Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vergelijken doen we allemaal maar of dat nou verstandig is in zo'n geval... Maar ik begrijp heel goed dat je natuurlijk liever gelijk het WAUW gevoel had bij je date en als hij dat ook nog eens gelijk gaat sms'en helpt dat zeker niet, in ieder geval zou dat bij mij niet helpen.
Dus heeft Mozzarella vanavond weer een date !

Want BE had iets gewonnen....
quote:Miranda01 schreef op 27 september 2008 @ 18:32:

Dus heeft Mozzarella vanavond weer een date !

Want BE had iets gewonnen.... Ja kom op zeg.......... Wil geen 2de keus zijn! En voel me onder druk gezet om er dan gelijk voor te zorgen dat ze een WAUW gevoel krijgt.....
quote:Blue_Eyes schreef op 27 september 2008 @ 18:35:

[...]

Ja kom op zeg.......... Wil geen 2de keus zijn! En voel me onder druk gezet om er dan gelijk voor te zorgen dat ze een WAUW gevoel krijgt.....

makkie voor jou....met die ogen ! Maar idd 2e keus.....hmm...

ze moet er maar wat meer voor doen dan ?
Mozz, jammer dat hij dat gevoel dus blijkbaar wel had, en jij niet. Wil je nog eens afspreken of ga je 'op naar de volgende'?

BE, door jouw onderschrift wil ik elke keer naar Lionel Richie luisteren!
Vind ik ook, een fototje zou al heel wat helpen! Anders herken ik haar niet.....

Maar nu ga ik lekker ff Batman Dark knight kijken! Tot later.
Vergelijken.. kweethet... mag ook eigenlijk niet... maar ja, gaat automatisch he... en inderdaad, dat smsen vind ik dan ietsie TE, zowieso laat hij nogal merken dat hij het wel wat vind.

Maar ja, als ik wel wauw had gehad, had ik weer superblij met zo'n smsje geweest natuurlijk.

O, nog vergeten te vertellen: hij had een gouden bal meegenomen! Vond ik wel erg geinig.

Ik laat het voor nu eerst maar even bezinken allemaal.

Oow, BE, voel je je nu tweede keus? Jij was natuurlijk eigenlijk wel de eerste winnaar he... maar ik word zo verlegen van dat mooie oog van je... durfde niet te zeggen dat ik eigenlijk wel met jou op deet wou. Enne... foto's... ik sta op RP :-)
Gouden bal? Die snap ik niet....
Je hebt even wat gemist Miran, maar ik had het met BD op msn over het sprookje van die gouden bal, de kikkerkoning. Hij kende dat sprookje niet en dus heb ik 'm aan het raden gezet. Pas als 'ie had geraden wat die kikker voor de prinses doet, zouden we wat gaan drinken. Beetje teasen dus

Vervolgens had BE het meteen geraden hier, dus eigenlijk won hij de deet he...
Ben je niet onbewust aan het vergelijken met MRPD Mozzarella?

Ja die gouden bal vat ik ook niet helemaal of ik denk weer juist te ver door

M'n bokkenavond van woensdag ging niet door, maar dat is nu ruimschoots ingehaald
snap m nu!
quote:appeltje72 schreef op 27 september 2008 @ 18:57:

Ben je niet onbewust aan het vergelijken met MRPD Mozzarella?

Ja, dat ben ik, daar ben ik me ook wel bewust van... maar ja... moeilijk om het niet te doen.

quote:M'n bokkenavond van woensdag ging niet door, maar dat is nu ruimschoots ingehaald Dat klinkt goed! Wij willen wel iets smeuïger details hoor!
Ok Mozz, snap het. Wel lief van hem !

Appeltje, hoezo en met wieieie??

Hmmmm, moet ik toch nog een keer alles teruglezen of mag ik een samenvatting van iemand? *kijkt lief vragend ;-)*
Oh met een oude vlam van me... Ik zat me stierlijk te vervelen gisteravond en floep...op het juiste moment op msn!

Details horen thuis op de sexpijler ben ik bang ...maar ging tegen de middag weer op huis aan en even bijslapen
quote:Miranda01 schreef op 27 september 2008 @ 18:19:

[...]

Ja, vind ik ook raar...

LM, ohwww, en hoe was die date?Tja lastig verhaal Miran. Ben alles nu een beetje aan het overdenken en laten bezinken. Sterkte met jouw date maandag!
Mozzarella ga je nog een keer met hem daten? Misschien kan je dan aangeven dat ie niet te hard van stapel moet lopen.

Heb een keer een date gehad die riep gelijk uit "oh gelukkig...je ziet er goed uit" en wilde gelijk hand in hand lopen hihi. Even duidelijk gemaakt dat ik daar niet op zat te wachten. Was wel goed voor mn ego natuurlijk, maar het is niets geworden.
LM, wat is er dan lastig? Heb je een gezellige avond gehad?

Hoe zijn jullie uit elkaar gegaan? Wil hij je terug?

Komt wel goed hoor maandag. Ik ga lekker eten bij hem en kletsen. Ik verwacht niets meer dan dat. En als hij meer wil, dan ga ik dat afhouden. Ik heb 1 ding, goede tip, onthouden: "als je geen prioriteit bent, wees dan ook geen optie ....." dus dat ben ik dan maar niet meer, anders wordt het wel erg makkelijk voor hem....Miranda die hij maar even kan bellen...toch?
Appeltje.....lekker!

En geen gevoelens meer voor hem of hij voor jou?
quote:Miranda01 schreef op 27 september 2008 @ 19:18:

LM, wat is er dan lastig? Heb je een gezellige avond gehad?

Hoe zijn jullie uit elkaar gegaan? Wil hij je terug?

Komt wel goed hoor maarndag. Ik ga lekker eten bij hem en kletsen. Ik verwacht niets meer dan dat. En als hij meer wil, dan ga ik dat afhouden. Ik heb 1 ding, goede tip, onthouden: "als je geen prioriteit bent, wees dan ook geen optie ....." dus dat ben ik dan maar niet meer, anders wordt het wel erg makkelijk voor hem....Miranda die hij maar even kan bellen...toch?

Daar heb je helemaal gelijk in Miran.. maar ja soms werkt het niet zo makkelijk... zeker niet als het allemaal weer zo vertrouwd en gezellig aanvoelt... Hoop voor je dat het een gezellige avond wordt en het loopt zoals jij wenst...

De avond was zeker gezellig, en zelfs meer dan dat.... dat maakt het ook zo complex.
quote:appeltje72 schreef op 27 september 2008 @ 19:15:

Heb een keer een date gehad die riep gelijk uit "oh gelukkig...je ziet er goed uit" en wilde gelijk hand in hand lopen hihi. Even duidelijk gemaakt dat ik daar niet op zat te wachten. Was wel goed voor mn ego natuurlijk, maar het is niets geworden.Hahaaa.....jaaa, ik had er 1, uiterlijk was al mwahhh....die zei: Wat fijn dat je er bent en wat ben je mooi op tijd! Ik dacht pffff wat is dit nou weer voor toespraak? Werd niks...
LM heeft hij gezegd dat hij je terug wil of was het voor hem alleen gezellig vanwege het oude vertrouwde denk je?
De laatste keer dat ik hem gezien heb was het allemaal zo geforceerd en dat was nu helemaal niet meer. We vroegen ons toen af of we elkaar wel leuk vonden e.d. en of we verliefd konden worden. Hij dacht toen van niet en ik wist het ook nog niet zeker.

Nu weet ik dat wel en het is goed zo. Je kan niet op alle gebieden een klik hebben, maar de sexuele klik is er wel zeker
Fijn, appeltje, dat je het nu beiden weet, en toch lekker van de sexuele klik genieten :-)

Ik heb zelfs vandaag al tegen BD gezegd dat 'ie niet te hard van stapel moet lopen, en heb op zijn sms geantwoord dat ik het gezellig vond, maar wel even wil laten bezinken...

'O gelukkig, je ziet er goed uit' en 'wat ben je mooi op tijd' wat een fijne eerste zinnetjes.... whahaha.

Miran, hoop voor je dat het gewoon leuk gezellig wordt. En volgens jouw regels!
Welle een goede actie van hem Mozz. De gouden bal meenemen!

Maar ik kan je niet vinden op RP...........
Ja, goeie actie he! Vond ik ook!

Ik heet ook geen mozz op rp.............. wil je weten hoe wel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven