LLJ08M

03-06-2008 23:03 1829 berichten
Alle reacties Link kopieren

tieger wijzigde dit bericht op 02-01-2010 23:22
Reden: Tabel opgeschoond
% gewijzigd
Ben even globaal bijgelezen, maar moet nu gaan trainen! Kom vanavond of morgne wel even buurten... ook hier erg druk, plus vorige week nog paar dagen ziekenhuis gehad.

Brabbel Veel sterkte met Kaj!
Dam.... Bericht weg... poging 2

Brabbel: Hoe was het vandaag in het ziekenhuis? Wat een doos van een asistente zeg! Heel, heel veel sterkte en succes morgen! Dikke

Tieger: Trainen als in hardlopen? Hoe gaat het? Bij welke les ben je?

RW: Over je theorie: Esmee is klein en licht. Ze kan nu kruipen (nou ja, teigeren), ze probeert te zitten en zichzelf omhoog te duwen. Ze kan heel even los staan, terwijl ze zichzelf aan de bank vasthoudt. Iedereen vindt haar wel heel erg wijs. Ze kijkt heel wijs om zich heen, bekijkt alles en iedereen heel goed. Ik heb dit ook meerdere malen gehoord van verschillende cb-artsen/verpleegkundigen.

Ik merk wel dat al ze bezig is met haar motoriek, ze minder brabbelt. Dus dat ze haar aandacht maar op één ding tegelijk kan richten. Of kletsen of bewegen.

Wat geef jij Sharon te eten zeg! Een dikke 9 kg!

CD: In fruit en toetje zit ook vocht. Lust Twan ook thee met melk of zo? Of water? Maar zolang hij het goed doet, zou ik me niet zo'n zorgen maken. (Goh, dat is een gemakkelijk advies aan een ander, misschien moet ik daar zelf ook eens naar luisteren! )

Mondy: Het is echt niet erg als je niet zoveel schrijft hoor! Als je af en toe maar eens komt buurten! Als moeder van drie kunnen we een hoop van je leren! En ik vind het super gezellig met jou!

Jammer dat het zo lastig is om oppas voor drie te vinden. Maar wel lekker dat je even met je vriendin op stap gaat! Gezellig!

Ongeduld: Twee voedingen is toch prima! Dan ga je toch geen kv bij geven! Gek mens zeg! Als jullie thuis zijn drinkt Guido dan ook maar twee keer?

Het advies van mijn cb was toen dat het brood de derde voeding verving. En als drinken "moest" ik maar thee met melk of zo iets geven. Nu zit Esmee wel weer op drie voedingen omdat ze anders de nacht niet trekt. En de voeding voor de nacht is een kv met bambix.

Pips: De regen vond ik niet zo leuk omdat ik nog met de hond uit moest! Ik had er al geen zin in en dan regent het ook nog.

San: Succes met je to do list!

Nu eerst posten....
Nou en verder heb ik eigenlijk niet zo veel nieuws!
Zo, twee kinderen liggen al even in bed, dus voor mij nog wat tijd om even uitgebreider te reageren....

Net als Huppel en Parelhoen hier ook weinig tijd om het goed bij te houden, maar ik wil het nog niet opgeven hoor. Wel jammer dat jullie niet meer meeschrijven, maar kom vooral nog eens langswaaien om te vertellen hoe het gaat.

Brabbel, hoe is het met Kaj gegaan? Wat een toestand zo, als er niet goed doorgegeven wordt hoe laat je ergens moet zijn

Ongeduld, volgens mij kun je Guido ook prima water geven als hij meer wil, of gewoon bij jezelf laten drinken natuurlijk. Je kunt eten er niet inkijken in ieder geval. Als je het zelf niks vind, zou ik zeker niet overstappen naar de opvolgmelk, nog even en ze mogen gewone melk krijgen.

Mondy, lekker dat je even op stap gaat. En leuk, van die gps-tochten. Zijn er bij jullie in de omgeving veel van die tochten?

Pips, lekkere vakantie gehad dus. Jammer dat schoonouders niet zoveel oppasten, dat jij en paps wat quality-time hadden.

Murpeltje, actief aan het hardlopen dus? En hier nog geen meisje op de fiets, alhoewel man haar vorige week er wel opgezet had. Hij was wat laat voor zijn werk, ik zat met Daan in het ziekenhuis, dus toen Tessel toch maar voor 10 minuutjes op de fiets. Hij vond dat het wel kon. Gelukkig ging het goed, alhoewel ik het wat vlot vond.

Roze Wolk, ik weet het nog niet met je theorie. Daan was gemiddeld qua lengte, maar wel mager, en die rolde met 5 maanden, kroop met 9, stond met 10,5 en liep met 14,5 maanden. Tessel is iets zwaarder en groter dan gemiddeld, en rolde met 5,5 maanden, tijgert nu de hele kamer rond maar kruipt verder nog niet, maar gaat ook nog niet zelf staan. Is wel heel fanatiek met alles.

Sowieso zijn Daan en Tessel daarin verschillend. Bij Daan lijkt het soms wel alsof hij iets 1 of 2 keer doet (zonder te oefenen), om het daarna niet meer te doen onder het mom van "ik kan het al". Terwijl Tessel veel meer aan het oefenen is, daar bloedjefanatiek bij lijkt, en uiteindelijk wel resultaat boekt.

Overigens viel ons bij Daan op dat hij een periode stil stond qua gewicht als hij in de lengte groeide, of juist een sprong in de ontwikkeling maakte. Dus echt zijn energie aan 1 ding kon besteden.

Choco, lijkt me best eng, een slaapwandelende Zoë. Komt het vaak voor dat ze dat doet?

Crazydesi, lekker druk lijkt me inderdaad, als Kevin net zo druk is als Daan soms kan zijn... Slaapt hij nog wel 's middags? Heeft Twan nog veel last gehad van zijn tandjes?

Hier gaat het op zich allemaal z'n gangetje. Tessel is druk aan het tijgeren, en wil alles hebben wat wij ook hebben. Dus hetzelfde eten, de speeltjes waar Daan mee speelt, spelen met alle andere dingen, mama's tas. Dus ook hier kunnen we al regelmatig nee zeggen, alleen reageert ze er niet echt op

Verder vorige week met Daan in het ziekenhuis gezeten voor een kleine ingreep en onderzoek. Ze hebben nu gekeken naar zijn blaas, en dat is toch wel een behoorlijk kleine blaas. Voor nu gaan ze er het komende jaar, 1,5 jaar niets aan doen, maar over 1,5 jaar kijken wat en wanneer er wat gedaan gaat worden. Waarschijnlijk zal dat dan toch wel een blaasvergrotende operatie zijn, en maken ze de opening van de blaas naar de plasbuis kleiner. Die is namelijk ook best groot, waardoor de urine vrij snel en makkelijk wegloopt. Op zich handig, maar niet als er wat extra druk op de blaas moet komen zodat die wat meer zal groeien. Beetje een tegenvaller, maar het is niet anders.

De hele opname op zich was ook best pittig, Daan werd al opgenomen met wat verhoging, en zat vrijdagmorgen op 40,4 graden koorts. Dus toch nog wat extra onderzoeken en paracetamol, en 's middags kregen we te horen dat hij toch nog een nachtje extra moest blijven voor de zekerheid. Dat gaf dus dikke tranen toen papa en Tessel 's avonds naar huis gingen, die zijn vrijdagsmiddags even op bezoek geweest. Zaterdag uiteindelijk weer naar huis, en zo langzaamaan begint de rust weer wat terug te keren en begint Daan ook met verwerken van alles wat er gebeurt is. Niet leuk, maar goed.

Op mijn werk gaat het ook goed, ik heb maandag een contract getekend, dus per 1 oktober word ik gedetacheerd bij dezelfde organisatie waar ik al 3 maanden werk. Direct in dienst doen ze niet, omdat de overheid natuurlijk moet inkrimpen.

Verder gaat het allemaal zo z'n gangetje. Ben sinds begin september weer fanatiek aan het trainen (waterpolo, hardlopen toch niet meer ) en wedstrijden aan het spelen, en ik heb een nieuwe hobby ontdekt, borduren. Onwijs gezapig, maar wel leuk eigenlijk. Wilde eigenlijk wat meer naaien, maar omdat dan de hele eettafel bezet is kan man daar niet meer studeren, en die moet volgende week zijn eindversie van zijn scriptie inleveren, en dan is hij als het goed is klaar. Nog even doorbijten maar...

Nu nog even verderkijken, en nog even relaxen voordat de kinderen weer wakker worden...
Zo, de theorie van RW. Pipsie was een mini (tot afgelopen zomer) en ontwikkelde zich motorisch allerbelabberst.... Ze liep pas met 2.5 jaar maar dat heeft (waarschijnlijk) ook een medische oorzaak. Popsie is een knoert, draagt nu ook maat 80 en is dus snel (tenminste dat vind ik). Ze ligt nu in een tussenbedje (mijn bedje van vroeger, dat is een slag groter dan een wieg maar veel kleiner dan een juniorbed). En daar kruipt ze dus uit! Er zit een spijlenhekje om van ongeveer 30 cm. hoog schat ik, daar trekt ze zich aan op en dan gaat ze gillend van de lach over de "reling" hangen. Ze moet maar stuntvrouw worden.

Vandaag dus halsoverkop een juniorbedje voor Pipsie gekocht bij Prenatal (met korting wegens de mamadagen van nu!). Dus Popsie kan snel in het ledikantje :-) wel zo veilig.

Wij beginnen nu eindelijk ook een soort van ritme te krijgen. Het schema van Popsie is nu:

5.30/6.15 fles van 210

7.30 - 2 broodjes met beleg

10.30- fruit en drinken

slapen

11.45- 2 broodjes en fles van ong. 180

15.00 - fruit of koekje (Liga) met drinken

slapen

17.00 warm eten

18.30 fles 210 met prut en dan op bed (19.00).

Er zijn dagen dat ze nog maar 1 keer slaapt.... (twee uurtjes).

Sjips wou nog even op een ieder reageren maar beide kids zijn wakker. MIsschien later en anders tot dinsdag (we gaan weer een weekendje weg).
Hallo,

Even een kort berichtje van mij. Ik laat trouwens ook met grote tussenpozen wat van me horen, maar ik vind het eigenlijk te leuk om mee te lezen en dan ook mee te schrijven, dus ik blijf proberen mee te schrtijven. Sorry wel, als dat niet al te regelmatig gebeurt.

Dit wordt ook een kort berichtje, want ik zit op mijn werk.

He Tieger, dat klinkt wel weer als een heftig weekje. Jammer dat de blaasinhoud tegenvalt. Hoe gaat het nu met Daan?

Marijn krijgt trouwens ook nog steeds borstvoeding. Ik kan er zelf ook nog niet echt afscheid van nemen. Hij krijgt het ook nog zo'n drie a vier keer per dag naast alle andere bijvoeding.

Cb vond wel dat laatste keer dat hij wat weinig was gegroeid, dus werd aangeraden om binnenkort nog een keer langs te komen voor een keer extra wegen. Hij was 70.5 cm en 7810 gram. Toch ziet hij, en dat zei het cb, ook er goed uit.

Ik ga weer werken en moet ook nog zo kolven,

Groeten,

Lein
Hoi meiden,

Even snel een berichtje, sorry het komt er ook vaak niet eens van om mee te lezen, drukdrukdruk. Maar ik wil wel graag op het forum blijven hoor, want ik vind het heel leuk om af en toe even te kijken hoe het met jullie kids gaat en zoveel mensen met kleine kinderen heb ik nog niet in mijn omgeving.

Hier gaat het allemaal goed, Zoë staat al, moet ik als trotse moeder toch even melden ;). Ze vindt het zelf ook erg leuk want ze kijkt altijd meteen triomfantelijk rond of iedereen het wel ziet. Volgens mij helpt de creche ook wel want ze was een tijdje de jongste (nu niet meer) en nu kruipt ze heel enthousiast ook naar de kleintjes toe en hoeft ze niet meer af te wachten tot ze naar haar toe komen. En ik weet niet of die theorie klopt, Zoë is volgens mij inderdaad niet heel groot, maar wel dik haha, telt dat ook?

Als het lukt zal ik het weekend even bijlezen...

groetjes!
manon drinkt nog twee keer per dag een slokje bij mij, was twee weken geleden 67,5 cm en 7800 gram, niet echt groot dus, misschien klopt de theorie, alhoewel het staan vrij eenmalig lijkt. ze trekt zich wel vaak op totdat ze geknield zit (alsof ze iemand ten huwelijk gaat vragen op 1 knie, of hoog op allebei de knietjes) en ging net in het badje (zonder water) op handen en voeten staan. alhoewel ze flink hoog komt, was het staan denk ik een toevalstreffer, van de week bij mijn moeder kroop ze echt, hier tijgert ze alleen maar (volgens mijn moeder komt het doordat zij vloerbedekking heeft, waar ze niet zo makkelijk op wegglijdt)

schaam, schaam, schaam, ben nog steeds niet gaan hardlopen, maar wel fanatiek tussen de middag gelopen en vandaag weer met ov naar werk.

hou het verder kort, want we moeten nog eten (en ik wil restje greys gaan kijken)

lees al wel elke dag in afwachting van nieuws over Brabbel en Kaj, hoop niet dat het een slecht teken is, dat ze nog niets geschreven heeft.

prettig weekend

murpeltje
op de hyves van brabbel stond dat Kaj het goed maakt! Wat een kanjer he!!!! Denk veel aan ze hoor.

Leuk dat jullie over mijn theorie hebben nagedacht, als ik dit zo lees van jullie denk ik dat mijn theorie toch niet helemaal klopt maar wel leuk om erover na te denken!

Ik vind het nog steeds leuk dat we met zoveel schrijven hier, en de een schrijft vaker dan de ander maar dat maakt niks uit wat mij betreft!

Sharon heeft vandaag voor het eerst in de kinderstoel gezeten, echt zo'n wijs gezicht!!! Samuel had zo'n blanke van de prenatal, nu precies dezelfde gekocht voor sharon, echt zooo schattig twee van die stoelen naast elkaar!!!

Wij gaan heerlijk een weekend niks doen. Ze hebben gisteren foto's gemaakt van ons huis en volgende week staat het op Funda! En nu lekker niet meer schilderen en klussen! Zalig! Lief viert morgenavond zijn verjaardag, ook gezellig!

ik ga zo douchen en naar bed, zoon werd 3 keer vanacht gillend wakker, sharon ook nog een keer goed gelegd, pfff wat een nacht dat was lang geleden! Ben ik niet meer gewent dus was heeeel moe vandaag!

Fijn weekend allemaal!
Hey meiden,

Lekker weekend!! Ik heb net heeeerlijk heel lang in bad gelegen. Lekker lezen, relaxen, scrubben en tot slot in smeren met verstevigende bodymilk. (heb gister uitgebreid geshopt bij de drogist )

Esmee gaat straks haar eerste modeshow lopen! Bij man op het werk showt een kinderkledingwinkel 2x per jaar kleding en Esmee mag ook mee doen. Ze krijgt Lief! kleding aan. Mooooi!

We hebben Esmee gister eens laten zien wat ze met de spijlen van de box kan: Staan. Ze heeft een mooi tijdje gestaan, maar zelf doen... ho maar! Ach dat komt vanzelf. Het gaat allemaal al zo hard!

Tieger: Balen zeg dat het tegenviel met Daan! Wat sneu dat hij toch een nachtje moest blijven...

RW: Succes met de verkoop van het huis.

Esmee is wakker. We zullen haar nog even in bad gooien, eten en dan op naar de modeshow.

Prettig weekend!

Liefs,

Mango
Alles was goed gegaan, Kaj mocht eerder, we waren onderweg naar het AMC en toen werden we gebeld dat er al plek was, dus huppa sjeesen en eenmaal daar meteen OK schortje aan en huppa naar beneden, wij mee, narcose gehad en pff dat was weer een moeilijk moment ! Na 2,5 uur wachten kwamen de cadiologen naar boven, alles was goed gegaa, konden meer doen dat gedacht hadden en geen hartritmestoornissen gehad, echt een stoer ventje zeiden ze, maar rechterkamer is slecht, vaat is erg vernauwd en de druk naar de linkerlong is erg groot, dinsdag overleg over Kaj en krijgen wij donderdag te horen, maar we denken dat het toch weer een grote operatie wordt in Leiden, nieuw klepje en vaat verwijding.

Snel naar de verkoever waar hij dan lag, mijn mannetje zo sterk en klein.. moest 6 uur blijven liggen daar vanwege risico`s. pff dat was een zit zeg. Hij deed het zo goed !!!

Nou gister na een hoop gehannes zijn we thuis gekomen, weer was de saturatie een probleem... Kaj is nu iemand met lage saturaties en daar moet hij overheen groeien maar niet elke zuster begrijpt het.. Zuurstof eraf gehaald en 3 aangekeken hoe hioj het deed, nou dat ging goed. Dus mocht hij om 16.00 eindelijk mee.. Lekker geslapen meteen en wij ook, werden 7 uur pas wakker heerlijk, ff eten en spelen met Kaj en weer naar bedje toe, maar meneer is erg verkouden geworden in het ziekenhuis, heel veel slijm vast in keel, dus met melk drinken dan hoest hij en komt zijn voeding er weer uit, hij heeft nu ook echt last van zijn keel.. heel voorzichtig eten geven als hij dat wilt, heeft dus niet veel gegeten, goed in de gaten houden dus.

Heb biso nog wat gehaald, gaat wel iets beter nu, hoop dat hij nu ook wat meer gaat eten.. pfff anders kunnen we weer terug.
oh brabbel toch, had gehoopt dat Kaj nu een tijdje ziekenhuisvrij kon blijven, maar ben iig wel héél blij dat dit weer achter de rug en goed gegaan is!

geniet van jullie weekend!

liefs m
@ brabbel: Fijn dat alles goed is gegaan, wat een stoere bink zeg die Kaj. Het lijkt me ook zwaar hoor om zolang te moeten zitten, en ik vond die narcose bij Zoë al klote voor dr amandelen toen, maar dat stelt nix voor in vergelijking met wat jullie mee moeten maken. Heel veel sterkte de komende tijd en een hopen dat Kaj het zo goed blijf doen. Ik leef mee met jullie.

@ Mango: wat leuk een modeshow en lief kleertje zijn zoooo leuk.

@ Tieger: Balen van Daan zeg , Lijkt me een zware operatie aan zijn blaasje. Ook en dikke knuf voor Daan.

@RW: hopen dat jullie huis snel verkocht wordt. Dat is dan weer een zorg minder, Je woonde toch in de binnenstad?

@ Murpel: Demi tijgert ook , maar ze gaat nu steeds vaker ECHT kruipen op handen en knieen. Als ze ergens snel wil zijn dan gaat ze tijgeren, ze heeft ook een aantal blauwe plekken van het overal aan optrekken en dan valt ze.

@Pips: Krijgt popsie 2 bolletjes of 2 boterhammetjes?

Demi krijgt er 1 en dan heeft ze echt genoeg.

Hier voor de rest weinig nieuws, Demi kruipt en trekt zich overal aan op en gaat dan staan. Zoe is al een paar keer op de kermis geweest, vond ze erg leuk maar als ze langs het spookhuis loopt dan gaat ze er met een hele grote boog omheen, dat vind ze eng.Ze gaat wel in de spin enzo.

sorry voor de late krabbel maar erg druk geweest ik was vrijdag jarig dus boodschappen doen, gisteren bezig geweest met alle zooi opruimen, op visite geweest bij onze ouders, strax weer een verjaardag in rotterdam, drukdrukdruk.

Choco
He meiden!

Lekker weekend aan het vieren??

Brabbel: Jeetje, het zit ook niet mee! Wel fijn dat Kaj het zo goed heeft doorstaan, maar ongelooflijk balen (dit dekt de lading natuurlijk helemaal niet) dat er weer zo'n grote operatie moet komen. We duimen donderdag voor jullie!

Tieger: Pfff, dat is een flinke tegenvaller met Daan! Lijkt me best heftig, maar je vertelt er zo nuchtig over. Maar dat is dan ook wel weer helemaal hoe ik je heb leren kennen. Hoe is het nu met Daan?

Roze wolk: Wat goed dat beide kids weer zijn goedgekeurd! En spannend joh, het huis of Funda! Ik hoop dat het hartstikke snel gaat. Voor mijn nieuwsgierigheid: Misschien een linkje op hyves??

Mondy: Ik vind het ook heel fijn om Guido nog steeds zelf te voeden, maar moet zeggen dat ik het kolven wel zat begin te worden... Ik hoop dat Guido overdag snel op 1 voeding zit, dan hoef ik op het werk ook nog maar 1 keer te kolven!

Mango: Vooral je tweede posting van woensdag vond ik erg interessant! Heo is het met werk? Kun je genoegen nemen met kleine stapjes? En hoe was de modeshow van Esmee?? Heb je foto's???

Pips: Beetje laat, je bent alweer bijna terug, maar ik hoop dat je een geweldig weekend hebt gehad!

Lein: Ik vind het gewicht niet heel schokkend van Marijn, hij is zelfs zwaarder dan Guido. Maar goed, een keertje extra wegen kan geen kwaad!

Hallooo: Mooi he, hoe die kleintjes ook trots op zichzelf zijn!

Choco: Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Hier weinig bijzonderheden. Gister natuurlijk weer gezwommen en daarna de stad ingeweest. Vanochtend in mijn eentje door het huis gesjeesd met stofzuiger en consorten. Vanmiddag komt een vriendin en dan is het weekend alweer over...
Hallo allemaal,

Daar ben ik ook weer even. Ik hoop dat jullie mij het niet kwalijk nemen dat ik maar zo weinig kom op het moment. M slaapt nog steeds niet door en ik slaap al maanden niet meer dan 5h per nacht. Ik kom overdag bijna nergens meer aan toe.

Ik heb ook niet alles bijgelezen maar las wel in de gauwigheid dat Kaj weer geopereerd is. Heftig voor jullie zeg. Dikke knuffel voor dappere Kaj!

Nou ik ga proberen om het allemaal weer wat bij te houden.

Liefs, Hezter
Hi,

effe snel, heb weinig puf at the moment......

Druk weekend gehad. Vrijdag hele dag gewerkt, en savonds bedrijfsfeest van Man zn werk. Zaterdag de hele dag de hort op voor het huis (wel leuk natuurlijk!) oa vloer geregeld en de keuken uitgekozen!! Savonds nog een buurtbbq, en dan vandaag nog wat geverfd voordat het ging regenen.. bah..

iig een dikke knuffel voor Brabbel en Kaj en Brabbelman!!

Hoop snel weer wat tijd en puf te hebben om wat meer te reageren...
Nou we zaterdag ging het niet beter qua eten, het was half 4 en meneer had pas 100 cc op.. Hij werd alleen maar duffer. Amc drukte mij op het hart, bellen als er iets is, dus ik bel naar de afd. wordt ik afgescheept met bel maar de huisarts, oke ik gedaan, die wilde Kaj echt zien na mijn verhaal, zay haar niet lekker, dacht misschien aan een longontsteking, dus AMC gebelt dat er een kinderarts klaar moest staan, en jahoor stonden klaar, Kaj meteen onderzocht en werd bloedafgenomen en een thorax foto, gelukkig was dat mooi, maa rin het bloed was een virusje te zien. gelukkig niet zo erg dat hij aan de pillen moest. Ondertussen wat gegeten, mocht gelukkig mee naar huis en `s nachts ging hij lekker eten. Nmog wel een oude mannen hoest maar het gaat de goede kant op gelukkig.

Gister had ik het te pakken, ik was gister letterlijk ingestort, janken, last van de maag, denk dat alles er gewoon uitkwam.

Zat echt te hyperventileren gewoon, echt niet normaal.. Alles wat ik ook deed moest ik huilen. Voel mij nu al stukken beter maar vriend heeft mijdeze week huisarrest gegeven
@ Brabbel: Gelukkig dat het niet iets ernstigs was, wel raar dat je eerst naar de huisarts moest.

Het is niet gek he dat je een off day had, wat jullie allemaal hebben meegemaakt en te horen hebben gekregen de laatste tijd. Goed van je vriend dat hij je huisarrest heb gegeven, ook ff een beetje aan jezelf denken.( het is moeilijk ik weet het )

Dikke knuf van ons
arme kaj en arme brabbel. Dikke knuffel van mij. Ongelofelijk wat jullie allemaal moeten doorstaan en wat belachelijk trouwens dat ze je eerst doorstuurden naar de huisarts! Hopelijk knapt hij nou op en komen jullie even in een wat rustiger vaarwater. En goed van je man dat je deze week lekker rustig aan doet brabbel! Heb je wel verdiend met al die zorgen!!!

Ons huis staat op funda, echt raar om dan daar je eigen huis te zien. herken het bijna niet omdat het zo netjes is haha

Ik heb een link op onze hyves gezet voor de geinteresseerden.
@ Roze Wolk: Ik heb de link bekeken en ik woon op hooguit 10 minuutjes fietsen van waar jullie nu wonen.

Ik woon vlakbij de plus op de huijgensstraat. Wat toevallig!!!
Brabbel en Kaj. Meid ik zit hier met tranen in mijn ogen te lezen. Het is heel heel logisch dat je instort en ik vind je hardstikke dapper! Ik hoop dat je deze week weer een beetje tot rust kunt komen en kunt genieten met kleine Kaj!

Ik heb het verder hardstikke druk. Ik werk deze week 4,5 dag en dat is toch best wel veel. Ik heb vandaag en gister ik voor de klas gestaan en dat was toch weer super leuk!! Mijn hart ligt toch meer in het onderwijs. Maar ja, invalwerk is weer zo onzeker qua inkomen. Ik moet nog maar ff dubben wat ik ga doen.

Later misschien meer!

Liefs,

Mango
Brabbel: Jullie krijgen ook nogal wat voor de voeten geworpen! Logisch dat je het even niet ziet zitten. Man, wat heb ik een bewondering voor jullie! Jullie slaan je er mooi maar even doorheen met z'n drietjes!

Ik hoop dat je een beetje rust krijgt deze week thuis. Dikke knuffel voor je!

Roze wolk: Ik heb de link bekeken en wat een schattig huis! Ik denk dat jullie het zo kwijt zijn!

Mango: Is er geen mogelijkheid om te blijven invallen om zo ertussen te komen en dit te combineren met je huidige werk? Ik snap wel dat dit enorm veel is, helemaal omdat je je energie steeds weer op iets nieuws moet richten.

San: Morgen krijgen jullie toch de sleutel? Spannend!!!!

Hier even een echte dip.... Kolven gaat beroerd. Ik heb vandaag op het werk in 2 keer net geen hele voeding gehaald. 's avonds extra kolven levert ook met moeite 50 ml op, dus ik heb gewoon niet genoeg om mee te geven. Mijn voorraad teert dus snel in. Ik weet dat ik voor overdag over kan stappen op opvolgmelk, maar ik heb hier echt heel veel moeite mee. Ik wil het gewoon niet, en vind mezelf daar weer een enorme muts om. Helemaal als ik dan aan stoere Kaj, Brabbel & Brabbelman denk. Waar zeur ik over! Ik ga deze week echt strikt kolven. Als het begin volgende week nog zo beroerd gaat, stap ik toch maar over op opvolgmelk...
brabbel: weer sterkte, hoop dat je/jullie tot rust komen!

ongeduld: na zo'n tijd en met zo'n doorzettingsvernogen, komje deze dip ook wel weer te boven, weet ik zeker!

san: veel plezier morgen als huiseigenaresse!

RW: ik zal je huis eens checken

manon heeft nog veel vaker gestaan, ook op kdv, maar heeft nu de 6e ziekte en 40 graden koorts. vriend is ook ziek en ik verwacht weer een kort nachtje...

gr allemaal
Hallo,

He Brabbel: dat klinkt weer als een heftig weekendje. Fijn dat het nu weer de goede kant op gaat met Kaj. Ik kan me ook goed voorstellen dat je er helemaal door heen zat. De voortdurende zorg om je mannetje en daarbij de onzekerheid wat de volgende stap wordt wel of geen operatie lijkt me erg zwaar. Goed dat je vriend je huisarrest heeft gegeven.Ook van mij een hele dikke knuffel.

Mango: hoe was nou eigenlijk de modeshow, ik ben wel benieuwd hoe esmee reageerde. Of moet het nog gebeuren? Succes met werk deze week.

RW: succes met het verkopen van jullie huis, ik ga zometeen nog even kijken op hyves.

Ongeduld: als ik Marijn bekijk, vind ik het gewicht ook niet heel schokkend, maar je wordt er wel onzekerder van. Ook omdat ik nog vrij veel borstvoeding geef, wel naast de andere voeding, maar dan vraag ik me toch of het voldoende is.

Ik herken dan ook heel erg je gevoel bij borstvoeding. Ik heb me afgevraagd of ik Marijn ook opvolgmelk moet geven, zodat ik zeker weet dat hij meer binnen krijgt, maar ik heb daar ook wel moeite mee. Ik en Marijn vinden het borstvoeden nog veels te prettig. Ik muts dus lekker met je mee. Ga je ook door met kolven op je werk na negen maanden.

Murpeltje: Veel sterkte vandaag, Ik hoop dat manon en je man gauw beter wordt. Wat goed dat ze al staat.

Ik ga nu desperate housewives kijken,

Groeten,

Lein
voor Brabbel! Echt respect voor jullie 3-tjes. Wat een heftige periode weer.

Ik hoop echt dat jullie snel weer zonder zorgen kunnen genieten van elkaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven