Clomid ervaringen
donderdag 9 juli 2015 om 09:02
NaamLeeftijdKindjeRonde CBijzMissy_Ecco29/361e9e 100mgPCOSSkawa29/351eRonde 1 Gonal F PCOS ( 5 rondes Clomid gehadBelle1126/261e4e 150 mgDuna_201530/321e3e 25 mg-Famke8133/341e4e 150mgPCOSMyque32/332e5e ronde 100 mg + Pr + IUICyste, vleesboom en traag zaadElmo198926/271e2e 100 mgPCO'sMissyDee27/321e4e ronde 150 mgPCO'sKorfje28/301e2e 100 mg PCOSLientje8827/301enog niet gestart met c+pregnyl
Wachtbankje:
Duna
Mygue test datum 18-11
Zwanger:
IceAngel
Yentl
Fien86
Lilolalo
Skawa
Korfje
Wachtbankje:
Duna
Mygue test datum 18-11
Zwanger:
IceAngel
Yentl
Fien86
Lilolalo
Skawa
Korfje
where ever you go, go with your heart
donderdag 22 oktober 2015 om 11:03
@Elmo: Wat klote! Snap dat je het even beu bent, mag ook want dat hoort er ook bij! Hoop wel dat ze snel iets vinden wat dan wel werkt!
@missy ecco: Zou wel jammer zijn als het ongesteldheid is
@belle: Jammer dat het niks doet
Wel fijn dat je meteen door mag!
@Skawa: ik heb afgelopen maandag een echo gehad. Had een eitje van 15mm en arts dacht dat ie vandaag zou springen, maar tot nu toe nog geen positieve ovulatietest. Laatste 2 keer sprongen mijn eitjes op dag 17 en dat is zondag pas dus maak me nog geen zorgen... Blijf gewoon door testen en het gezellig maken totdat ik positief test.
@missy ecco: Zou wel jammer zijn als het ongesteldheid is
@belle: Jammer dat het niks doet
@Skawa: ik heb afgelopen maandag een echo gehad. Had een eitje van 15mm en arts dacht dat ie vandaag zou springen, maar tot nu toe nog geen positieve ovulatietest. Laatste 2 keer sprongen mijn eitjes op dag 17 en dat is zondag pas dus maak me nog geen zorgen... Blijf gewoon door testen en het gezellig maken totdat ik positief test.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
donderdag 22 oktober 2015 om 11:43
donderdag 22 oktober 2015 om 11:59
Wisselende berichten hier dus.. Sterkte voor degene waar het nu even tegen valt, ik ben nog maar net begonnen 1e ronde dus nog niks gehad om op te wekken. Op eigen menstruatie gewacht toen. Nu net terug van echo, CD14, 1 eitje was gegroeid van 10mm naar 13.5mm in drie dagen, dat was mooi zei ze! Verwachtte nu binnen een week ovulatie, dus ga nu testen iedere dag want ga
donderdag 22 oktober 2015 om 12:03
Wisselende berichten hier dus.. Sterkte voor degene waar het nu even tegen valt, ik ben nog maar net begonnen 1e ronde dus nog niks gehad om op te wekken. Op eigen menstruatie gewacht toen. Nu net terug van echo, CD14, 1 eitje was gegroeid van 10mm naar 13.5mm in drie dagen, dat was mooi zei ze! Verwachtte nu binnen een week ovulatie, dus ga nu testen iedere dag want ga op vakantie en dan daarna 3 nov terug voor echo en bloedprikken.
Klussen in Portugal!
Nog een vraagje: Heeft iemand multivitamines compleet mama, staat op ook bij kinderwens, en kan je dat combineren met foliumzuur of zit daar al zoveel in dat je alleen die compleet mama hoeft te nemen? Staat namelijk op 400 mcg foliumzuur en dat is ook de dagelijkse dosis nu?
Klussen in Portugal!
Nog een vraagje: Heeft iemand multivitamines compleet mama, staat op ook bij kinderwens, en kan je dat combineren met foliumzuur of zit daar al zoveel in dat je alleen die compleet mama hoeft te nemen? Staat namelijk op 400 mcg foliumzuur en dat is ook de dagelijkse dosis nu?
donderdag 22 oktober 2015 om 16:22
Ik gebruik die vitamines mama compleet alleen nog omdat op het moment dat ik die slikte mijn cyclus eindelijk een keer een beetje normaal was (37 dagen ipv 59) en ik toen nog geen clomid gebruikte, ei overigens toen ook niet gevonden maar was al lang blij dat mijn cyclus korter was... Dus durf niet zo goed te stoppen omdat ik bang ben dat dan de clomid niet meer werkt. Waarschijnlijk slaat het nergens op, maar ga het risico niet lopen
Ik denk ook dat we soms te gemakkelijk over de downs heen stappen. Ik denk dat je best meerdere dagen jezelf down mag voelen. Je kunt toch wel door met de clomid, ook al voel je je down. En dan komt vanzelf dat moment weer dat het weer iets beter gaat... Soms is het gewoon beter voor de stress om alle emoties gewoon toe te staan. Dus missy, gewoon alles eruit gooien komende dagen! Het is ook gewoon klote als het niet lukt
Ik denk ook dat we soms te gemakkelijk over de downs heen stappen. Ik denk dat je best meerdere dagen jezelf down mag voelen. Je kunt toch wel door met de clomid, ook al voel je je down. En dan komt vanzelf dat moment weer dat het weer iets beter gaat... Soms is het gewoon beter voor de stress om alle emoties gewoon toe te staan. Dus missy, gewoon alles eruit gooien komende dagen! Het is ook gewoon klote als het niet lukt
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
donderdag 22 oktober 2015 om 16:58
Ik ben juist weer over gestapt van alleen foliumzuur naar Davitamon Compleet Mama met visolie. Maar alleen omdat we nu met die IUI's bezig zijn...
MissyE, bij mij dus ook nog nooit een goed teken geweest, bruine afscheiding... Was bij mij altijd de start van menstruatie en vaak ook ruim voor de dag dat je ongesteld moet worden. Ik hoop dat het bij jou een innestelingsbloeding is natuurlijk!
MissyE, bij mij dus ook nog nooit een goed teken geweest, bruine afscheiding... Was bij mij altijd de start van menstruatie en vaak ook ruim voor de dag dat je ongesteld moet worden. Ik hoop dat het bij jou een innestelingsbloeding is natuurlijk!
donderdag 22 oktober 2015 om 19:15
donderdag 22 oktober 2015 om 19:48
quote:Skawa schreef op 22 oktober 2015 @ 10:26:
Hoe gaat het met jou duna? En met Belle en famke? Wanneer hebben jullie echo's?
Ik ben vanmiddag geweest. Er is niks gebeurd!!
Heb nu Provera meegekregen. Start ik maandag mee ivm weekendje weg.
Volgende week gesprek met arts. Nog een ronde 150mg clomid of nu al over naar Fostimon-spuiten i.v.m acne-klachten? (Zelf mengen). Ze zetten niet altijd pregnyl-spuiten zei assistent.
Wat zouden jullie doen in mijn situatie?
Hoe gaat het met jou duna? En met Belle en famke? Wanneer hebben jullie echo's?
Ik ben vanmiddag geweest. Er is niks gebeurd!!
Heb nu Provera meegekregen. Start ik maandag mee ivm weekendje weg.
Volgende week gesprek met arts. Nog een ronde 150mg clomid of nu al over naar Fostimon-spuiten i.v.m acne-klachten? (Zelf mengen). Ze zetten niet altijd pregnyl-spuiten zei assistent.
Wat zouden jullie doen in mijn situatie?
donderdag 22 oktober 2015 om 19:55
Echt waar, Missy E? Lijkt me heerlijk, want ik loop, al vanaf dat ik voor het eerst ongesteld werd, zowat leeg als ik menstrueer! Grootste tampons + nachtverband was eerder regel dan uitzondering op de zwaarste dagen... 3 dagen hevig, 1 dag matig en nog een dagje met de "laatste restjes"... Ik heb daar eigenlijk nooit zo bij stil gestaan, want het was altijd al zo, maar is dat eigenlijk wel normaal?
Famke, ik zou denk ik kiezen voor overgaan op spuiten als er nu helemaal niks gebeurd...
Famke, ik zou denk ik kiezen voor overgaan op spuiten als er nu helemaal niks gebeurd...
donderdag 22 oktober 2015 om 19:58
quote:myque schreef op 22 oktober 2015 @ 19:55:
Echt waar, Missy E? Lijkt me heerlijk, want ik loop, al vanaf dat ik voor het eerst ongesteld werd, zowat leeg als ik menstrueer! Grootste tampons + nachtverband was eerder regel dan uitzondering op de zwaarste dagen... 3 dagen hevig, 1 dag matig en nog een dagje met de "laatste restjes"... Ik heb daar eigenlijk nooit zo bij stil gestaan, want het was altijd al zo, maar is dat eigenlijk wel normaal?
Famke, ik zou denk ik kiezen voor overgaan op spuiten als er nu helemaal niks gebeurd...Ja dat heb ik normaliter ook met ongesteldheid van mezelf en na pilgebruik. Nu na clomid / Provera nauwelijks ongesteld.
Famke, ik zou denk ik kiezen voor overgaan op spuiten als er nu helemaal niks gebeurd...Ja dat heb ik normaliter ook met ongesteldheid van mezelf en na pilgebruik. Nu na clomid / Provera nauwelijks ongesteld.
donderdag 22 oktober 2015 om 20:05
Ik heb op m'n 13e heel onregelmatige menstruaties gehad en ben toen met de pil begonnen. Tijdens pilgebruik al weinig menstruele klachten, maar het is nu nog makkelijker geworden.. Zonder pil heb ik btw nooit meer een menstruatie gehad, dus daar kan ik niets over zeggen. Wat is normaal he?! Vervelend als je zo heftig bent, Myque!