Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

Sorry.
Tis je vergeven.

Ik word vast zo'n zeikwijf die later haar leeftijd niet wil zeggen. Vreselijk!
Als je gewoon jaren consequent volhoudt dat je 29 bent, en het ook met een stalen gezicht zegt, dan gelooft iedereen dat wel een tijdje.

Heb zo'n vriendin die 't tijden met 18 heeft gedaan, toen 21, en nu 25. Terwijl ze *fluister* 33 is. In de kroeg gelooft iedereen dat ze 25 is.

M.a.w.: Gefeliciteerd!!

Leuke dag gehad? En veel cadeaus gekregen?

Moet er weer vandoor, morgen 'n bruiloft en moet nu nog strijken. Terwijl ik net met 'n vriend bij 'n turks restaurant heb gegeten (lekker!) en enorm rommelende darmen heb.
Lekker gesneukeld bij de Turk?
Nee, gewoon gegeten. Sneukelen doe je voor de tv met chips & nootjes. En die passen er nu echt niet meer bij.

Strijken ging sneller dan verwacht, ik zag er ook niet veel van want stond voor de lamp (kan niet anders, zit maar 1 stopcontact in 'n hoek), dus misschien is 't toch niet zo netjes als ik zou willen. Dan hou ik m'n jas morgen maar aan in de kerk bij de trouwerij.
Nemo, op de valreep nog ff Gefeliciteerd! Niet zeuren over die leeftijd voordat je het weet ben je 40 ofzo

Hebben jullie verder geen leven? Ik heb moeite om bij te lezen. Of is mijn leven zo druk?

Ine, ja ik kon ooit goed skieen. Als het net als fietsen is dan kan ik het nog. En als ik dichterbij Maastrigggg had gewoond dan was ik even langsgesneukeld

Qua lijnen.....discipline! That's the magic word. Drank laten staan (oh hemel), niet snoepen, meer bewegen en gezond eten. Ik heb jaren met mijn gewicht geworsteld, heb behoorlijk wat gewogen maar uiteindelijk gaat het er alleen maar af als je discipline hebt en gezond eet. Helpt ook wel dat ik allergisch ben voor wat dingen dus koken doe ik vers, sjippies is geen doen want overal zit die zooi in en verder is het uitkijken wat ik eet anders ben ik zo een opgeblazen ballon van de allergie dus dan eet je vanzelf wel minder gekke dingen.

Ik ga lekker richting douche, nou ja lekker, er moet daar ook nog gepoetst worden dus dat kan ik mooi doen als ik in de douche sta.

Isiss, geef die vent van je gewoon een broodtrommeltje mee met snoepies,kan hij overdag sneukelen en heb jij er verder geen last meer van (behalve dat die zak in de kast naar je staat te loeren)
Vergeet ik Yas. Wil ik telkens een ferme klop op de schouder geven om te zeggen dat het weer goed komt maar dat lijkt me geen strak plan op dit moment...... bij gebrek aan blommetjes een lekker badeendje (misschien issie wel uh....)
anoniem_1041 wijzigde dit bericht op 25-09-2008 22:54
Reden: grammatica is zoooo moeilijk
% gewijzigd
Cadi: idd, geen leven , wanneer ik wel een leven heb ben ik hier ook minder te zien. En iedereen hier zonder kinderen heeft natuurlijk ook een stuk meer tijd.....

Haha, mijn moeder staat ook altijd in dr blote kont de douche te schrobben, Alles in het kader van: slim met je tijd om gaan!

slaap lekker straks!
Haha, ik doe dat ook. Of eerste schrobben en dan zelf douchen en overal de douche op zetten.

Ik heb geen leven. Ik begin een chronische mineurstemming te ontwikkelen. Daarom vertik ik nu ook de badkamer schoon te maken. Zelfs in m'n blote billen.
Beetje laat, maar wel gemeend: gefeliciteerd Nemo!!!!!
Hallo meiden,

Ik heb geen long distance, erg kort zelfs :-)

Maar wil gewoon ff melden dat ik jullie verhalen zo leuk vind. En hoe jullie met elkaar schrijven cq omgaan, echt zo gezellig.

Nemo: vooral jou verhalen ook die van "vroeger" vond ik zo leuk om te lezen. Vind het jammer dat ik nooit je reis verhalen van Marokko heb kunnen lezen.

Ik woon zelf samen met een Marokkaanse man, en ben mei dit jaar voor het eerst in Marokko geweest. Ik was gelijk erg onder de indruk, wat een mooi land.

Wilde ik gewoon ff zeggen
Heej Driffa,

Ik ken je wel, je kwam net binnen bij Marokkaanse partners toen ik ongeveer wegging, maar ik heb nog wel verhalen gelezen!

Tis hier idd altijd een gezellig zooitje, schijnbaar vinden mensen het daarom moeilijk om 'er tussen' te komen. Maar hoe meer zielen, hoe leuker toch

Marokko is idd een prachtig land! Ik vind het zelf ook jammer dat ik 'wegens omstandigheden' geen leuke Marokko verhalen meer kan schrijven, maar ja. That's life! Leuk dat bij jou alles goed gaat!

En meiden: allemaal bedankt voor de felicitaties!
Ja inderdaad, nog gefeliciteerd en ik zal het er niet over hebben hahaha de leeftijd dan....:-)

Ja jullie schrijven hier zo geregeld, dat het soms moeilijk te volgen is....Maar wel heel leuk...

Ben je nog wel van plan om er ooit eens heen te gaan?!

Ik heb alleen Marrakech geweest, zou graag vele andere steden willen zien...
quote:Cadi schreef op 25 september 2008 @ 22:54:

Vergeet ik Yas. Wil ik telkens een ferme klop op de schouder geven om te zeggen dat het weer goed komt maar dat lijkt me geen strak plan op dit moment...... bij gebrek aan blommetjes een lekker badeendje (misschien issie wel uh....)

Thanks.

kan wel een opsteker gebruiken!

maandag weer foto's maken, ben er pessimistisch over.

werk 6 uur met dag met 1 arm, tot ontzetting van mijn huisarts.

maar ik ben stoer volgens mijn geuniformeerde collega's, ghegheghe.

wie komt er nou met een gebroken bovenarm werken?

ik!!!
Yas, jij bent de beste!! Petje af hoor! Ik heb bij justitie gewerkt en daar waren een hoop collega's (heeft niets met justite te maken, gebeurd overal) die om een snotneus thuis bleven. Maar jij bent zo stoer om toch te gaan! Geef je ergens ook wel gelijk, alsmaar thuis zitten, verveeld ook heel snel. Als je maar een beetje oppast en niet over je grenzen gaat!! Breuken hebben rust nodig! *zegt ze streng*

Cadi, leuk!! Sneukelen in Maastricht!!!

Zit je echt te ver van Maastriggggg af?

Leuk dat je ook kunt skien. Het is idd net als met fietsen, dus wij skien straks soepeltjes van die bergen af. De pistes zijn hier ook erg prettig hoor, heel relaxed. En, niet onbelangrijk, genoeg hutjes onderweg voor de nodige sneukelpauzes..

Isiss, hoe was de trouwerij?? Wie is er getrouwd?

Nemo, hoe voelt het nu.. 30- 29??

Driffa,

Lijnen gaat redelijk. Ik denk de hele dag aan chips, nootjes, chips, pinda's, chocola en chips.. maar kan tot nu toe de verleiding weerstaan. Met moeite, maar het lukt. Stom he? Dat je juist als je het niet meer al die lekkere dingen wilt eten, je aan de gekste dingen denkt waar je zin in hebt? Wordt nog lastig als ik daar in Maastricht ben.. er zit een AH in het winkelcentrum..

In ieder geval staat de weegschaal weer ietsje onder het gewicht waar ik zo van geschrokken was, het is een begin!
Yas, en dan ook nog in je vrije tijd bij ons berichtjes komen typen. Vind je heeeel stoer, maar doe je wel een beetje voorzichtig?

Zit nu in Duitsland, bij toch best wel ziek vriendje, die er toch ook wel erg zielig en ziek uitziet ja.. Erg fijn dat ik nog treinkaartje had liggen en zomaar weg kon dit weekend.. Lief slaapt al, of doet iig alsof, en ik ben na best wel hectisch dagje nog klaarwakker.

Nemo, heb je een leuke dag gehad gister?

Enne.. in je blote kont de badkamer schrobben? Nog noooooit gedaan, maar onze badkamer is dan ook typisch studentachtig, uit-elkaar-vallerig en oud, dus dat durf ik ook niet zo goed.. Huisgenootje ging dit weekend toch echt maar eens klagen tegen huisbaas, want er vallen momenteel wel meer dingen uit elkaar (kraan in de keuken, afvoer van wastafel, koelkast..)

Maarre.. Fille, chronische mineurstemming? Kop op, is bijna vakantie (toch?)! Of speelt er nog meer?
Jaaaa dat is lastig, een albert heijn in de buurt . Gek genoeg ben ik elke keer dat ik naar het buitenland ging afgevallen, maar telkens als ik in Nederland ben kom ik aan! Niemand kookt zo lekker als mama hè

En omdat ik weet dat ik het niet kan krijgen als ik terugga lust ik én die soesjes, én de toastjes, én de bokkepootjes, én de koffie met slagroom, en, en, en....

Driffa, je mag gerust meeschrijven hoor, no worries! Bijna niemand is hier (meer) longdistance. Weten jullie nog hoe het begon? Ik wel, een meisje dat een Spaanse vriend had en uiteindelijk ging verhuizen naar..... Madrid. Afgelopen jaar ben ik veel Nederlanders tegengekomen en heb nog regelmatig gedacht zou jij het zijn?

Leuk Isiss, een bruiloft. Ik woon tegenwoordig naast een paar kerkjes, en er wordt gruwelijk veel getrouwd hier!!!! Ik entertain mijzelf dus op het balkon met bruidjes kijken . Alle gasten zien er hier trouwens ook súper uit (geen spijkerbroek te vinden), dus ik ben verslingerd . Er zitten ook heel veel bruidswinkels bij mij in de buurt. Vandaag ging ik het kerkje binnen en ik snap nu waarom iedereen er trouwt. WAUW! Ik wil bijna zelfs mijn ik-trouw-alleen-in-Brabant-principes laten varen

De stad is sowieso echt stijlvol vind ik. Niet zo kosmopolitisch als Madrid, maar wel heel classy. Ik heb nog geen H&M gezien, wel designwinkels, boetiekjes, hoeden en waaier winkels, schoenenwinkels, zijdewinkels, traditionele kleding winkels, etc. etc. Heerlijk! Vandaag had ik gegeten en ging ik even op het balkon staan en toen bleek dat er een koor aan het oefenen was (ook van de kerk), van die tyische rustige maar mooie kerkmuziek. Met het raam open Het is dat ik even wat moet opzoeken hier anders was ik zo mijn avond prima doorgekomen!

Yas, bikkel!!!! Maar wat Ine zegt is waar, je voelt je waarschijnlijk niet ziek oid dus dan wordt het wel héél saai als je niets te doen hebt de hele dag. Ik weet zeker dat je hiermee veel punten scoort op je nieuwe werk!!!!!

Spees, fijn dat je dan zomaar weg kan hè! Vertroetel hem maar (en word zelf niet ziek). Mijn huis is ook zo op het moment. Ik kan niet wachten tot ik een baan heb en dan ein-de-lijk wat voor mezelf kan gaan zoeken.
Oh met mijn ouders was het trouwens heerlijk, vond ik, en zij ook, en het mooiste was nog wel dat vriend en ouders het allebei zo fijn vonden elkaar weer te zien hebben, en het super gemaakt hebben. Mijn moeder hield niet op over vriend, en toen ik alweer thuis was belde vriend nog op om te zeggen dat ik tegen mijn ouders moest zeggen dat hij het geweldig had gevonden met hen
Driffa, ik ben blij dat we ook nog iemand vermaken. Maar als je wilt schrijven, gewoon doen hoor. Longdistance is niet vereist, kunnen schrijven over kappers, ontharen, lijnen en sneukelen wel.

Marg, leuk zeg. En zo leuk dat je ouders en vriend zo enthousiast over elkaar zijn.

Spees, hoelang blijf je?

En ik was vandaag zowaar niet zo mineurig. En alles is hier opgeruimd, min of meer schoon, dus moet morgen alleen boodschappen doen en dingetjes kopen en verder dit weekend leuke dingen.
Ja ze zien elkaar echt als familie en dat vind ik superfijn.
Yas = STOER!

Driffa: ik werk als reisbegeleidster dus de kans zit erin dat ik nog eens terug ga. En anders sowieso nog wel een keer, als de scherpe kantjes eraf zijn. Ik ken het land beter dan Nederland heb echt van hot naar her gereisd en meerdere keren. Marokko is gewoon super! Fille, van deze forum, gaat ook binnenkort, heb een plannetje voor haar gemaakt en dan zit ik er weer helemaal in

Fille: bijna! Kan je uit je mineurstemming komen!

Ine! wacht maar tot jij 30 wordt! Wanneer is je verjaardag?

Kan me voorstellen dat je van lijnen juist zin in het eten krijgt! Na mijn 3 kilo, in 3 weken in Frankrijk ben ik nu ook aan het opletten en idd: opeens wil je alles eten! Dat is vast waarom lijnen zo moeilijk is! Maar al iets onder je 'schrikgewicht' is goed!

Marg: leuk van vriend en ouders! Ik kan me helemaal niet herinneren hoe het is begonnen.. toen schreef ik nog niet. Wat is er uiteindeljk met hun relatie gebeurd? Of weet niemand dat?

Ik heb een beetje een offday! Ik moet toch bezig zijn! Ik moet gauw weer bezigheden gaan zoeken! Die komen vast bijna!
Oh Spees, nu vergeet ik jou! Fijn weekend, zorg goed voor je zieke vriendje! Fijn voor hem dat jij er bent!
Zullen we anders weer eens een nieuwe doen? Een nieuw topic bedoel ik? Zoals Fille laatst ook al voorstelde? Ik vind alleen ons plaatje zo leuk! Zouden we weer zo'n leuke kunnen vinden?
Weet je wat: ik open er gewoon 1.

Niet meer schrijven hier!!! (ajb) HIj is de de maak, deel 11

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven