Clomid ervaringen

09-07-2015 09:02 1848 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindjeRonde CBijzMissy_Ecco29/361e9e 100mgPCOSSkawa29/351eRonde 1 Gonal F PCOS ( 5 rondes Clomid gehadBelle1126/261e4e 150 mgDuna_201530/321e3e 25 mg-Famke8133/341e4e 150mgPCOSMyque32/332e5e ronde 100 mg + Pr + IUICyste, vleesboom en traag zaadElmo198926/271e2e 100 mgPCO'sMissyDee27/321e4e ronde 150 mgPCO'sKorfje28/301e2e 100 mg PCOSLientje8827/301enog niet gestart met c+pregnyl

Wachtbankje:

Duna

Mygue test datum 18-11

Zwanger:

IceAngel

Yentl

Fien86

Lilolalo

Skawa

Korfje
where ever you go, go with your heart
Ik weet niet meer zo goed of hoe je traject er tot nu toe uit heeft gezien, Korfje. Heb je nog niet eerder gehad dat ze echt dachten datie zou springen? Ik snap je onzekerheid, had ik na de eerste keer 100 Mg ook. Vond het wachten op bloedonderzoek ook lang duren toen!
@korfje. Ik zou gewoon op de arts vertrouwen. Hij kan je baarmoederslijmvlies ook zien veranderen. Misschien ziet ie daar iets aan?
@ skawa famke: elk ziekenhuis is weer anders blijkt maar weer, volgende keer wordt het gewoon weer verhoogt, en als dat niet aanslaat worden het spuiten. Ik vroeg of dat niet gelijk kon, maar dat vond ze geen goed idee. Eitje was nauwelijks gegroeid, maar ze geeft het nog een week en dan op dag 36 weer met Duphaston beginnen.

@ korfje wat balen zeg. Ik begrijp je onzekerheid heel goed. Hopen dat je snel meer duidelijkheid hebt.

@ myque hoe laat staat je wekker voor morgen hihi? ;)

Tante Roza en regels is voor mij ook nieuw
Ik heb zojuist een test gedaan, ik trok het niet meer... Ik geloof van een ander nooit die ik zie, ik zie wat jij niet ziet testen, maar zowel mijn vriend als ik zien een heel, heel vaag lijntje (13dpo).... Morgenochtend weer testen, met ochtendurine, en dan maar hopen dat het lijntje duidelijker wordt!! Dit kan weer alle kanten op hoor...
Wow myque!!! Zou het dan eindelijk zover zijn 😍😍!! En je weet wat ze zeggen: een streep is een streep! Dus volgens mij mag ik je feliciteren!!

GEFELICITEERD!!

@de rest: ik ken de 'regels' wel als uitdrukking!! Maar daar heeft Myque voorlopig geen last meer van 😁😁😂😂☺️
Ik kan het gewoon niet geloven, net weer zo'n 2-voor-¤5 testje gedaan, en binnen de gestelde tijd weer een heel vaag streepje die iets beter zichtbaar is dan gisterenavond! Zou het echt? Ik blijf voorlopig maar even doortesten, kijken of ze oplopen,

Vandaag dus 4 weken precies... Uitgerekende datum volgens internet 25 juni... Nu hopen dat alles goed blijft gaan!

Dank je Famke! Ik ben er beduusd van!
Wauw myque... Wat super!!! Gefeliciteerd!!! Geniet er maar enorm van ;)!!!

Gisteren bij mij weer niets te zien op echo. Dan maar eerste Lutenyl genomen om menstruatie op te wekken... Volgende ronde verhogen naar 150mg en daarna worden het waarschijnlijk spuitjes. Zaadstaal is sinds gisteren ook onderweg om te bepalen of het met IUI zal zijn of niet. Zat gisteren in serieuze dip maar ben er weeral wat door. Forceren kan je toch niet...

Nu maar wachten tot 'de Russen in het land zijn' ;) nog een mooie Belgische (?) uitdrukking!
Myque, wat super!!! Kan me voorstellen dat je jezelf nog wat beschermd met echt blij zijn, maar wat famke zegt: een streep is een streep!!

@MissyD, balen!! Knap dat je je zo snel alweer wat beter voelt.. Het is ook even slikken en gewoon weer doorgaan. :(
Proficiat Myque!!!
Jeujjjjj mygue wat een geweldig nieuws echt zo fijn! T is je zo gegund vanaf hier!!
Ik hoop ook zo op goed nieuws voor jullie allemaal! Dank jullie wel voor de lieve reacties!
Ja het is je van harte gegund Myque!!

De aanhouder wint!!

Hier vandaag echo CD14: baarmoederslijmvlies 5mm maar nog geen groter ei. Heel veel kralen!

Ik zat even in mijn notities van vorige cyclus te kijken daar had ik bij CD14 een bmsv van 4,5mm en ook pas bij CD17 een dominant groeiend ei. Dus misschien koers ik ondanks hogere dosering weer af op een eisprong tussen dag 22 en 25??? (Trage cyclus).

Of ik ben resistent aan het worden, als er niks gaat groeien....

Ik neem aan dat als dat zo is dat ik volgende keer naar 150mg ga. Het doel was tenslotte om mijn cyclus te verkorten......

Dinsdag weer heen voor CD17 controle.
Famke, cyclus verkorten lijkt nog niet echt te werken dus.. Jammer zeg! Lijkt me idd prettig iets anders te proberen!
Wauw myque!! Geweldig! Gefeliciteerd!!!!
Hmmmm, meteen weer zo onzeker als de pest: ik vind zojuist wat bruine afscheiding (eet u smakelijk)... Morgen maar weer verder testen...
Ja, het kan ook nog verlate innesteling-bloeding zijn! Maar gedurende de eerste 12 weken kun je ook af en toe minuscule bloeding hebben, moet je maar eens googlen. Daar gewoon van uitgaan! En niet aan een vroege miskraam denken. Even aan positive thinking doen!
Myque, wat een goed nieuws!!!! Van harte

Onzekerheid is vast nergens voor nodig; een veegje bruin hoeft niks te betekenen toch? Als dagelijks testen jou helpt, zou ik morgen gewoon lekker nog een test halen. Misschien helpt een digitale clearblue je nog een beetje? Dan staat er echt zwart op wit 'zwanger'.

Famke, balen dat 100mg nog niet echt lijkt te werken. Hoop dat er bij de volgende echo inderdaad iets te zien is. Benieuwd of je dan inderdaad naar 150 gaat, omdat je cyclus niet korter word.t.

Missyd, wat rot dat er niks gebeurt. Vervelend dat je niet meteen mag spuiten, maar wie weet doet 150mg toch iets?!
Hier trouwens over m'n baalmomentje heen. Nog steeds blanco ovutesten, maar sinds vanmorgen gevoelige tepels. Als dat doorzet en ik morgen weer een negatieve ovulatietest heb, ga ik ervan uit dat m'n eisprong gister is geweest. Gister en donderdag hebben we geen seks gehad (woensdag en vanmorgen wel), dus hoop dat er nog een voorraadje zaadcellen klaar lag... Het is max 48-60 uur voor de eisprong geweest, dus dat moet goed komen, aangezien ze minimaal 72 uur overleven.
Wauw super myque proficiat !
idd mygue als ik google zie ik overal dat bruin bloed betekend restjes oud bloed en roze / rood bloed wel erg kan zijn. Rustig blijven beetje vertrouwen hebben hoe lastig ook!

Wanneer kan de eerst volgende testen?

Wat klote Famke. Ik dacht dat jij juist cyclus moest verlengen met progesteron?

Allemaal hoop houden!
@skawa. De cyclusfase Voorafgaand aan de eisprong moet korter/sneller. Hij kwam wel afgelopen 2 keren, maar duurt langer dan gemiddeld. En na de eisprong moet de Lutheale fase verlengd worden met progestron. (Dus ja dat gaat lekker).....
Dat hoop houden is niet altijd even makkelijk he? Vooral voor de dames die nog druk bezig zijn een 'normale' cyclus te krijgen!

De ene dag denk ik ook: misschien is het nu wel raak! En het volgende: wat als het na de komende 4 doosjes clomid nog niet gelukt is.. :(

Ik zit nu op dag 7 of 8 na m'n eisprong. Dus volgend weekend testen.
@ Belle: Is allemaal wel erg vervelend dat het niet heel erg goed groeit :( Vooral dat wachten is vervelend als er eigenlijk weinig gebeurd :( Hopen dat je eitje nog een groeispurt krijgt....

@ korfje: Balen dat je ei misschien nog niet gesprongen is :( Hoop dat ie het alsnog gaat doen. Wel raar dat ze dat dan niet verder in de gaten houden eigenlijk en dus pas volgende week gaan controleren met een bloedtest. Hoop dat je ovulatietesten toch nog positief gaan worden! Lijkt me wel, zoals je het omschrijft, dat er een voorraadje klaar ligt Dus lijkt me dat het wat dat betreft wel goed komt

@ Lientje: Welkom! Is erg vervelend dat iedereen er altijd vanuit gaat dat iedereen kinderen wil en kán krijgen. Hopen dat de clomid en pregnyl iets voor je gaat doen!

@ Skawa: Ik zou zeker even een mail sturen om uitleg over al die kosten... Als je eigen risico al op is, dan had ik eigenlijk gedacht dat het gewoon allemaal vergoed zou worden. Misschien dat de zorgverzekeraar er meer uitleg over kan geven.

@ missy_ecco: Is wel een goed teken dat je vriend al ongeduldig is, dan is hij er in ieder geval wel mee bezig ook en kun je er samen over nadenken en praten en zo... Die van mij gaat er tot nu toe af en toe nog gewoon vanuit dat ik hem toch wel informeer ;) (wat ik eigenlijk ook braaf blijf doen....)

@ myque: geweldig!!! Gefeliciteerd! Een streep is toch echt een streep. Maar idd hopen dat ze mooi oplopen, dat geeft waarschijnlijk een wat geruster gevoel En bruinverlies zegt niet altijd alles.

@ missy dee: balen :( Hopen op meer geluk in de volgende ronde!

@ Famke: balen dat het nog niet echt gelukt lijkt te zijn om je cyclus korter te maken :( Ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen.

@ hier: Maandag een echo om eitjes te zoeken. Hopelijk de laatste ronde met echo's en kunnen we daarna gewoon zelf aan de slag. Of nog beter, werkt deze ronde gewoon fantastisch en zijn er geen volgende rondes meer nodig
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Duna, positive thinking kan iig geen kwaad! Wel fijn dat er in ieder geval weer eens positief nieuws op het forum is! Ik houd m'n vriend ook erg op de hoogte hoor. Gister vroeg een vriendin hem hoe het allemaal gaat en dan kan hij wel veel vertellen. Ik probeer hem ook wel wat mee te nemen in mijn hersenspinsels.
Klopt hoop houden is ook hier lastig maar denk wel heel belangrijk.

Ik neem mijn vriend ook mee in mijn gedachtes en vertel veel / leg veel uit. Ook praten we vaak over hoe het zal zijn of hoe we iets samen willen doen dat geeft me een fijn gevoel:)

Duna spannend maandag!

Korfje: veel vrouwen testen negatief op ovu testen terwijl ze wel eisprong hebbdn heb je ze wel is eerder gedaan?

Famke ik snap t t is een heel gepuzzel bij jou maar als t straks goed is krijg je hopelijk snel ook twee streepjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven