Poppenwagen?

25-09-2008 21:59 18 berichten
Hallo allemaal,

Voor de eerste verjaardag van onze dochter willen we een poppenwagen kopen, maar ik vraag me af of ze niet heel snel te groot is voor zo'n laag wagentje?

Iemand ervaring?

Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn dit juist super dingen, die je ook ziet op het kinderdagverblijf en bij het cb etc.

Mijn dochter (ook al loopt ze al ruim een half jaar los) vindt het nog steeds 1 van de leukste speelgoedjes..... (hoewel er dan geen poppen in hoeven, maar dat is een ander verhaal).
Mijn dochter gebruikt hem pas sinds ze goed kan lopen (nu een maandje) en is nu 17 maanden. Ze loopt er achter en als ze moe is gaat ze er zelf in zitten.
Wat een leuk wagentje! Volgens mij heeft ze hier echt wel een aantal jaar plezier van!
Jaaaa, doen!!!!

Ik had hem ook gekocht voor de eerste verjaardag van dochter, en ze heeft er erg veel plezier van gehad, ze speelt er nu zelfs nog mee (in december word ze 4)

Het handige is dat de duwstang te verstellen is, was tenminste bij die van mij zo. Je kunt hem eerst in een stand zetten dat die kaarsrecht omhoog staat, is heel handig als ze net een beetje kunnen lopen, kunnen ze zich eraan optrekken zonder dat de kar al begint te rijden. En als ze goed stevig staan en lopen kun je hem gewoon in een hoek van 45 graden zetten, dan kunnen ze hem echt voortduwen.

Ow, en de onze was zo stevig dat dochter er zelf ook wel in kon zitten!
Wauw, klinkt goed,dames, dankdank! Volgens mij ben ik er wel uit .

Het wordt niet perse deze, maar wel zo een. Er zijn zoveel leuke wagentjes (soms erg prijzig), dus dat wordt nog lastig kiezen.

Maroon , ik zal je opmerking over de duwstang onthouden.
Ligt er wel aan hoe groot je kind is. Max heeft er eentje (in het blauw dan) maar voor hem is het eigenlijk al aan de lage kant.
Hier is zo'n wagen ook een heel groot succes!

Mijn dochter kreeg hem ook voor haar eerste verjaardag, en nu de tweede verjaardag er al aankomt gaat ze hem alleen maar leuker vinden! (Mijn zoontje van 3 speelt er ook erg graag mee trouwens)

Wel zou ik inderdaad even zoeken naar eentje waarbij je de duwstang kunt verstellen!

Succes met zoeken en kiezen!
oow bij ons op t KDV vinden kinderen van 3 ze nog wel leuk Dus niet snel er op uitgekeken hoor!
Ik heb er zo één in het roze bij de Prenatal vandaan, die was maar 20 of 25 euro. Dochter speelt er nog regelmatig mee en wordt in december alweer 2. Hij heeft alleen geen verstelbare duwstang. Hij is fuchsiaroze met witte bloemetjes aan de zijkant.
Mijn dochter is al vier en speelt er ook nog mee. Vooral leuk om je zusje erin te doen. Maar ook nog met poppen hoor, want nu is ze een echt poppenmoeder, en dat was ze nog niet toe ze 1 was. Toen was vooral het duwen erg leuk. Of er zelf in zitten en geduwd worden.
Soep: Is idd heel leuk voor kinderen. Kunnen erook achter leren lopen. En ze hoeven er toch geen jaren mee te doen. Als ze er een jaar mee doen heb je toch ook allang je geld eruit.
Mijn dochter (nu bijna 1,5) heeft er ook een. Ze vindt hem geweldig, speelt er vooral mee sinds ze goed kan lopen. Ze is vrij lang, maar toch is de stang hoog genoeg om nog een hele poos vooruit te kunnen.
Ons kleintje loopt een beetje als je haar vasthoud aan haar handjes, ik vond zo'n ding reuze handig lijken om mee te oefenen strakjes. Ze heeft al een popje, dus die kan er mooi in als ze wat groter is.

Goed om te horen dat de kindjes hier er zoveel mee spelen, wij gaan een mooie voor onze dochter uitzoeken!
Hey Soep, long time no see...

Wanneer wordt jouw dochter 1?

Je hebt me wel op een superleuk idee gebracht trouwens! Waar zijn zulke lieve poppenwagentjes te koop?
Ha Wyfke! Ze wordt 31 oktober 1. Al 31 oktober, het eerste jaar is voorbij gevlogen! Hoe gaat het met jou, moet zeggen dat ik het niet helemaal heb bijgehouden in oktober2007.

Als je googled op poppenwagen dan kom je al massa's te gekke wagentjes tegen, ik ben nog niet eens de stad in geweest om te kijken.
Inderdaad, ik heb het gezien. Lucia begint zich nu steeds meer op te trekken op de knietjes. Ze krijgt steeds meer belangstelling voor de wereld boven zich!!!

Komende maandag wordt ze alweer 1. We vieren het dit weekend met familie!
Gaat toch hard, dan, he? Kleine Soep trekt zich op tot staan, kan zelf gaan zitten, maar ze doet het alleen nog in de box, niet aan de bank of een tafeltje. Is prima, eerst lekker oefenen is goed. Maar zo'n wagentje lijkt ons dus helemaal te gek!

Fijn weekend met het vieren van haar verjaardag en gefeliciteerd alvast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven