Een écht super spannende Halloween!

21-10-2015 20:52 33 berichten
http://flip.it/VLocU

Gewoon een niet eerder opgemerkte meteoriet die langs de aarde scheert met een afmeting van rond de 300 meter ongeveer.

Die pas tien dagen geleden is ontdekt.

Dat is schrikken. Hoewel hij onze aarde niet zou raken, kan het maar zo morgen of overmorgen wel goed mis zijn.

Deze jongen hadden ze immers ook niet zien aankomen.

Ik vind dat zo eng!

Het idee dat wij zo nietig en overgeleverd zijn aan de krachten van de natuur/ het heelal. En we eigenlijk in zo'n geval ten dode opgeschreven zijn. En het berust op louter toeval dat we er À zijn überhaupt en B nog steeds zijn! En het dus ook elke dag einde oefening kan wezen....
Alle reacties Link kopieren
Als je elke dag bang bent voor zulke dingen heb je geen leven.

Een meteoriet is wel het laatste waar ik me druk om maak.

En als het gebeurd dan gebeurd het. Gaan we dood.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Waarom zou je in vredesnaam bang zijn voor zoiets onwaarschijnlijks? De kans dat je dood gaat bij een auto ongeluk of in huis tijdens het klussen is vele malen groter. En daar ben je toch ook niet bang voor, lijkt me?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Als je er geen enkele invloed op hebt, heeft het heel weinig zin om je er zorgen over te maken.
Dan gaan we in ieder geval met zijn allen! En het gaat snel...
Heb je zelf het artikel gelezen?

"Before you panic, NASA scientist Davide Farnocchia says there's absolutely no chance that 2015 TB145 will ruin your trick-or-treating plans; it's just zipping by for a quick hello. In fact, we get visits like these from asteroids all the time. NASA has cataloged around 8,000 near Earth asteroids of this size or larger — however, we only get close visits from objects of this size about once per decade. The last big asteroid to pass so close to Earth was asteroid 2005 YU55, a 1,300-foot wide rock that passed within 0.85 lunar distances in 2011."

Niets aan het handje dus. Als je bang moet zijn voor al het onheil in de wereld dan heb je geen leven.
Heb jij mijn o.p wel gelezen?

Ik weet dat deze onze aarde niet raakt, dat zeg ik ook. Maar het feit dat ze hem pas net ontdekt hebben. En er ook wel eens eentje te laat kan worden ontdekt die onze aarde wél raakt.

Dat vind ik best creepy inderdaad.
Op 300 meter, tuurlijk. Dan is dit hele bolletje weg, de afstand is iets groter.
verba volant, scripta manent.
Je hebt er echt 0 invloed op. Stel dat ie de aarde raakt, dan gaan we er allemaal aan. Einde oefening. Dan mis je ook niks want er is niemand meer.
Uhhh 300 meter? Nou, not even close

En zelfs al,zou een meteoriet de aarde raken dan zijn we nog niet dood met z'n allen hè?
Je bent zelf een theepot
quote:Yggdrasil- schreef op 21 oktober 2015 @ 21:13:

Ik weet dat deze onze aarde niet raakt, dat zeg ik ook. Maar het feit dat ze hem pas net ontdekt hebben. En er ook wel eens eentje te laat kan worden ontdekt die onze aarde wél raakt.

Maar waarom dan?

Want je kan er niks tegen doen. Misschien is het dan wel juist fijn dat we niks weten. Kunnen we ook niet bang worden.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Dat ding IS ONGEVEER 300 meter.

De zin staat er wat krom :>
Ik vind het gewoon eng.

Ik hou niet van verrassingen

Hoewel. Dit soort dingen kan je idd beter niet weten.

Dat vind ik best creepy inderdaad.En als ze hem wel ontdekt hadden... wat dan?
quote:MarianneDavids schreef op 21 oktober 2015 @ 21:14:

Op 300 meter, tuurlijk. Dan is dit hele bolletje weg, de afstand is iets groter.Je topic ook, get real zeg
Je bent zelf een theepot
quote:vivapimpelmees schreef op 21 oktober 2015 @ 21:48:

[...]

En als ze hem wel ontdekt hadden... wat dan?Dat issie toch?
Je bent zelf een theepot
quote:vivapimpelmees schreef op 21 oktober 2015 @ 21:48:

[...]

En als ze hem wel ontdekt hadden... wat dan?Dan sturen we er Ben Affleck en Bruce Willis op af. Duh.

Want als ze hem van te voren ontdekken dan is er plots niks aan de hand ofzo?

Jeetje als je je ook al zorgen gaat maken over een meteoriet die misschien de aarde gaat raken dan heb je pas een zwaar leven zeg. Je kan er helemaal niks aan doen, dus waarom je er druk over maken?
Hahahaha, Woesjj. Jouw nick is wel heel toepasselijk!
Neuh, doet me helemaal niks.

Als het gebeurt dan gebeurt het, niks wat we er tegen kunnen doen.

Ik vind het zonde om me druk te maken over dingen waar ik zelf geen invloed op heb, zonde van onze tijd op aarde (hoe lang of kort, misschien wel door de invloed van meteorieten, deze ook zal zijn).
quote:Theemok1 schreef op 21 oktober 2015 @ 21:55:

[...]

Dan sturen we er Ben Affleck en Bruce Willis op af. Duh.

*insert 'I Don't Want To Miss A Thing'*

Oké!

https://www.youtube.com/watch?v=JkK8g6FMEXE
Wel balen van die ¤100 dan
Je bent zelf een theepot
Nee joh, gewoon niet betalen. Het heeft toch geen zin meer.
Maar Ygg, kijk je nu ook NPO 1? Hartstikke leerzaam.

PS. Het mag pas meteoriet heten als het op aarde is geland. Je OP klopt dus technisch gezien al niet, tenzij de ramp zich alsnog voltrekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven