Tettertopic versie 32!
zondag 18 oktober 2015 om 22:11
Precies, verhongeren moet niet. Straks pas ik weer in maat 40. Wie wil dat nou?
Ja, wel een goed weekend gehad. Druk gelezen (maar niet zoveel als ik van plan was), met zwaan-kleef-aan Sammi gespeeld, gisteren en vandaag een uur gewandeld, vrijdagavond net zo lang bruidsjurkengedoe op TLC gekeken tot ik er simpel van werd, getoeterd en gekookt. Dat was dus prima.
Maar toch wel een beetje saaaaaaaai. Eerlijk gezegd.
Nou ja, morgen komt ie weer thuis
Ja, wel een goed weekend gehad. Druk gelezen (maar niet zoveel als ik van plan was), met zwaan-kleef-aan Sammi gespeeld, gisteren en vandaag een uur gewandeld, vrijdagavond net zo lang bruidsjurkengedoe op TLC gekeken tot ik er simpel van werd, getoeterd en gekookt. Dat was dus prima.
Maar toch wel een beetje saaaaaaaai. Eerlijk gezegd.
Nou ja, morgen komt ie weer thuis
zondag 18 oktober 2015 om 22:35
donderdag 22 oktober 2015 om 18:39
[quote]Splinter_ schreef op 04 oktober 2015 @ 16:57:
Owwwww, ik zit mezelf te verlekkeren op de site van de Schoenenfabriek. En nu wil ik van alles bestellen. Maar volgens mij moet je vooraf betalen, dus dat doe ik maar niet. Beter even naar de echte winkel toe. Ze hebben echt zulke geweldige schoenen
[afbeelding]
Hebbes!
Owwwww, ik zit mezelf te verlekkeren op de site van de Schoenenfabriek. En nu wil ik van alles bestellen. Maar volgens mij moet je vooraf betalen, dus dat doe ik maar niet. Beter even naar de echte winkel toe. Ze hebben echt zulke geweldige schoenen
[afbeelding]
Hebbes!
woensdag 28 oktober 2015 om 17:54
Helamaal goed. De baarmoeder is ook verwijderd. Die zag er ' onrustig' uit. Geen idee wat het betekend maar ik ben blij dat ie er uit is.
Ze hoorde ons praten en toen begon ze al te piepen. Was heel blij om ons weer te zien. Ze is heel lief geweest bij de dierenarts. Gelijk bij de buren natuurlijk geplast.
Nu lekker thuis, ze heeft wat te eten gehad en al weer achter de kat aan gezeten. Nu ligt ze lekker op haar bankje.
Tanden zijn ook weer schoon, wat een verschil! Het was echt wel nodig voor de hoektanden.
Nu een paar ribben kwijt, geen goedkope operatie...
Ze hoorde ons praten en toen begon ze al te piepen. Was heel blij om ons weer te zien. Ze is heel lief geweest bij de dierenarts. Gelijk bij de buren natuurlijk geplast.
Nu lekker thuis, ze heeft wat te eten gehad en al weer achter de kat aan gezeten. Nu ligt ze lekker op haar bankje.
Tanden zijn ook weer schoon, wat een verschil! Het was echt wel nodig voor de hoektanden.
Nu een paar ribben kwijt, geen goedkope operatie...
donderdag 29 oktober 2015 om 11:13
Man, wat een gezeur hier weer . Nu hebben die oenen van Barclays niet alleen de (verdwenen/gestolen) creditcard van Sloffriend geblokkeerd, maar de hele rekening, terwijl dat nou net niet nodig was en friend dat ook duidelijk aangegeven heeft! Dit betekent dus dat 'ie nu ook geen geld meer kan overmaken totdat hij thuis is en de nieuwe kaart kan activeren. Gelukkig had 'ie zondag nog iets naar mij overgemaakt, zodat we nu de trein vanuit Duitsland kunnen betalen en een ticket terug naar de UK. Het betekent ook dat hij nu waarschijnlijk het weekend al terug moet en grr NIET grr hier is met z'n verjaardag dinsdag ! Al zijn andere creditcards heeft hij ook laten blokkeren, dus nada noppes geld opnemen. En aangezien het einde van de maand is heeft de Slof al haar eigen geld nodig voor de lasten. Hopelijk bedenken we vanavond nog een andere oplossing. Benieuwd wanneer hier nou eens een keertje alles normaal gaat!
Ik heb nogmaals het hele huis, auto en tuin binnenste buiten gekeerd, maar geen portefeuille....., alhoewel dat nu niets meer zou veranderen.
Ik heb nogmaals het hele huis, auto en tuin binnenste buiten gekeerd, maar geen portefeuille....., alhoewel dat nu niets meer zou veranderen.
donderdag 29 oktober 2015 om 16:59
Fijn dat het goed gegaan is, Dee. Is ze inmiddels ook weer een beetje de oude?
Slof, wat een gedoe zeg. Kan de bank die blokkade van de rekening niet opheffen?
Hopelijk vinden jullie nog een oplossing. En moet jij gewoon mee naar Engeland om zijn verjaardag te vieren. Daar.
Ik baal ook een beetje. Vandaag mij Ka helemaal schoongemaakt en uitgemest en gezogen. Straks gaat ie getaxeerd worden. Maar nu zag ik onder de rechterdeur 2 kleine roestplekjes zitten. Schijnt een Ka-kwaal te zijn, dus daar zijn ze vast alert op.
Ben benieuwd wat ze gaan bieden.
Slof, wat een gedoe zeg. Kan de bank die blokkade van de rekening niet opheffen?
Hopelijk vinden jullie nog een oplossing. En moet jij gewoon mee naar Engeland om zijn verjaardag te vieren. Daar.
Ik baal ook een beetje. Vandaag mij Ka helemaal schoongemaakt en uitgemest en gezogen. Straks gaat ie getaxeerd worden. Maar nu zag ik onder de rechterdeur 2 kleine roestplekjes zitten. Schijnt een Ka-kwaal te zijn, dus daar zijn ze vast alert op.
Ben benieuwd wat ze gaan bieden.
donderdag 29 oktober 2015 om 19:52
Tara is nog wel een beetje van slag. Ze wilde maar kort uitgelaten worden, slaapt veel. Heeft nog niet gepoept, vind ik nog niet zo heel leuk. Ik hoop op morgen. Eten, nah, het liefste alleen maar blikvoer. D'r harde brokjes wil ze nog niet zo. Maar dat kan komen omdat ze nog een zeer bekkie heeft. Haar tanden zijn gisteren ook schoongemaakt.
Wat me wel opvalt is dat haar blaf anders klinkt.
Vannacht heb ik in de woonkamer geslapen op mijn nieuwe superdeluxe luchtbed. Ze heeft zich heerlijk tegen me aan genesteld en zo zijn we gaan slapen.
Wat een gedoe toch Slof. Het is me gelukkig nog nooit overkomen en als ik dit zo lees wil ik dat ook niet. Wat klote dat jullie nu niet samen kunnen zijn op zijn verjaardag.
Je auto zal vast goed geld opleveren Splinter. Kleine roestplekjes zijn toch ook zo weer weg te werken?
Wat me wel opvalt is dat haar blaf anders klinkt.
Vannacht heb ik in de woonkamer geslapen op mijn nieuwe superdeluxe luchtbed. Ze heeft zich heerlijk tegen me aan genesteld en zo zijn we gaan slapen.
Wat een gedoe toch Slof. Het is me gelukkig nog nooit overkomen en als ik dit zo lees wil ik dat ook niet. Wat klote dat jullie nu niet samen kunnen zijn op zijn verjaardag.
Je auto zal vast goed geld opleveren Splinter. Kleine roestplekjes zijn toch ook zo weer weg te werken?
donderdag 29 oktober 2015 om 21:16
Nah, verkocht voor 1000 euro
Toen ik naar buiten liep, had ik er al spijt van. Stomme doos. Heb ik me toch laten verleiden door de praatjes en (vooral) het gemak. Terwijl ik het dus toch eerst nog gewoon zelf had moeten proberen. Dure les!
Hoewel man ook wel had gezien op internet dat vergelijkbare auto's inderdaad tegen veel lagere prijzen worden aangeboden dan ik bedacht had. Maar toch.
Dus ik was net even goed chagrijnig. Dat is nu wel al iets beter, ik kan er niks meer aan veranderen.
Hopelijk biedt de koffie met oliebol een beetje troost.
Toen ik naar buiten liep, had ik er al spijt van. Stomme doos. Heb ik me toch laten verleiden door de praatjes en (vooral) het gemak. Terwijl ik het dus toch eerst nog gewoon zelf had moeten proberen. Dure les!
Hoewel man ook wel had gezien op internet dat vergelijkbare auto's inderdaad tegen veel lagere prijzen worden aangeboden dan ik bedacht had. Maar toch.
Dus ik was net even goed chagrijnig. Dat is nu wel al iets beter, ik kan er niks meer aan veranderen.
Hopelijk biedt de koffie met oliebol een beetje troost.
donderdag 29 oktober 2015 om 22:10
Ja... Snap het wel. Ik heb ooit een keuken gekocht voor te veel geld. En toen ik getekend had, stond ik buiten bijna te huilen van spijt. Dus snap je gevoel wel.
Ik zat gister lekker in badjas op de bank, komt er opeens een caviaspin aan een touwtje voor mijn gezicht bungelen. Zo een joekel van een spouwspin! Ik sla hem weg, hij valt op mijn zwarte badjas, ik spring op, katten vliegen naar zolder (en ik heb geen eens een zolder) gooi badjas en dekentje van mij af, hijg na....
Spin nooit meer gezien *slik*
Ik zat gister lekker in badjas op de bank, komt er opeens een caviaspin aan een touwtje voor mijn gezicht bungelen. Zo een joekel van een spouwspin! Ik sla hem weg, hij valt op mijn zwarte badjas, ik spring op, katten vliegen naar zolder (en ik heb geen eens een zolder) gooi badjas en dekentje van mij af, hijg na....
Spin nooit meer gezien *slik*
donderdag 29 oktober 2015 om 22:18