Gezondheid alle pijlers

Enkelblessure ??

19-10-2015 17:37 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik loop al enkele weken half mank omdat mijn enkel pijn doet. Heb niets geks gedaan, niet extra zwaar gesport en ben ook niet gevallen of dat kan ook, maar toch doet mijn enkel ontzettend veel pijn. De fysio heeft al een paar keer getapet maar dit lijkt alleen maar meer pijn te doen. De huisarts zal me doorsturen naar het ziekenhuis gok ik, dus dat duurt ook weer minstens 2 weken voordat ik daar iets wijzer uit word. Heeft er iemand ooit hetzelfde gehad? Het zit echt net boven de enkel en dan iets meer aan de buitenkant. Als ik er op duw met mijn vinger dan zit ik tegen t plafon van de pijn!!
ik zou gewoon even afwachten wat je huisarts zegt
Gewoon naar de huisarts en dan kan je waarschijnlijk foto's gaan maken in het ziekenhuis.

Is hij ook dikker of dat niet?
Op het botje bedoel je? Misschien een breukje dan? Wel gek als je niks gevoeld hebt ...

Of voel je het eerder op een spier, dan kan het ook een ontsteking zijn? In dat geval moet zalf (vb. Voltaren) helpen
De enkel is echt een heel complex gewricht kan echt van alles zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja, ik ook een beetje. Ik had andere sneakers aangetrokken, liepen heel lekker maar toch kennelijk dwingen ze je anders te lopen en dus nu toch een beetje enkelpijn. Een lichtelijk gevoelig bandje. Morgen is het weg. Dus zeker niet zo pijnlijk als bij jou.

Helpen andere schoenen je niet?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Nu je het zegt, zoiets kan je ook krijgen als je je veters te hard aan trekt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven