Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 19 oktober 2015 om 12:32
Waarom de duimen eigenlijk? Ik heb niet alles gelezen, Thordis voor haar baan, toch?, you go girl! (ik zat ook 1 keer met 1 andere kandidaat in de laatste ronde en moest een dienst draaien om de 'winnaar' te kiezen. Verloren! Maar dat neem je toch mee in je verwachtingen, ik was niet extreem teleurgesteld. Maar jij gaat natuurlijk winnen. ), maar FG waarom heb jij duimen nodig? Ik wil ook wel duimen zonder dat ik weet waarom maar dat staat zo dweperig. Hoe is het met Kia eigenlijk?
Ik lees de napraat omdat ik het zo gezellig gekeuvel vind, ook al ken ik de mensen nog niet zo goed dus sorry als ik iets doms zeg alvast. O trouwens sorry voor alle domme dingen die ik zeg, hebben we dat ook weer gehad.
Ik lees de napraat omdat ik het zo gezellig gekeuvel vind, ook al ken ik de mensen nog niet zo goed dus sorry als ik iets doms zeg alvast. O trouwens sorry voor alle domme dingen die ik zeg, hebben we dat ook weer gehad.
maandag 19 oktober 2015 om 12:34
maandag 19 oktober 2015 om 13:02
Van pure zenuwen omdat ik niet om 22:00 overnam heb ik bij het duimen een nagel afgebeten. Kan ik mee leven. Heb ik er voor over enz.
Maar zojuist van pure schrik ook mijn vingerkootje afgebeten. Mijn duimen hebben spierballen waar de mannen van Hatsetats jaloers op zouden zijn en dan zegt SR doodleuk " joh, het maakt me niet zoveel uit. Ik kom daar toch wel"
Kijk, ik wil best doen alsof ik duim. Maar dan wel dankbaarheid terug hoor. Veel en vaak en oneindig. En dat ik altijd gelijk heb. En als ik dat niet heb dat je aangaat dat ik het niet zo bedoel enzo.
^^
Veel geblaat voor een tvp
Maar zojuist van pure schrik ook mijn vingerkootje afgebeten. Mijn duimen hebben spierballen waar de mannen van Hatsetats jaloers op zouden zijn en dan zegt SR doodleuk " joh, het maakt me niet zoveel uit. Ik kom daar toch wel"
Kijk, ik wil best doen alsof ik duim. Maar dan wel dankbaarheid terug hoor. Veel en vaak en oneindig. En dat ik altijd gelijk heb. En als ik dat niet heb dat je aangaat dat ik het niet zo bedoel enzo.
^^
Veel geblaat voor een tvp
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.