TVOH 2015-2016
vrijdag 9 oktober 2015 om 21:12
quote:itsme26 schreef op 09 oktober 2015 @ 21:10:
[...]
nou ja Muse laat nog even op zich wachten, dus dan is het enige wat ik kan bedenken Nick en Simon
Ondertussen heeft hij zich op het keukenontwerpen gestort.
Ook goed!
Ik ga volgende maand naar 'herinnert u zich deze nog-nog-nog' Simply Red. En ik februari naar En Vogue. Die kunnen pas zingen!
Wat was U2 ook goed hè? Zit soms nog na te genieten.
[...]
nou ja Muse laat nog even op zich wachten, dus dan is het enige wat ik kan bedenken Nick en Simon
Ondertussen heeft hij zich op het keukenontwerpen gestort.
Ook goed!
Ik ga volgende maand naar 'herinnert u zich deze nog-nog-nog' Simply Red. En ik februari naar En Vogue. Die kunnen pas zingen!
Wat was U2 ook goed hè? Zit soms nog na te genieten.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
vrijdag 9 oktober 2015 om 21:13
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 09 oktober 2015 @ 21:12:
[...]
Ook goed!
Wat was U2 ook goed hè? Zit soms nog na te genieten.Simpel is wel goed live toch? Van wat ik heb gehoord dan.
[...]
Ook goed!
Wat was U2 ook goed hè? Zit soms nog na te genieten.Simpel is wel goed live toch? Van wat ik heb gehoord dan.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 09 oktober 2015 @ 21:11:
[...]
Niets laten bestellen voordat je het goedgekeurd hebt hoor!ik ben de moeilijkste niet en hij is de kok. Ik hoef alleen maar te weten waar de vaatwasser en koelkast zit (en hoe het koffie apparaat werkt)
[...]
Niets laten bestellen voordat je het goedgekeurd hebt hoor!ik ben de moeilijkste niet en hij is de kok. Ik hoef alleen maar te weten waar de vaatwasser en koelkast zit (en hoe het koffie apparaat werkt)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 9 oktober 2015 om 21:14
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 09 oktober 2015 @ 21:12:
[...]
Ook goed!
Wat was U2 ook goed hè? Zit soms nog na te genieten.ik ook, het was stuiterend goed
[...]
Ook goed!
Wat was U2 ook goed hè? Zit soms nog na te genieten.ik ook, het was stuiterend goed
vrijdag 9 oktober 2015 om 21:16
Ja daarom. Mijn vader was fan, ik moest en zou een concertregistratie kijken met hem. 'Kijk nou toch wat een artiest, Sjors! Daar wil ik echt graag heen!' Hij heeft nooit naar hun concert gekund want ze stopten, daarom ga ik nu.
En daarna slapen in Jaz, ernaast. Ben benieuwd!
En daarna slapen in Jaz, ernaast. Ben benieuwd!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
vrijdag 9 oktober 2015 om 21:17
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 09 oktober 2015 @ 21:16:
Ja daarom. Mijn vader was fan, ik moest en zou een concertregistratie kijken met hem. 'Kijk nou toch wat een artiest, Sjors! Daar wil ik echt graag heen!' Hij heeft nooit naar hun concert gekund want ze stopten, daarom ga ik nu.
En daarna slapen in Jaz, ernaast. Ben benieuwd!dat vind ik heel mooi George
En daarna slapen in Jaz, ernaast. Ben benieuwd!dat vind ik heel mooi George