Kitler de achtste

08-10-2015 12:48 3013 berichten
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!

Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.

Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele lelijke kat :

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Ik heb het over het huizenbeleid en niet over het vluchtelingenvraagstuk zelf. Dat het dichtbij komt zo en dat er in mijn ogen rare dingen gebeuren. Als zij uit haar antikraakwoning had gemoeten zodat er een andere anti kraker in had gekomen was ik net zo verbaasd geweest. De discussie of die mensen hier wel/niet welkom zijn daar hou ik me zo ver mogelijk buiten. En ik waag me in de verste verte niet op de actueel pijler.
quote:TardarSauce schreef op 09 oktober 2015 @ 16:17:

[...]

Oh ik haal als ze er zijn ook gewoon boodschappen voor de kinderen en ik kook niet alleen voor mezelf maar ik heb geen zin om voor 3 kinderen die niet van mij zijn hun complete kamers te gaan schoonhouden tyvm.

Ik doe dat ook niet voor mijn eigen kinderen. 1x vonden ze dat ik hun zooi wel kon opruimen. Ik zeg goed plan!

(deed wel eerst een schone vuilniszak in de vuilnisbak, maar dat weten zij niet)

Dus ik was vrij snel klaar met opruimen..

Ik hoefde niet meer te helpen daarna.. Ik snap ook niet waarom
Alle reacties Link kopieren
Jongens, even een dansje voor het weekend!
Alles komt goed en alles komt goed en alle dingen komen goed.
quote:TardarSauce schreef op 09 oktober 2015 @ 16:17:

[...]

Oh ik haal als ze er zijn ook gewoon boodschappen voor de kinderen en ik kook niet alleen voor mezelf maar ik heb geen zin om voor 3 kinderen die niet van mij zijn hun complete kamers te gaan schoonhouden tyvm.En dit vind ik dan ook wel een logisch iets. Ja gaat niet alleen voor je vriend en jezelf boodschappen doen lijkt me (maar ik neem aan dat vriendlief ook teen en tander doet?)
quote:Corona67 schreef op 09 oktober 2015 @ 16:22:

[...]

Ik doe dat ook niet voor mijn eigen kinderen. 1x vonden ze dat ik hun zooi wel kon opruimen. Ik zeg goed plan!

(deed wel eerst een schone vuilniszak in de vuilnisbak, maar dat weten zij niet)

Ik hoefde niet meer te helpen daarna.. Ik snap ook niet waarom
quote:Proffeltje schreef op 09 oktober 2015 @ 16:22:

Ik doe mee!!
quote:Proffeltje schreef op 09 oktober 2015 @ 16:22:

Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 09 oktober 2015 @ 16:25:

[...]

Er stond dansje.. Niet drankje...
quote:Corona67 schreef op 09 oktober 2015 @ 16:23:

[...]

En dit vind ik dan ook wel een logisch iets. Ja gaat niet alleen voor je vriend en jezelf boodschappen doen lijkt me (maar ik neem aan dat vriendlief ook teen en tander doet?)Nou ik woon hier al 2 jaar en ik heb hem nog nooit op die kamers bezig gezien. Dus ik heb nu alle losse zooi en puzzels en spellen aan de kant gemikt zodat ik er met de stofzuiger kan komen. Ik kom normaliter niet op die kamers omdat ik er niks te zoeken heb maar man man man wat een troep dit.
Ik heb zo geen zin in koken vandaag. Aan de andere kant van de stad staat een viskraam met de aller aller lekkerste vis ever. Straks maar op mijn fietsie erheen.

Als dat geen goed begin van mijn weekeinde is.
quote:Corona67 schreef op 09 oktober 2015 @ 16:26:

[...]

Er stond dansje.. Niet drankje... Drankjes zijn natuurlijk altijd welkom! Proost Kia!
Alles komt goed en alles komt goed en alle dingen komen goed.
quote:MamaEmeritus schreef op 09 oktober 2015 @ 16:29:

Ik heb zo geen zin in koken vandaag. Aan de andere kant van de stad staat een viskraam met de aller aller lekkerste vis ever. Straks maar op mijn fietsie erheen.

Als dat geen goed begin van mijn weekeinde is. Hier kliekjesdag en dan vanavond dansles en daarna de kids ophalen op de terugweg. Klinkt lekker die vis!
Wat voor dansles volg je eigenlijk? Ben ik stiekem in eens benieuwd naar.

Ik heb geen kliekjes meer, anders was dat het geworden.
quote:MamaEmeritus schreef op 09 oktober 2015 @ 16:32:

Wat voor dansles volg je eigenlijk? Ben ik stiekem in eens benieuwd naar.

Ik heb geen kliekjes meer, anders was dat het geworden.Wij zitten op Rock 'n roll
quote:TardarSauce schreef op 09 oktober 2015 @ 16:33:

[...]

Wij zitten op Rock 'n roll

Oh wat gaaf! Lijkt me zo leuk. Ik had een collega die in de fifties leeft. Hij heeft me het een en ander geleerd. Dan kon ik ook leuk mee doen met het Rock'n Roll weekeinde op Terschelling.

Heb 1x zo'n 10 seconden gedanst met mijn vriend. Ik mag in mijn handjes knijpen. Hij haat dansen.
En Kia... Maak je niet te druk op dat Mijn Dochter forummmm.. Volgens mij is het gewoon een verzonnen sensatie verhaal
quote:TardarSauce schreef op 09 oktober 2015 @ 16:27:

[...]

Nou ik woon hier al 2 jaar en ik heb hem nog nooit op die kamers bezig gezien. Dus ik heb nu alle losse zooi en puzzels en spellen aan de kant gemikt zodat ik er met de stofzuiger kan komen. Ik kom normaliter niet op die kamers omdat ik er niks te zoeken heb maar man man man wat een troep dit.Houden zo!!
quote:Corona67 schreef op 09 oktober 2015 @ 16:22:

[...]

Ik hoefde niet meer te helpen daarna.. Ik snap ook niet waaromIk kan beamen dat dit een beproefde en effectieve methode is. Bij dochter moet ik het wel tijdig doen, want anders heeft ze écht geen overzicht en lukt het opruimen haar serieus niet (aspergergriebeltje), Maar zolang ik tijdig waarschuw dat de vuilniszak met me mee naar boven gaat kan ze het prima zelf. Zelfs bij 6-jarigen trouwens, zoon krijgt ook spontaan kippenvel bij het zien van een vuilniszak
quote:Corona67 schreef op 09 oktober 2015 @ 16:26:

[...]

Er stond dansje.. Niet drankje... Hik...u...hik...zei...hik...?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:MamaEmeritus schreef op 09 oktober 2015 @ 16:29:

Als dat geen goed begin van mijn weekeinde is. Jammieeeeee visch!!!!
quote:Kia-Ora schreef op 09 oktober 2015 @ 16:37:

[...]

Hik...u...hik...zei...hik...?

Dat ik ook wel een drankje wil zei ik
quote:Corona67 schreef op 09 oktober 2015 @ 16:37:

[...]

Jammieeeeee visch!!!!Kom je bij me eten Corona?
quote:Corona67 schreef op 09 oktober 2015 @ 16:36:

[...]

Houden zo!! Ja dat was ik van plan maar toen ik iets op zolder wilde zetten en die vieze dekens zag kon ik het gewoon niet langer zo laten. Bah bah bah.
quote:Corona67 schreef op 09 oktober 2015 @ 16:36:

En Kia... Maak je niet te druk op dat Mijn Dochter forummmm.. Volgens mij is het gewoon een verzonnen sensatie verhaalIk maak me niet druk, ik vermaak me . Kan het goed spelen hè .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven