babynamem halfbloedjes

12-10-2015 00:24 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!!!

Ik ben 23 jaar en op dit moment 27weken zwanger en we krijgen een zoon.

Wij zijn opzoek na een leuke naam hebben jullie suggesties???

Ik ben nederlandse en vriend surinaams

We willen daarom niet een standaard Nederlandse naam,maar een naam met buitenlandse invloeden.

Alvast allemaal bedankt voor het meedenken.
Orlando

Winston

Boy
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Leroy, Melvin.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Eduardo, Darren, Farah.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Janome
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Onze zoons (en onze dochters) zijn ook "halfbloedjes" (ik vind de term niet zo leuk). Maar wij hebben ons niet laten beïnvloeden door de nationaliteiten van mij of mijn man. (Nl/ indisch).

Ze hebben geen standaard Nederlandse namen, puur omdat we daar niet van houden. We wilden geen top 20 naam. En een naam met max. 2 lettergrepen.

Wil jouw man perse een Surinaamse naam? Of gewoon geen Nederlandse? Er is een jongensnamen topic. Daar kan je deze vraag beter stellen.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Gepikt van mijn buurjongetje maar ik vind hem mooi; Jayson , ook half bloed Surinaams.
Oke bedankt,

Nee hoeft geen Surinaamse naam te zijn.

Maar we houden niet van die standaard namen,en we willen wat aparts. Ja het wordt een half bloedje een mooi mixje.

Ik ben er trots op!!! Snap je van de ",term"
Jayson vind ik een erg leuke naam! Komt op het lijstje bedankt
Humberto

Frank

Stanley

Humphrey

Regilio

Edgar

Evander

Clarence

Jimmy
Apart? Als in 'zelfverzonnen want oh zo origineel', zodat het een onuitspreekbaar gedrocht wordt?

Of apart als in 'geen top 20 naam' maar wel één die je kind niet altijd hoeft te spellen.

Ik hoop het laatste.
Harvey

mason

Brent

Elijah

Ilay

Aidan

Milan
Het moet zeker uitspreekbaar zijn,maar je hoort zoveel de zelfde namen. Het moet speciaal,makkelijk uit te spreken zijn en uniek zijn. Moeilijke taak dus,daarom zijn alle suggesties welkom
Ook al is het een halfbloedje dan nog moet je gewoon een naam kiezen die je mooi vind. Mijn man is een halfbloedje en heeft een Nederlandse naam die 200 jaar geleden in was haha. Ik ben ook een halfbloedje en heb ook een Nederlandse naam. Mijn zoon heeft wel een aparte naam, voor zover ik weet is hij de enige in `Nederland die zo heet en het is ook nog eens heel erg simpel uit te spreken.
quote:zwanger23 schreef op 12 oktober 2015 @ 00:55:

Ja het wordt een half bloedje een mooi mixje.

Bah.

Het lijkt wel of je het over het fokken van een hondje hebt.

En of ie mooi wordt moet je nog maar afwachten, misschien wordt het wel een hartstikke lilluk kind.

(maar je zult er vast veel van gaan houden, van je halfbloedje, ook al zo'n kotsterm)
Roshendo

William

Clyde

Winston

Perry

Dio

Raylon
Jij zegt dat ik het over een hond heb? ik zeg dat het een halfbloedje is een mooi mixje van Nederlands en Surinaams bloed, waar ik trots op ben en zoals alle mamas mijn zoontje word zwz een pracht kind . Het is sociaal media mensen droppen alles wat ze maar denken zonder er überhaupt over na te denken
Kees.
Elijah!!!

Zou zelf zo graag mijn kind zo noemen, ware het niet dat we twee grote Hollandse boeren in een klein dorp zijn met een kei Nederlandse achternaam. Vind het echt niet bij een kind van ons passen.

Volgens mij hebben de kinderen van Anouk, ook allemaal 'halfbloedjes', allemaal mooie namen. Ga even zoeken voor je.
Only dead fish go with the flow.
Gevonden:

Benjahmin Kingsley

Elijah Jeremiah

Phoenix Ray (meisje)

Jesiah Dox

Sion Jethro

Ik vind zelf Jesiah minder en van de tweede namen Jeremiah en Dox. Maar de rest errug leuk!
Only dead fish go with the flow.
quote:sannennas schreef op 12 oktober 2015 @ 02:17:

Gevonden:

Benjahmin Kingsley

Elijah Jeremiah

Phoenix Ray (meisje)

Jesiah Dox

Sion Jethro

Ik vind zelf Jesiah minder en van de tweede namen Jeremiah en Dox. Maar de rest errug leuk!Wat orgineel, de namen van de kinderen van Anouk...
Ook een vrouw uit Alblasserdam( ik noem maar een willekeurige plaats) zal blij zijn met een gewenste zwangerschap!

Of het aanstaande kind nu blond, rossig of donker haar heeft, vrijwel iedere moeder vindt haar pasgeboren kind mooi.

Is goed voor de hechting.

Ik vind "Het wordt een half bloedje een mooi mixje" een verschrikkelijke manier om jezelf uit te drukken.
Noem je kind Hans, Kees of Jan.

Dat is pas origineel!
Ik ben zelf ook Surinaams en mijn vriend is Nederlands en onze dochter heeft gewoon een Nederlandse naam hoor.

Niemand spreekt haar naam verkeerd uit, ze hoeft haar naam nooit te spellen, en ze heeft met deze naam ook geen allochtone stempel.
quote:dubbeltje4 schreef op 12 oktober 2015 @ 02:23:

Noem je kind Hans, Kees of Jan.

Dat is pas origineel!OMG vrouw!! Ik pies bijna in mijn broek van het lachen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven