Poppenwagen?
donderdag 25 september 2008 om 22:01
donderdag 25 september 2008 om 22:12
Jaaaa, doen!!!!
Ik had hem ook gekocht voor de eerste verjaardag van dochter, en ze heeft er erg veel plezier van gehad, ze speelt er nu zelfs nog mee (in december word ze 4)
Het handige is dat de duwstang te verstellen is, was tenminste bij die van mij zo. Je kunt hem eerst in een stand zetten dat die kaarsrecht omhoog staat, is heel handig als ze net een beetje kunnen lopen, kunnen ze zich eraan optrekken zonder dat de kar al begint te rijden. En als ze goed stevig staan en lopen kun je hem gewoon in een hoek van 45 graden zetten, dan kunnen ze hem echt voortduwen.
Ow, en de onze was zo stevig dat dochter er zelf ook wel in kon zitten!
Ik had hem ook gekocht voor de eerste verjaardag van dochter, en ze heeft er erg veel plezier van gehad, ze speelt er nu zelfs nog mee (in december word ze 4)
Het handige is dat de duwstang te verstellen is, was tenminste bij die van mij zo. Je kunt hem eerst in een stand zetten dat die kaarsrecht omhoog staat, is heel handig als ze net een beetje kunnen lopen, kunnen ze zich eraan optrekken zonder dat de kar al begint te rijden. En als ze goed stevig staan en lopen kun je hem gewoon in een hoek van 45 graden zetten, dan kunnen ze hem echt voortduwen.
Ow, en de onze was zo stevig dat dochter er zelf ook wel in kon zitten!
donderdag 25 september 2008 om 22:43
Hier is zo'n wagen ook een heel groot succes!
Mijn dochter kreeg hem ook voor haar eerste verjaardag, en nu de tweede verjaardag er al aankomt gaat ze hem alleen maar leuker vinden! (Mijn zoontje van 3 speelt er ook erg graag mee trouwens)
Wel zou ik inderdaad even zoeken naar eentje waarbij je de duwstang kunt verstellen!
Succes met zoeken en kiezen!
Mijn dochter kreeg hem ook voor haar eerste verjaardag, en nu de tweede verjaardag er al aankomt gaat ze hem alleen maar leuker vinden! (Mijn zoontje van 3 speelt er ook erg graag mee trouwens)
Wel zou ik inderdaad even zoeken naar eentje waarbij je de duwstang kunt verstellen!
Succes met zoeken en kiezen!
vrijdag 26 september 2008 om 09:13
vrijdag 26 september 2008 om 15:29
Ons kleintje loopt een beetje als je haar vasthoud aan haar handjes, ik vond zo'n ding reuze handig lijken om mee te oefenen strakjes. Ze heeft al een popje, dus die kan er mooi in als ze wat groter is.
Goed om te horen dat de kindjes hier er zoveel mee spelen, wij gaan een mooie voor onze dochter uitzoeken!
Goed om te horen dat de kindjes hier er zoveel mee spelen, wij gaan een mooie voor onze dochter uitzoeken!
vrijdag 26 september 2008 om 20:32
Ha Wyfke! Ze wordt 31 oktober 1. Al 31 oktober, het eerste jaar is voorbij gevlogen! Hoe gaat het met jou, moet zeggen dat ik het niet helemaal heb bijgehouden in oktober2007.
Als je googled op poppenwagen dan kom je al massa's te gekke wagentjes tegen, ik ben nog niet eens de stad in geweest om te kijken.
Als je googled op poppenwagen dan kom je al massa's te gekke wagentjes tegen, ik ben nog niet eens de stad in geweest om te kijken.
zaterdag 27 september 2008 om 17:14
Gaat toch hard, dan, he? Kleine Soep trekt zich op tot staan, kan zelf gaan zitten, maar ze doet het alleen nog in de box, niet aan de bank of een tafeltje. Is prima, eerst lekker oefenen is goed. Maar zo'n wagentje lijkt ons dus helemaal te gek!
Fijn weekend met het vieren van haar verjaardag en gefeliciteerd alvast!
Fijn weekend met het vieren van haar verjaardag en gefeliciteerd alvast!