Mode & Beauty alle pijlers

Geblondeerd haar

15-10-2015 21:23 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar maanden geleden de onderkant van me haren geblondeerd maar nu wil ik weer terug naar me huidige haarkleur maar ik weet niet hoe met de color remover kan je volgens mij niet geblondeerd haar mee weghalen of ik kan een andere kleur over de kleur heen verven maar ik ben bang dat je over paar weken weer de blondje stukje ziet als iemand de antwoord weet alvast bedankt.
Kapper!!
Kapper.
Ik ga morgen eff langs de kapper of ze het kunnen weghalen dank jullie wel
Gaat niet lukken. Je kunt heel veel geluk hebben en je eigen haarkleur in verf vinden, maar mijn ervaring is dat de kleur op het pakje nooit precies zo wordt als de foto belooft.

Het geblondeerde stuk laten knippen is dus je antwoord. Maar ik denk niet dat dat het antwoord is dat je wilde.
Je kunt blond niet 'weghalen' net als dat je bleek vlekken niet uit je kleding kunt krijgen
Donkerder is altijd makkelijk.. gewoon een spoelinkje of kleuring eroverheen.. en ja kan na een aantal wasbeurten wat vervagen maar dan is een spoelinkje ook weer zo gedaan.
Schaar.
verba volant, scripta manent.
Als het enkel de onderste centimeters zijn: Afknippen.

Anders: Afscheren
Nou, je schrijfstijl en spelling komen overeen met dat van een dom blondje, dus ik zou je haar geen andere kleur geven...
quote:Taralina schreef op 16 oktober 2015 @ 08:18:

Nou, je schrijfstijl en spelling komen overeen met dat van een dom blondje, dus ik zou je haar geen andere kleur geven...Wat ben jij toch lief in de vroege ochtend. Tsssss

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven