TVOH 2015-2016
vrijdag 9 oktober 2015 om 21:06
vrijdag 9 oktober 2015 om 21:08
quote:Tickel schreef op 09 oktober 2015 @ 21:06:
[...]
Het wordt tijd dat jouw man zijn pyjama aan gaat trekken en in bed gaat liggen.
Je bent op dreef!
Its, je kan hem ook even naar een gaaf concert sturen. Als hij zulke lui gaat herkennen, gaat er iets niet helemaal goed!
[...]
Het wordt tijd dat jouw man zijn pyjama aan gaat trekken en in bed gaat liggen.
Je bent op dreef!
Its, je kan hem ook even naar een gaaf concert sturen. Als hij zulke lui gaat herkennen, gaat er iets niet helemaal goed!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
vrijdag 9 oktober 2015 om 21:09
vrijdag 9 oktober 2015 om 21:09
vrijdag 9 oktober 2015 om 21:10
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 09 oktober 2015 @ 21:08:
[...]
Je bent op dreef!
nou ja Muse laat nog even op zich wachten, dus dan is het enige wat ik kan bedenken Nick en Simon
Ondertussen heeft hij zich op het keukenontwerpen gestort.
[...]
Je bent op dreef!
nou ja Muse laat nog even op zich wachten, dus dan is het enige wat ik kan bedenken Nick en Simon
Ondertussen heeft hij zich op het keukenontwerpen gestort.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 9 oktober 2015 om 21:11
quote:itsme26 schreef op 09 oktober 2015 @ 21:10:
[...]
Ondertussen heeft hij zich op het keukenontwerpen gestort.Niets laten bestellen voordat je het goedgekeurd hebt hoor!
[...]
Ondertussen heeft hij zich op het keukenontwerpen gestort.Niets laten bestellen voordat je het goedgekeurd hebt hoor!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 9 oktober 2015 om 21:12
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 09 oktober 2015 @ 21:09:
[...]
Die van mij oefent al jaren met zijn band op vrijdag. I-de-aal! Kan 'ie ook geen rare dingen gaan roepen! Die van mij is op de voe-bal. Net als nog twee avonden per week, waarop ie na elven thuis komt. Maar op vrijdag komt ie lekker op tijd, want dat vindt ie gezellig. En ik maar 'doe lekker rustig aan'. Want ik voel me zo schuldig als hij naast me zit en ik door forum...
[...]
Die van mij oefent al jaren met zijn band op vrijdag. I-de-aal! Kan 'ie ook geen rare dingen gaan roepen! Die van mij is op de voe-bal. Net als nog twee avonden per week, waarop ie na elven thuis komt. Maar op vrijdag komt ie lekker op tijd, want dat vindt ie gezellig. En ik maar 'doe lekker rustig aan'. Want ik voel me zo schuldig als hij naast me zit en ik door forum...
Only dead fish go with the flow.