heb gemikt.
[...]
[afbeelding]Herkenbaar en het helpt niet dat ik redelijk schommel in gewicht en dus 3 maten heb hangen en dan steeds misgrijp wegens te klein/te groot etc. Of ik zoek me helemaal het schompes naar dat éne shirtje en kom er achter dat ik nou juist die laatst weg heb gemikt.