Entertainment alle pijlers

De allerleukste festivals!

11-10-2015 17:54 20 berichten
Mijn twaalfjarige wil heel graag naar een festival volgend seizoen en ik vind dat een heel goed idee

We houden beiden vooral van rock (het allerliefst zouden we Green Day zien). Ik ben alleen helemaal niet thuis in het aanbod van festivals.

Wat zijn nou de echt leuke festivals en welke moet ik dus in de gaten gaan houden?
Alle reacties Link kopieren
Concert at Sea vinden mijn kinderen helemaal top.
En je weet zeker dat het de bedoeling is dat je mee gaat?
Concert at sea is best leuk, maar natuurlijk niet rock georiënteerd.

Rockwerchter, pukkelpop en rock the park zijn hier de favorieten.
Ja, hij is net 12 hè.

Concert at Sea ga ik in de gaten houden, bedankt Pimpelmees!
quote:Moiren_ schreef op 11 oktober 2015 @ 18:04:

Ja, hij is net 12 hè.

Concert at Sea ga ik in de gaten houden, bedankt Pimpelmees!Ja, en? Er zijn er zat die op die leeftijd zonder pap en mam willen.
quote:theamuts schreef op 11 oktober 2015 @ 18:06:

[...]

Ja, en? Er zijn er zat die op die leeftijd zonder pap en mam willen.Een 12-jarige wil zoveel. Wat wil je nou zeggen?
quote:theamuts schreef op 11 oktober 2015 @ 18:06:

[...]

Ja, en? Er zijn er zat die op die leeftijd zonder pap en mam willen.

Dat mag hij willen. Het is met mij of niet.

Maar hij vindt het (nog steeds) erg leuk om met zijn moeder op stap te gaan.
quote:LoiseauCoureur schreef op 11 oktober 2015 @ 18:08:

[...]

Een 12-jarige wil zoveel. Wat wil je nou zeggen?Dat het wel handig is om goed de bedoelingen te checken.
quote:Moiren_ schreef op 11 oktober 2015 @ 18:08:

[...]

Dat mag hij willen. Het is met mij of niet.

Maar hij vindt het (nog steeds) erg leuk om met zijn moeder op stap te gaan.Natuurlijk, maar weet hij dat al?
Zwarte Cross.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:theamuts schreef op 11 oktober 2015 @ 18:10:

[...]

Natuurlijk, maar weet hij dat al?Lees even de tweede zin in je quote.
Bevrijdingsfestival is ook erg leuk. Komen trouwens ook erg veel 12-jarigen zonder ouders.
Ik zou geen meerdaags festival doen. Daar zou ik mijn twaalfjarige te jong voor vinden. Gelukkig kun je vaak dagkaarten kopen. Pinkpop heeft grote namen, maar is ook erg prijzig.

Indian Summer Festival is ook leuk, maar Green Day zal er niet komen. Veel van eigen bodem. Zwarte Cross idem.

Best Kept Secret klinkt ook wel geschikt voor jullie.
She needed a hero. So that's what she became.
BKS ben ik vorig jaar geweest en vond ik leuk. Dit jaar vond ik de line up niet interessant. Zal wel zeker de line up weer in de gaten houden.

Twee dagen ofzo kan hij wel aan

België e.d. mag ook trouwens.
Ik zou Fortarock eens in de gaten houden als ik jou was. Is 1 dag en daar loopt echt publiek van alle leeftijden.

Plus de sfeer is heel goed, ik ben er zelf een aantal keer geweest en het is iedere keer weer een geweldige ervaring.

En doordat het in dezelfde week valt als rock am ring heb je ook meer kans op grotere bands.
quote:summerjoy schreef op 11 oktober 2015 @ 18:47:

Ik zou Fortarock eens in de gaten houden als ik jou was. Is 1 dag en daar loopt echt publiek van alle leeftijden.

Plus de sfeer is heel goed, ik ben er zelf een aantal keer geweest en het is iedere keer weer een geweldige ervaring.

En doordat het in dezelfde week valt als rock am ring heb je ook meer kans op grotere bands. Ik krijg de indruk dat dat meer hardrock en metal is. Klopt dat?
Concert At Sea. Geen Greenday maar wel divers in aanbod. Ook voor wat meer Rock. Goede sfeer, en geen opgefokt gedoe.
quote:Moiren_ schreef op 11 oktober 2015 @ 18:55:

[...]

Ik krijg de indruk dat dat meer hardrock en metal is. Klopt dat?

valt best mee hoor, er zijn 3 podia en dus ook 3 verschillende soorten rock/metal. Ik hang meestal bij de mainstage waar ook commerciëlere bands optreden, zo stond dit jaar bijvoorbeeld Papa Roach op het programma. Er zit ook een podium bij waar inderdaad snoeiharde metal wordt gespeeld, daar zal je mij dus echt niet vinden haha.

Dit jaar is mijn vriend voor het eerst mee geweest en dat is echt totaal geen metalhead maar die heeft het goed naar z'n zin gehad en hij vond het ook heel erg meevallen met de heftige metal.

Natuurlijk ligt het er ook een beetje aan welke bands er optreden maar daar is voor 2016 nog niks over bekend (helaas).
Ik ga het in de gaten houden Summerjoy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven