TVOH 2015-2016
vrijdag 16 oktober 2015 om 20:55
quote:barbaracartland schreef op 16 oktober 2015 @ 20:54:
Ik kijk voor het eerst (mijn leerlingen zeiden dat het leuke trashtv was), maar het tempo ligt erg laag. En ik vind deze man niet zo leuk zingen. Ik ben te zuur hiervoor.Zuur is goed in dit topic
Ik kijk voor het eerst (mijn leerlingen zeiden dat het leuke trashtv was), maar het tempo ligt erg laag. En ik vind deze man niet zo leuk zingen. Ik ben te zuur hiervoor.Zuur is goed in dit topic
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 16 oktober 2015 om 20:55
Ik kijk voor het eerst (mijn leerlingen zeiden dat het leuke trashtv was), maar het tempo ligt erg laag. En ik vind deze man niet zo leuk zingen. Ik ben te zuur hiervoor.
Het is heerlijke trashtv en zuur is goed.
Vooral uw zuur hier ventileren.
Ik kijk voor het eerst (mijn leerlingen zeiden dat het leuke trashtv was), maar het tempo ligt erg laag. En ik vind deze man niet zo leuk zingen. Ik ben te zuur hiervoor.
Het is heerlijke trashtv en zuur is goed.
Vooral uw zuur hier ventileren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 16 oktober 2015 om 20:56
Ik kijk voor het eerst (mijn leerlingen zeiden dat het leuke trashtv was), maar het tempo ligt erg laag. En ik vind deze man niet zo leuk zingen. Ik ben te zuur hiervoor.Zuur is goed!!
Ik kijk voor het eerst (mijn leerlingen zeiden dat het leuke trashtv was), maar het tempo ligt erg laag. En ik vind deze man niet zo leuk zingen. Ik ben te zuur hiervoor.Zuur is goed!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 16 oktober 2015 om 20:57
vrijdag 16 oktober 2015 om 20:59