** Longdistance relationships deel 11 **

26-09-2008 23:03 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer! Met of zonder longdistance

Isiss: getrouwd met R. uit Marokko. Is in BE gaan wonen om hem makkelijker deze kant op te krijgen. 2,5 jaar longdistance relatie gehad.Speeseend: relatie met J. uit Duitsland. Druk aan de studie. J komt vaak deze kant op of Spees gaat naar Duitsland.Cadi: helaas ook nog steeds legaal. Hij woont in Turkije, ook samen een kindje. De bedoeling is dat hij hierheen komt hij is ook net geslaagd voor zijn examen.Fille: longdistance relatie met Berliner (we hebben toch best nog veel legalen hier hoor). Hij woont in Duitsland. Toekomst waar en hoe nog onbekend. Misschien gaat fille naar Duitsland??Es1450: illegaal hier. Zorgt voor neverending scriptiestories, schoonfamilieverhalen en werkperikelen die heel saai zijn. (haar eigen woorden). Long-distance ervaring met een Panamees, maar ze woont nu samen met een Nederlander!Margaretha: jaren lang gelongdistanced (wat je wel niet allemaal kan met dit woord). Woont en werkt nu in Spanje vlakbij haar vriend.Rianneplaya: Long distance relatie gehad met een Mexicaan. Daar naar toe verhuisd en blijven hangen. Woont en werkt nu in Mexico waar ze geniet van het single leven.La Moon: Geen longdistance meer omdat ze de zon heeft opgezocht. Ze woont nu samen met haar vriend op de Canarische eilanden.Jooles: Heeft een relatie gehad met een Nederlander die in China ging wonen. Het is toen over gegaan (Chinees heeft nu bedacht dat ie terug wilt naar NL, maar met zn nieuwe liefde). Jooles is nog lekker vrijgezellig.Ine: Woonachtig in Tirol met haar zoon van 2. Had een relatie met een NL uit Noord Holland en dus long distance. Relatie is nu over, maar Ine is gezellig blijven hangen!Mezelf nog: findingnemo, relatie gehad met een Belgische Marokkaan en in Marokko gaan wonen. Sinds augustus 2008 mn zooi terug in NL en relatie over. Nu lekker vrijgezel.En beste nieuwe mensen, : wees welkom! Hopelijk kan je het een beetje volgen met deze intro.
Is ie goed zo?

Ook al ben ik illegaal, dit plaatje is ook voor mij (en mss anderen) van toepassing...

Zoals gewoonlijk: voorstelrondje doen?
Heeeee, wat leuk weer eens een nieuw topic! Leuk plaatje ook!

op de nieuwe ronde!
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier op dit topic, was net het oude topic wat aan het doorlezen toen ik las dat er een nieuw deel geopend zou worden. Mijn naam is Kikkerjet, 26 jaar, en sinds een paar maanden heb ik een LDR met een Nicaraguaan. Ik ben er heen geweest voor vrijwilligerswerk deze zomer en pats boem op het eerste gezicht verliefd geworden en dat bleek al vrij snel wederzijds te zijn. Helaas moest ik al na een paar weken weer terug naar Nederland maar gelukkig is er msn en skype. We spreken elkaar bijna dagelijks en hoewel ik er van baal dat ik hem niet IRL spreek, vind ik het erg leuk om hem om deze manier beter te leren kennen. Ik heb geen idee hoe het een en ander zich ontwikkelt, dat zal de toekomst uitwijzen, maar ben wel van plan om hem dit jaar nog op te zoeken.

Groeten Kikkerjet
Nou 1 goedkeuring is genoeg :]

Jammer dat ik nu niet meer kan voorstellen met Nemo, 28, hevig verliefd.

Nee nu is het: Nemo, 29 (voor altijd), sinds 4 maanden single. Hiervoor relatie met Belgische Marokkaan, tot op een dag de grond onder mijn voeten verdween. Na ruim een jaar terug verhuisd naar Nederland, En nu alleen aan het worstelen om het een plaatsje te geven. Illegaal hier dus. En hopelijk blijft dat met een nieuwe relatie ook zo!
anoniem_38961 wijzigde dit bericht op 26-09-2008 23:38
Reden: Ik dacht ik maak het roze net als Fille :-)
% gewijzigd
Welkom kikkerjet! Ik dacht dat we al eerder een kikkerjet hadden gehad met een Marokkaanse vriend in Spanje, of niet?

Zal wel niet dan. Moet je nog lang wachten voordat je weer kan gaan?
Aggos, wat een schattig plaatje.

Fille, 24 jaar, langeafstandsverkering sinds twee jaar.

Kikkerjet, welkom.

Fijn een nieuw topic. Net als een nieuwe agenda of vroeger een nieuw schrift. Lekker schoon en helemaal opnieuw beginnen zonder krassen en foutjes en dergelijke.
@Findingnemo: idd dat was ik. ;) Het is inmiddels ruim twee jaar geleden dat dat uit is gegaan maar wat heb ik me daar een liefdesverdriet van gehad! Misschien dat ik ook wel 'ik wil een buitenlander' op m'n voorhoofd heb geschreven want het is me gewoon weer overkomen. Vanwege mijn vorige ervaring wilde ik het eerst voor die paar weken laten maar hij is gewoon té leuk om te laten gaan en ik ben nog nooit zo verliefd geweest. Ik heb nog niets geboekt, zit in een beetje onzekere situatie qua studie en werk maar als alles in een wat rustiger vaarwater komt ga ik boeken. Nog van harte met je verjaardag!
Oh dan had ik dat goed onthouden! Woon je nu weer in NL? Toen zat je toch in Spanje?

Mss is een nicaraguaan wel 'makkelijk' dan een Marokkaan. Je hebt in elk geval geen geloofsverschil of wel? Het is wel moeilijker te spellen, ni-ca-ra-gu-aan. Dan ben je makkelijker af met een Marokkaan.

Ok, ik zit te zwetsen. Ik moet gaan slapen! Trusten allemaal!
Dan zal ik me ook nog even voorstellen:

La Moon, 24 jaar, illegaal aanwezig hier, want sinds begin dit jaar samenwonend met (voormalig LDR-) vriend op de Canarische Eilanden.

En Kikkerjet: welkom!
Truste Nemo!

Haha, makkelijker spellen!
Hoi findingnemo (sorry dat ik inbreek op dit topic ) hoe is het met je? Zie je nooit meer in het andere topic, maar nu weet ik dus waarom.

Groetjes!
Oh een nieuw topic, daar moet ik mij meteen even melden.

Ik ben 28 en ook illegaal. Ik zorg voor neverending scriptiestories, schoonfamilieverhalen en werkperikelen die heel saai zijn. Verder zit mijn bijdrage erin de leuke verhalen van de anderen toe te juichen. Ik heb een long-distance ervaring met een Panamees, maar mijn huidige Nederlander bevalt mij beter. Het is 0:0 uur geweest, dat betekent dat ik vandaag over 4 weken ga samenwonen!!!!!

Verder ben ik moe. Vandaag in de musical Sunset Boulevard geweest. Jeugdsentiment. In '96 heb ik aan een tv-quiz meegedaan als musicalexpert. En gewonnen natuurlijk. Kaartjes voor Sunset Boulevard en geld voor school (het was een quiz voor scholieren).
anoniem_6978 wijzigde dit bericht op 27-09-2008 00:07
Reden: Eerst de kleur, nu ook nog taalfouten....
% gewijzigd
Leuk Es!

Hoe krijg jij dat voor elkaar later nog eens de kleur te veranderen? Ik denk, leuk doe ik ook nog even, nou mooi niet dus.
Sjemig, is het al over half een? Owww... zit hier na twee dagen trainen in Polyfuckingverweggistan aan de wijn en dat gaat best hard.

Maarre... nieuw topic dus.

Etosha, 36 jaar, al drieënhalf jaar samen met een Zuid-Afrikaan, waarvan de laatste anderhalf jaar LDR. Hij woont en werkt (nog?) daar en is deze zomer voor het eerst drie maanden hier geweest. Nu denkt hij na over emigreren. En met kerst ga ik hem weer zien....ofwel 79 nachtjes!

Heftige training gehad deze dagen waarbij de vraag vooral was: wie leert er harder, Etosha of de deelnemers? Maar goed, dat vind ik ook wel weer het leuke aan mijn baan, dat ik nooit ben uitgeleerd en constant te maken heb met feedback, horen hoe ik overkom, en daar weer verbetering in aanbrengen. Alhoewel ik nu ook wel gewoon weekend wil eigenlijk.

Poesjes hebben me erg gemist dus ik word weer doodgeknuffeld en er ligt er een in/op/tegen mij aan te slapen nu ik dit tik. 't Is ook nog maar zo'n ukkie, vier maand oud, die van mijn avatar.

En verder lees ik, leef ik mee en probeer ik terug te tikken.

Welkom voor de nieuwelingen! En eh... verder iedereen een dikke knuffel en een zwaai.
Helemaal super, hahaha. Foto'tjes is wel nix voor mij, maar wel heel leuk.

Ik ben driffa 28 jaar, en woon een jaar samen met mijn marokkaan, we zijn al 2,5 jaar samen en verloopt goed. Ben dus illegaal...ai ai wie had dat ooit gedacht dat ik dat zou schrijven...

Ga het allemaal proberen te volgen en te reageren....tips over ontharen kan ik wel gebruiken hahahaha :-)

Fijn weekend in ieder geval allemaal....
Welkom Driffa en Kikkerjet,

Ben ook illegaal hier, de LDR is allang voorbij en de relatie daarna ook sinds 2 maanden. Nu ben ik dakloos
Geen bijzonderheden
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier op dit topic, lees al een tijdje mee in het oude topic. Mijn naam is deedee007, 24 jaar, een LDR in wording met een Zuid-Afrikaan. (sinds juni dit jaar) Allemaal dus nog in ontwikkeling.

Ik had nooit gedacht uberhaupt verliefd te worden op iemand aan de andere kant van de wereld. We hebben het beide heel hard geprobeerd weg te stoppen ivm de afstand ed. Maar na een maand elke dag met elkaar te hebben doorgebracht konden we er niet meer onderuit. Tot nu toe hebben we vooral contact via sms en bellen. In november ga ik daar weer heen. Kan niet wachten tot het zover is!!!

We gaan wel zien hoe het allemaal loopt!
Hee Deedee, ook een Zuid-Afrikaan? Interesting! Uit welk deel van ZA komt hij? En hoe heb je hem leren kennen? Je bent de eerste Nederlandse die ik tegenkom die ook iets met een Zuid-Afrikaan heeft!
Kijk: is altijd goed om een nieuw topic te beginnen, dan 'durven' nieuwe mensen weer te komen schrijven

Ik heb nog steeds een rotgevoel in mijn buik (Habibi = stom) en het is maar goed dat ik vanmiddag met vriendinnen ga lunchen ivm mijn verjaardag. Anders zou ik hier toch weer een miljoen keren gaan bellen.

Deedee: welkom. heb je hem daar leren kennen? Was je op vakantie of wat deed je daar wat anders?

Isiss: waar ben jij? Het is weekend je mag schrijven! Hoe was de bruiloft?
Ik blijf er toch bij dat ik als kind van de digitale generatie volledig mislukt ben. Ik probeer producten te vergelijken op internet en ik word er geen bal wijzer van. Grrrr. Dus laat ik maar naar de winkel gaan en een vijftienjarige achter de toonbank vandaan plukken om me alles uit te leggen. Ik kan echt nooit iets vinden op internet.

Ja inderdaad bij nieuw topic meteen veel nieuwe mensen. Ik kan me ook voorstellen dat al die berichten best een drempel zijn.

Deedee, welkom.

Etosh, ik heb van best veel mensen gehoord die iets met een Zuid-Afrikaan hebben.
Maar wat lukt er dan niet aan? En wat wil je vergelijken?
Digitale camera's. Waarschijnlijk wil ik gewoon dat iemand zegt: 'dit moet je kopen' maar sites zijn of ontzettend onoverzichtelijk, of vergelijken niet of je moet er lid van worden.
Ik weet wat je moet kopen! Geweldig camera, heb ik cadeau gedaan aan Habibi.

Beste uit de test, leica lens (dat is een goeie), groothoeklens (!), 10x optische zoom (dat is heeeeel veel) en een heleboel leuke functies. Zoals bv de functie ' baby' waarbij je de geboortedatum van de baby in kwestie kan aangeven (je hebt 2x optie baby, dus 1 kan je altijd laten staan voor een ' bekende' baby) en als je dan een foto hebt gemaakt staat er in je scherm (en later bij eigenschappen van de foto) hou oud de baby is Er zit automatisch een keuze op voor zonsondergang (maak je echt prachtige foto's mee),ook voor eten, vuurwerk, buiten, sport enz enz enz.

mensen in mijn groep hadden die en ik zou bijna zeggen dat ie net zo goed is als een spiegelreflex. Voor een compact camera is ie echt helemaal geweldig!

maar goed, nu wil je mss weten waar ik het over heb: Panasonic lumix TZ3 (of 4 of 5). 4 en 5 staan nu in de winkel, maar ik heb in reviews gelezen dat die niet echt veel beter zijn dan de TZ3. En de 3 is een stuk goedkoper. Die kan je nog steeds via internet bestellen! (dat heb ik ook gedaan en mijn vader trouwens ook, die is er ook blij mee)

Er zit alleen geen zoeker in de camera. Maar het voordeel daarvan is, is dat het net zo werkt als bij een spiegelreflex. wat je ziet op je scherm maak je ook daadwerkelijk een foto van!

Panasonic TZ3

Panasonic TZ4

Panasonic TZ5
Nemo, wat zou ik zonder jou beginnen? Ga alsjeblieft nooit weg. Ik heb het opgeschreven en bedenk net ook dat het prijzencircus is bij de V&D dus dat ik daar ook even naar binnen moet gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven