Kitler de achtste

08-10-2015 12:48 3013 berichten
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!

Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.

Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele lelijke kat :

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
quote:MadameHooch schreef op 09 oktober 2015 @ 16:36:

[...]

Ik kan beamen dat dit een beproefde en effectieve methode is. Bij dochter moet ik het wel tijdig doen, want anders heeft ze écht geen overzicht en lukt het opruimen haar serieus niet (aspergergriebeltje), Maar zolang ik tijdig waarschuw dat de vuilniszak met me mee naar boven gaat kan ze het prima zelf. Zelfs bij 6-jarigen trouwens, zoon krijgt ook spontaan kippenvel bij het zien van een vuilniszak Lol, ik ben niet van het urenlang uitleggen en discussiëren.. NIet?? Ok.. Ook goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 09 oktober 2015 @ 16:04:

[...]

Take Me an Image (Charlie wil een foto van jou op de plee)Dat wil Cor hoor maar hij doet net of ik dat wil.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Kia-Ora schreef op 09 oktober 2015 @ 16:38:

[...]

Ik maak me niet druk, ik vermaak me . Kan het goed spelen hè .Als je maar niet met alles zo faket
En ja het feit dat de kinderen hier geen bal doen is wel vaker een discussiepuntje. Ik vind dat ze best in staat zijn om tafel te dekken en iets in de vaatwasser te zetten (wij moesten als kind afwassen!) maar van mijn man hoeven ze dat dus niet. Dus ruim ik hun troep ook niet op want ik vind dat ze dat prima zelf kunnen. Is best lastig als het je eigen koters niet zijn.
quote:charlottew88 schreef op 09 oktober 2015 @ 16:39:

[...]

Dat wil Cor hoor maar hij doet net of ik dat wil.sttttttttttttt verraajurstur!!
quote:Corona67 schreef op 09 oktober 2015 @ 16:37:

[...]

Dat ik ook wel een drankje wil zei ik
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:MamaEmeritus schreef op 09 oktober 2015 @ 16:29:

Ik heb zo geen zin in koken vandaag. Aan de andere kant van de stad staat een viskraam met de aller aller lekkerste vis ever. Straks maar op mijn fietsie erheen.

Als dat geen goed begin van mijn weekeinde is.

Ik ga straks dit maken.

http://www.24kitchen.nl/s ... itroensaus-en-zoetzure-ui
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:TardarSauce schreef op 09 oktober 2015 @ 16:39:

En ja het feit dat de kinderen hier geen bal doen is wel vaker een discussiepuntje. Ik vind dat ze best in staat zijn om tafel te dekken en iets in de vaatwasser te zetten (wij moesten als kind afwassen!) maar van mijn man hoeven ze dat dus niet. Dus ruim ik hun troep ook niet op want ik vind dat ze dat prima zelf kunnen. Is best lastig als het je eigen koters niet zijn.

Heel lastig!! Zeker als jij en je man er verschillend over denken !!

(Ervaringsdeskundige hier.. Ik weet waar je het over hebt...)
quote:charlottew88 schreef op 09 oktober 2015 @ 16:40:

[...]

Ik ga straks dit maken.

http://www.24kitchen.nl/s ... itroensaus-en-zoetzure-uiJamsiehhhhhh!!!
quote:Kia-Ora schreef op 09 oktober 2015 @ 16:39:

[...]

Ik zei dansje hoor...
quote:Corona67 schreef op 09 oktober 2015 @ 16:39:

[...]

Als je maar niet met alles zo faketEr zijn dingen waar ik nooit bij fake. Nou ja soms een klein beetje .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Corona67 schreef op 09 oktober 2015 @ 16:40:

[...]

Heel lastig!! Zeker als jij en je man er verschillend over denken !!

(Ervaringsdeskundige hier.. Ik weet waar je het over hebt...)Als het mijn kinderen waren had ik de router het raam uit gesmeten en pas weer binnengehengeld wanneer ze hun eigen troep hadden opgeruimd. Ze kunnen best wel effe met een paar vuilniszakken hun kamers uitmesten. En stofzuigen is ook geen rocket science ofzo verders. O ja en mobieltjes ook inleveren en de xbox gaat niet eerder aan dan wanneer je de kleur van het zeil op de grond weer kan zien
quote:charlottew88 schreef op 09 oktober 2015 @ 16:40:

[...]

Ik ga straks dit maken.

http://www.24kitchen.nl/s ... itroensaus-en-zoetzure-uiOh lekker! 24 kitchen heeft echt lekkere recepten. Als dit bij jou een succes is dan wil ik dat ook maken.
quote:Corona67 schreef op 09 oktober 2015 @ 16:37:

[...]

Dat ik ook wel een drankje wil zei ikJe mag niet liegen Co... das niet lief .
quote:Kia-Ora schreef op 09 oktober 2015 @ 16:38:

[...]

Ik maak me niet druk, ik vermaak me . Kan het goed spelen hè .Ik heb (nog) niet gereageerd maar de reacties zijn weer hilarisch.
quote:MamaEmeritus schreef op 09 oktober 2015 @ 16:43:

[...]

Oh lekker! 24 kitchen heeft echt lekkere recepten. Als dit bij jou een succes is dan wil ik dat ook maken.Ik laat wel weten of het een succes is.
quote:Kia-Ora schreef op 09 oktober 2015 @ 16:43:

[...]

Je mag niet liegen Co... das niet lief .

Ik lieg NOOIT!

(Ik vergis me daarentegen soms wel )

Wat gaat het belachelijk hard hier Ik ben nog aan het bijlezen in het oude topic, dus alleen samenvatting daarvan
quote:Lovestar schreef op 09 oktober 2015 @ 16:46:

Wat gaat het belachelijk hard hier Ik ben nog aan het bijlezen in het oude topic, dus alleen samenvatting daarvan hahaha niet normaal he (en dan kan ik niet eens ongestoord typen.. Zit een kat tegen mijn hand an te duwen.. Aaiiii meeeee)
quote:Lovestar schreef op 09 oktober 2015 @ 16:46:

Wat gaat het belachelijk hard hier Ik ben nog aan het bijlezen in het oude topic, dus alleen samenvatting daarvan Luvvie
Ik ben gewoon aan het PMSsen denk ik. Aangezien ik ditkeer in mijn lange cyclus zit (ik ben er achter gekomen dat het om en om gaat) zou dat heel goed kunnen. Dus ik ga maar even offline voor er rellen uitbreken
quote:TardarSauce schreef op 09 oktober 2015 @ 16:49:

Ik ben gewoon aan het PMSsen denk ik. Aangezien ik ditkeer in mijn lange cyclus zit (ik ben er achter gekomen dat het om en om gaat) zou dat heel goed kunnen. Dus ik ga maar even offline voor er rellen uitbreken

tars huis
Ja ik erger me geloof ik aan alles. Aan stomme dingen zoals dat ik me hier giga uit de naad loop te werken en ik de hele dag niks van mijn man hoor. Normaliter kan me dat niet zo veel schelen maar nu denk ik

Zeker na een nacht weer giga kut slapen (ik had een nachtmerrie dat hij een ongeluk had gekregen met zijn vrachtwagen en dat hij niet mee wist wie ik was en dat ze daarom zijn ex maar hadden gebeld en die had me ook niet even gebeld. ) Ken je dat gevoel wanneer je bizar droomt (bijvoorbeeld dat je giga ruzie hebt) je de hele dag erna je nog raar voelt?
quote:Corona67 schreef op 09 oktober 2015 @ 16:39:

[...]

Lol, ik ben niet van het urenlang uitleggen en discussiëren.. NIet?? Ok.. Ook goed.

Uitleggen? Discussiëren?

Kiezen of delen

En volgens de onderzoekers van dochter (is net een paar weken terug Asperger bij geconstateerd) geven wij een prima opvoeding.

Dat was een heerlijke veer in de poeperd!

(meelezert, als je dit wil rondbazuinen, graag! )
quote:TardarSauce schreef op 09 oktober 2015 @ 16:55:

Ja ik erger me geloof ik aan alles. Aan stomme dingen zoals dat ik me hier giga uit de naad loop te werken en ik de hele dag niks van mijn man hoor. Normaliter kan me dat niet zo veel schelen maar nu denk ik

Zeker na een nacht weer giga kut slapen (ik had een nachtmerrie dat hij een ongeluk had gekregen met zijn vrachtwagen en dat hij niet mee wist wie ik was en dat ze daarom zijn ex maar hadden gebeld en die had me ook niet even gebeld. ) Ken je dat gevoel wanneer je bizar droomt (bijvoorbeeld dat je giga ruzie hebt) je de hele dag erna je nog raar voelt?Dat voorbeeld niet. Maar wel dat je na een klote droom een tijd van de leg bent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven