Single meiden Arnhem 28+
zondag 28 september 2008 om 19:16
Hoi allemaal,
Het lijkt me leuk wat nieuwe meiden te leren kennen in Arnhem om leuke dingen mee te doen. Dat kan van alles zijn van bios, kletsen, uitgaan, naar Sonsbeekpark, samen koken, dagjes en weekendjes weg, etc. Ik ben voor veel in, als het maar gezellig is.
Ikzelf ben 28 en woon sinds ongeveer 6 jaar in Arnhem. Sinds 2,5 maand ben ik weer vrijgezel. Ben dus vooral op zoek naar single meiden om samen op pad te gaan.
Ben erg benieuwd naar jullie reacties!
Groetjes,
Sandra
Het lijkt me leuk wat nieuwe meiden te leren kennen in Arnhem om leuke dingen mee te doen. Dat kan van alles zijn van bios, kletsen, uitgaan, naar Sonsbeekpark, samen koken, dagjes en weekendjes weg, etc. Ik ben voor veel in, als het maar gezellig is.
Ikzelf ben 28 en woon sinds ongeveer 6 jaar in Arnhem. Sinds 2,5 maand ben ik weer vrijgezel. Ben dus vooral op zoek naar single meiden om samen op pad te gaan.
Ben erg benieuwd naar jullie reacties!
Groetjes,
Sandra
donderdag 2 oktober 2008 om 20:52
Hai Sandra,
Leuke oproep!
ik ben alleen niet single, maar vriend woont in Engeland, dus plenty of time hier
Ik ben ook op zoek naar leuke meiden, vriendinnen wonen niet in Arnhem
Ik ben zelf 30 en hou van winkelen,terrasjes, af en toe uitgaan, sonsbeek inderdaad!
Dus lijkt me leuk om in contact te komen
Groetjes
Leuke oproep!
ik ben alleen niet single, maar vriend woont in Engeland, dus plenty of time hier
Ik ben ook op zoek naar leuke meiden, vriendinnen wonen niet in Arnhem
Ik ben zelf 30 en hou van winkelen,terrasjes, af en toe uitgaan, sonsbeek inderdaad!
Dus lijkt me leuk om in contact te komen
Groetjes
vrijdag 3 oktober 2008 om 07:45
Dag Sandra,
ik zag je oproepje en dat sprak me erg aan.
Zelf ben ik 33 en single, dus in voor leuke dingen. Shoppen, film, stappen etc.
Het lijkt me leuk om in contact te komen en snel wat concreet te maken !
Groetjes en een hele fijne dag !
Klary
klary@hetnet.nl
ik zag je oproepje en dat sprak me erg aan.
Zelf ben ik 33 en single, dus in voor leuke dingen. Shoppen, film, stappen etc.
Het lijkt me leuk om in contact te komen en snel wat concreet te maken !
Groetjes en een hele fijne dag !
Klary
klary@hetnet.nl
vrijdag 3 oktober 2008 om 18:29
Hey dames,
Wat leuk al die reacties!!
Gaan jullie nog leuke dingen doen het weekend? Marleen inderdaad ik heb al eens met je gemsnt. Maar ben er ook niet heel veel te vinden geweest de laatste tijd. Zal eens wat meer online zijn.
Klary ik heb je net ook toegevoegd. Babs als je wilt: @hotmail.com
Lijkt me leuk binnenkort eens met zn 4en of meer wat te gaan doen.
Groetjes en een fijn weekend,
Sandra
Wat leuk al die reacties!!
Gaan jullie nog leuke dingen doen het weekend? Marleen inderdaad ik heb al eens met je gemsnt. Maar ben er ook niet heel veel te vinden geweest de laatste tijd. Zal eens wat meer online zijn.
Klary ik heb je net ook toegevoegd. Babs als je wilt: @hotmail.com
Lijkt me leuk binnenkort eens met zn 4en of meer wat te gaan doen.
Groetjes en een fijn weekend,
Sandra
zaterdag 4 oktober 2008 om 08:18
Dag dames !
Ik msn niet zo veel ,maar dat kan volgens mij op klarieloe@hotmail.com. Dat gebruik ik alleen niet als mailadres.
Ik zit wel op hyves, misschien handig :
www.klarieloe.hyves.nl
Iemand zin om zondagavond even kennis te maken en wat te gaan drinken / filmpje of volgend weekend misschien ??
groetjes
Klary
Ik msn niet zo veel ,maar dat kan volgens mij op klarieloe@hotmail.com. Dat gebruik ik alleen niet als mailadres.
Ik zit wel op hyves, misschien handig :
www.klarieloe.hyves.nl
Iemand zin om zondagavond even kennis te maken en wat te gaan drinken / filmpje of volgend weekend misschien ??
groetjes
Klary
zaterdag 4 oktober 2008 om 12:01
zondag 5 oktober 2008 om 11:26
Ik kan de 12e niet...zit dan een lang weekend in Zweden!
Jullie kunnen me toevoegen op msn: marleenvdberg22@hotmail.com.
Tot msn/hyves!
Groetjes Marleen
Jullie kunnen me toevoegen op msn: marleenvdberg22@hotmail.com.
Tot msn/hyves!
Groetjes Marleen
zondag 5 oktober 2008 om 21:12
Hoi liefjepiefje en natuurlijk de anderen!,
Welkom en leuk dat je ook mee wil! We hebben nog niets definitiefs afgesproken voor zondag. Mij maakt het niet uit zondag overdag of 's avonds. Alleen wel jammer dat niet iedereen kan zondag. We kunnen ook 's middags beginnen en als het leuk is 's avonds doorgaan? Kla maakt het jou wat uit?
Heb je ook een msn adres liefjepiefje?
Groetjes en werk ze allemaal weer morgen,
Sandra
Welkom en leuk dat je ook mee wil! We hebben nog niets definitiefs afgesproken voor zondag. Mij maakt het niet uit zondag overdag of 's avonds. Alleen wel jammer dat niet iedereen kan zondag. We kunnen ook 's middags beginnen en als het leuk is 's avonds doorgaan? Kla maakt het jou wat uit?
Heb je ook een msn adres liefjepiefje?
Groetjes en werk ze allemaal weer morgen,
Sandra
maandag 6 oktober 2008 om 09:28
dag meiden,
ik kan zondag de 12e evt overdag en s'avonds.
Misschien een raar voorstel, maar we kunnen binnenkort beter via mail gaan communiceren en het topic sluiten.
Bij een eerdere oproep waren er 25 aanmeldingen en dan valt de groep uiteindelijk uiteen en houd je er nauwelijks persoonliijke contacten aan over. Het lijkt me juist leuk om een vriendinnen aan over te houden en geen vage kennisen.
ben benieuwd wat jullie er van vinden.
liefs en werkze
Kla
ik kan zondag de 12e evt overdag en s'avonds.
Misschien een raar voorstel, maar we kunnen binnenkort beter via mail gaan communiceren en het topic sluiten.
Bij een eerdere oproep waren er 25 aanmeldingen en dan valt de groep uiteindelijk uiteen en houd je er nauwelijks persoonliijke contacten aan over. Het lijkt me juist leuk om een vriendinnen aan over te houden en geen vage kennisen.
ben benieuwd wat jullie er van vinden.
liefs en werkze
Kla
maandag 6 oktober 2008 om 10:48
hoi hoi,
ik kan zaterdagavond ook wel
inderdaad kla, we kunnen beter het topic sluiten.
Sandra en ik "kennen"elkaar nog van 3 jaar geleden toen we met een groep meiden wat gingen drinken alleen werd die groep maar groter, met gevolgen dat die uit elkaar viel en kleine clubjes werden gevormd, en Sandra en ik elkaar eigenlijk weinig gesproken hebben.
ik kan zaterdagavond ook wel
inderdaad kla, we kunnen beter het topic sluiten.
Sandra en ik "kennen"elkaar nog van 3 jaar geleden toen we met een groep meiden wat gingen drinken alleen werd die groep maar groter, met gevolgen dat die uit elkaar viel en kleine clubjes werden gevormd, en Sandra en ik elkaar eigenlijk weinig gesproken hebben.
dinsdag 7 oktober 2008 om 10:58
Fijn dat er begrip is voor mijn voorstel (afsluiten topic)
Als iedereen even naar mij mailt, dan communiceren we op die manier verder:
klary@hetnet.nl
liefs Kla
.
Als iedereen even naar mij mailt, dan communiceren we op die manier verder:
klary@hetnet.nl
liefs Kla
.
dinsdag 7 oktober 2008 om 18:30
Hoi dames,
Wellicht ben ik de enige, maar ik heb dit topic geopend en ben voorlopig nog niet van plan het af te sluiten. We zijn met zn 5en en weten nog niet eens of het klikt. Mocht dat niet zo zijn, dan houd ik dit topic gewoon open. Nieuwe mensen zijn altijd welkom. Ik vind 5 niet zo heel veel hoor. 25 is een ander verhaal.
3 jaar geleden toen ik Babette ooit heb gezien waren we met zn 15. Dat is inderdaad veel.
Ik kan overigens zaterdagavond niet. Waarom kunnen we het niet gewoon bij zondag houden? Uur of 16:00. Dan kan Liefjepiefje later aansluiten? Zijn we met zn 4en. Jammer Marleen dat je niet kunt, maar inderdaad er komen vast meer afspraken.
Groetjes,
Sandra
Wellicht ben ik de enige, maar ik heb dit topic geopend en ben voorlopig nog niet van plan het af te sluiten. We zijn met zn 5en en weten nog niet eens of het klikt. Mocht dat niet zo zijn, dan houd ik dit topic gewoon open. Nieuwe mensen zijn altijd welkom. Ik vind 5 niet zo heel veel hoor. 25 is een ander verhaal.
3 jaar geleden toen ik Babette ooit heb gezien waren we met zn 15. Dat is inderdaad veel.
Ik kan overigens zaterdagavond niet. Waarom kunnen we het niet gewoon bij zondag houden? Uur of 16:00. Dan kan Liefjepiefje later aansluiten? Zijn we met zn 4en. Jammer Marleen dat je niet kunt, maar inderdaad er komen vast meer afspraken.
Groetjes,
Sandra
dinsdag 7 oktober 2008 om 20:45
Hoi,
Ik ga wel even mailen naar Kla. Dat "praat" wat makkelijker verder. Zondag is mijn kleine nichtje jarig en die ga ik natuurlijk even knuffelen Ik denk dat ik tot in de loop van de avond daar ben, dus ik weet niet of dat handig is.
Maar ik ga Kla even mailen en dan kijken wel even.
Groetjes, liefjepiefje
Ik ga wel even mailen naar Kla. Dat "praat" wat makkelijker verder. Zondag is mijn kleine nichtje jarig en die ga ik natuurlijk even knuffelen Ik denk dat ik tot in de loop van de avond daar ben, dus ik weet niet of dat handig is.
Maar ik ga Kla even mailen en dan kijken wel even.
Groetjes, liefjepiefje
Geluk is niet hebben wat je wilt, maar willen wat je hebt.