Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 21 oktober 2015 om 21:52
quote:Oudblond schreef op 21 oktober 2015 @ 21:43:
Fijn sid. En zelfs onze katten :)gedragen zich anders als wij ' anders zijn of bezig zijn.
Psst volgens mij bedoel je GG en niet Sid . Ik vergis me ook nog weleens door de lijkende ava's .
Ik moet nu gewoon herstellen en een keuze maken voor verdere behandeling of niet. Heeft wel even de tijd nodig voordat alles weer ís als voorheen.
Fijn sid. En zelfs onze katten :)gedragen zich anders als wij ' anders zijn of bezig zijn.
Psst volgens mij bedoel je GG en niet Sid . Ik vergis me ook nog weleens door de lijkende ava's .
Ik moet nu gewoon herstellen en een keuze maken voor verdere behandeling of niet. Heeft wel even de tijd nodig voordat alles weer ís als voorheen.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
woensdag 21 oktober 2015 om 21:54
Even iets heel anders tussendoor... Was het begeleider nodig topic al gepasseerd? Is dat op waarheid gebaseerd? (Ik wil geen ban....) het is zon vaaaaag verhaal. En nu heeft de pa ineens urgentie? Huh na een scheiding? Dat krijgt toch niemand meer? En die hele schare kinderen? Het is gewoon zo een gecompliceerd verhaal.
Verder lees ik vooral mee dus Kia blij dat t beter gaat. Grimb blij dat de peuter lekker meeroker vandaag, ben benieuwd waar je zit, jaloers op je strand!
Gecondoleerd oud blond! Hoop dat jullie er een manier op vinden om er mee om te gaan..
Verder lees ik vooral mee dus Kia blij dat t beter gaat. Grimb blij dat de peuter lekker meeroker vandaag, ben benieuwd waar je zit, jaloers op je strand!
Gecondoleerd oud blond! Hoop dat jullie er een manier op vinden om er mee om te gaan..
woensdag 21 oktober 2015 om 21:55
quote:Kia-Ora schreef op 21 oktober 2015 @ 21:52:
[...]
U
Ik moet nu gewoon herstellen en een keuze maken voor verdere behandeling of niet. Heeft wel even de tijd nodig voordat alles weer ís als voorheen.Heb je secondanten bij die afweging(en)?
[...]
U
Ik moet nu gewoon herstellen en een keuze maken voor verdere behandeling of niet. Heeft wel even de tijd nodig voordat alles weer ís als voorheen.Heb je secondanten bij die afweging(en)?
Je bent zelf een theepot
woensdag 21 oktober 2015 om 21:56
quote:fietsie schreef op 21 oktober 2015 @ 21:55:
[...]
Hier op Viva, of privé?
Maakt natuurlijk niet veel uit, is beiden wel een beetje boel ongepast.
Privé.
En de tekst begint met: Lisa wilt kennis met je maken...........
Kansloos dus.
[...]
Hier op Viva, of privé?
Maakt natuurlijk niet veel uit, is beiden wel een beetje boel ongepast.
Privé.
En de tekst begint met: Lisa wilt kennis met je maken...........
Kansloos dus.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 21 oktober 2015 om 22:01
woensdag 21 oktober 2015 om 22:01
quote:fietsie schreef op 21 oktober 2015 @ 21:58:
[...]
Maakt Lisa dat het kansloos is, of het belabberde Nederlands? Of beiden?Neuken met Lisa lijkt me al kansloos, maar dat 'wilt' is echt wel de doodsteek.
[...]
Maakt Lisa dat het kansloos is, of het belabberde Nederlands? Of beiden?Neuken met Lisa lijkt me al kansloos, maar dat 'wilt' is echt wel de doodsteek.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
woensdag 21 oktober 2015 om 22:02
woensdag 21 oktober 2015 om 22:49
woensdag 21 oktober 2015 om 22:49
quote:Sid-returns schreef op 21 oktober 2015 @ 22:43:
[...]
Haha. Ik las een bericht, wilde reageren, reageerde ook, maar er zat inmiddels een uur tussen en dus sloeg het nergens op. Dus heb ik het maar weggehaald zodat ik dat niet helemaal hoefde uit te leggen Doos, dat je het nog gaat uitleggen ook
[...]
Haha. Ik las een bericht, wilde reageren, reageerde ook, maar er zat inmiddels een uur tussen en dus sloeg het nergens op. Dus heb ik het maar weggehaald zodat ik dat niet helemaal hoefde uit te leggen Doos, dat je het nog gaat uitleggen ook
Je bent zelf een theepot