dance dance dance
zaterdag 10 oktober 2015 om 22:14
zaterdag 10 oktober 2015 om 22:34
zondag 11 oktober 2015 om 03:04
Net teruggekeken. Wilde voorgaande weken al trashen, maar ik kan dat niet, typen en kijken. Jullie hebben talent.
Ik was voor Humberto en Yulia (Julia?) en Fockie en Aggie, maar ik moet zeggen, ondanks dat ik Pip en Pim zelf niet leuk vond (sorry, ze werkten me op de zenuwen), wat zijn zij ongelooflijk goed. Laatste dans was gewoon prachtig. Terechte winnaars. Misschien moeten ze echt verder gaan met dansen.
Volgend jaar weer, neem ik aan? Kan nu al niet wachten!
Ik was voor Humberto en Yulia (Julia?) en Fockie en Aggie, maar ik moet zeggen, ondanks dat ik Pip en Pim zelf niet leuk vond (sorry, ze werkten me op de zenuwen), wat zijn zij ongelooflijk goed. Laatste dans was gewoon prachtig. Terechte winnaars. Misschien moeten ze echt verder gaan met dansen.
Volgend jaar weer, neem ik aan? Kan nu al niet wachten!
zondag 11 oktober 2015 om 13:51
Terechte winnaars, Pip en Pim. Hun laatste dans was prachtig.
Ik vond Fockelien eigenlijk niet zo sexy toen ze in de boksring danste. Weinig echt holle ruggen, billen die met flink wat seks werden uitgestoken, maar het blijft evengoed knap wat zij en Achie hebben neergezet!
Ik erger me kapot aan Timor die plots amper nog Nederlands kan praten, maar ik vind zijn commentaar altijd wel heel aardig, en zijn kritiek vriendelijk geformuleerd.
De 'achtergrond'-dansers... Wauw... respect, respect, respect.
Ik vond Fockelien eigenlijk niet zo sexy toen ze in de boksring danste. Weinig echt holle ruggen, billen die met flink wat seks werden uitgestoken, maar het blijft evengoed knap wat zij en Achie hebben neergezet!
Ik erger me kapot aan Timor die plots amper nog Nederlands kan praten, maar ik vind zijn commentaar altijd wel heel aardig, en zijn kritiek vriendelijk geformuleerd.
De 'achtergrond'-dansers... Wauw... respect, respect, respect.
donderdag 18 februari 2016 om 17:08
De vijf koppels van het tweede seizoen zijn bekend:
- Robin Martens en Buddy Vedder (Rikki en Rover uit GTST).
- Kees Tol en Annemarie Keizer (zij is de vrouw van Simon Keizer).
- Antje en Romy Monteiro.
- Ferry Doedens en Inge de Bruijn.
- Jeroen van der Boom en zijn vrouw Dany.
Komt pas dit najaar op tv hoor.
- Robin Martens en Buddy Vedder (Rikki en Rover uit GTST).
- Kees Tol en Annemarie Keizer (zij is de vrouw van Simon Keizer).
- Antje en Romy Monteiro.
- Ferry Doedens en Inge de Bruijn.
- Jeroen van der Boom en zijn vrouw Dany.
Komt pas dit najaar op tv hoor.