Een écht super spannende Halloween!

21-10-2015 20:52 33 berichten
http://flip.it/VLocU

Gewoon een niet eerder opgemerkte meteoriet die langs de aarde scheert met een afmeting van rond de 300 meter ongeveer.

Die pas tien dagen geleden is ontdekt.

Dat is schrikken. Hoewel hij onze aarde niet zou raken, kan het maar zo morgen of overmorgen wel goed mis zijn.

Deze jongen hadden ze immers ook niet zien aankomen.

Ik vind dat zo eng!

Het idee dat wij zo nietig en overgeleverd zijn aan de krachten van de natuur/ het heelal. En we eigenlijk in zo'n geval ten dode opgeschreven zijn. En het berust op louter toeval dat we er À zijn überhaupt en B nog steeds zijn! En het dus ook elke dag einde oefening kan wezen....
Heb je t hele artikel wel gelezen? Dit gebeurt dus regelmatig.
Alle reacties Link kopieren
En terwijl je naar boven loopt te kijken of er niet een onontdekte meteoriet aankomt, wordt je aangereden omdat je niet oplette.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De kans is natuurlijk groot dat er heel veel van zulke niet ontdekte meteorieten zijn, want de aarde is al heel oud. Blijkbaar zijn de omstandigheden gunstig. Als er gevaarlijke meteorieten waren dan waren we er al niet meer. Dus het kan natuurlijk dat er alsnog eentje invliegt maar die kans lijkt me best klein.
Cool!
Alle reacties Link kopieren
quote:baukelien schreef op 21 oktober 2015 @ 23:16:

De kans is natuurlijk groot dat er heel veel van zulke niet ontdekte meteorieten zijn, want de aarde is al heel oud.Leg eens uit?
Je bent zelf een theepot
Ik heb idd npo 1 gekeken gister. Best cool :-)
quote:SuzanneSuus schreef op 21 oktober 2015 @ 23:26:

[...]

Leg eens uit?Nou als er heel veel niet ontdekte meteorieten waren die niet rakelings langs de aarde scheren maar er tegenaan slaan dan waren we er niet want dan waren er allang veel ingeslagen. Dus gegeven dat de aarde heel oud is en er leven is, zijn er blijkbaar niet veel meteorieten die er de hele tijd inslaan. De meteorieten die we nog niet ontdekt hebben zijn dus waarschijnlijk van het type dat er rakelings langsscheert.
Dubbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven