Clomid ervaringen
donderdag 9 juli 2015 om 09:02
NaamLeeftijdKindjeRonde CBijzMissy_Ecco29/361e9e 100mgPCOSSkawa29/351eRonde 1 Gonal F PCOS ( 5 rondes Clomid gehadBelle1126/261e4e 150 mgDuna_201530/321e3e 25 mg-Famke8133/341e4e 150mgPCOSMyque32/332e5e ronde 100 mg + Pr + IUICyste, vleesboom en traag zaadElmo198926/271e2e 100 mgPCO'sMissyDee27/321e4e ronde 150 mgPCO'sKorfje28/301e2e 100 mg PCOSLientje8827/301enog niet gestart met c+pregnyl
Wachtbankje:
Duna
Mygue test datum 18-11
Zwanger:
IceAngel
Yentl
Fien86
Lilolalo
Skawa
Korfje
Wachtbankje:
Duna
Mygue test datum 18-11
Zwanger:
IceAngel
Yentl
Fien86
Lilolalo
Skawa
Korfje
where ever you go, go with your heart
dinsdag 20 oktober 2015 om 18:40
Dan branden ze gaatjes in je eierstokken missy schijnt soms te helpen maar weet niet precies waarbij
Ja famke ik kom ook aan! Ook op mijn buik Pff schaam me voor mijn bolle buik gekke is normaal als ik aankwam kreeg ik ook een bolle kop mijn gezicht is nu gewoon heel slank rest lijf ook normaal maar ik wil niet echt gaan lijnen omdat dat niet goed is bij zwangerschap wens vind t wel lastig
Ja famke ik kom ook aan! Ook op mijn buik Pff schaam me voor mijn bolle buik gekke is normaal als ik aankwam kreeg ik ook een bolle kop mijn gezicht is nu gewoon heel slank rest lijf ook normaal maar ik wil niet echt gaan lijnen omdat dat niet goed is bij zwangerschap wens vind t wel lastig
dinsdag 20 oktober 2015 om 19:59
@ famke klinkt een beetje als mijn situatie. Ik heb morgen nog een laatste echo voor deze ronde om te kijken of ik misschien een late groei heb, anders weer primolut en een verhoging naar 150 mg. Werkt dat niet dan worden het spuiten.
Heb vannacht gedroomd dat ik pas in 2016 zwanger wordt, nog even doorzetten dan
Heb vannacht gedroomd dat ik pas in 2016 zwanger wordt, nog even doorzetten dan
dinsdag 20 oktober 2015 om 20:41
He dames.
Hier een drukke dag die de zinnen wat heeft verzet.
Deze morgen toch maar getest omdat ik nog steeds geen regels had maar dat was een vette negatief streep. Ondertussen nog steeds geen verandering. Zoooo frustrerend, ik wil kunnen starten.
Bij ons is er geen samenlevingsstructuur gedaan maar wél het zaad van mijn vriend onderzocht, sowieso, de gyn wou weten hoe dat werkte omdat als het traag zou zijn, de Clomid alleen niet zou helpen.
Gelukkig is er niks mis mee.
Dat glijmiddel... Goh ik weet niet... Ik geloof er precies niet echt in? Ook nog niet echt voor gehad dat het niet genoeg glijd...
Famke, hopelijk ben je niet resistent. Kunnen ze dat niet onderzoeken?
Missy eco: idd ik heb er ook een hekel aan. Wij zijn nu ook niet de mensen die vandaag plannen maken voor volgende zomer. Of toch niet voor reizen en noem maar op. Dus niet te veel de hold knop in, maar onbewust doe je het toch wel hoor. Onze kamers boven zijn afgewerkt. Zullen ook dienen als kinderkamers mijn vriend wou deze al kleuren, ik heb toch men wil doorgedreven om ze blanco te laten staan. Welja... Maar verder wil ik niet te veel keuzes laten afhangen van misschien toch ooit eens zwanger te zijn. We willen het, het mag komen, het kan komen. Maar op dagen als gisteren kan het plots dan ook weer spoken in men hoofd dat ik me afvraag dju, komt het wel goed.
Fijne avond!
Hier een drukke dag die de zinnen wat heeft verzet.
Deze morgen toch maar getest omdat ik nog steeds geen regels had maar dat was een vette negatief streep. Ondertussen nog steeds geen verandering. Zoooo frustrerend, ik wil kunnen starten.
Bij ons is er geen samenlevingsstructuur gedaan maar wél het zaad van mijn vriend onderzocht, sowieso, de gyn wou weten hoe dat werkte omdat als het traag zou zijn, de Clomid alleen niet zou helpen.
Gelukkig is er niks mis mee.
Dat glijmiddel... Goh ik weet niet... Ik geloof er precies niet echt in? Ook nog niet echt voor gehad dat het niet genoeg glijd...
Famke, hopelijk ben je niet resistent. Kunnen ze dat niet onderzoeken?
Missy eco: idd ik heb er ook een hekel aan. Wij zijn nu ook niet de mensen die vandaag plannen maken voor volgende zomer. Of toch niet voor reizen en noem maar op. Dus niet te veel de hold knop in, maar onbewust doe je het toch wel hoor. Onze kamers boven zijn afgewerkt. Zullen ook dienen als kinderkamers mijn vriend wou deze al kleuren, ik heb toch men wil doorgedreven om ze blanco te laten staan. Welja... Maar verder wil ik niet te veel keuzes laten afhangen van misschien toch ooit eens zwanger te zijn. We willen het, het mag komen, het kan komen. Maar op dagen als gisteren kan het plots dan ook weer spoken in men hoofd dat ik me afvraag dju, komt het wel goed.
Fijne avond!
dinsdag 20 oktober 2015 om 21:00
Ik had vannacht gedroomd dat ik naar de dokter moest voor iets heel anders en bloed had gegeven en toen ik belde voor de uitslag zei ze ja maar omdat je zwanger bent kun je geen medicijnen. En ik zo huh omdat ik zwanger ben? O zei ze had ik dat nog niet gezegd? We zagen aan je bloed dat je zwanger bent en ik was zooooo blij en toen ging de wekker en ik dacht oooo ik ben zwanger en toen nee kut het was maar een droom:( en nee geloof niet in voorspellende dromen al 1900 nachtmerries gehad over de dood van mijn hond en hij leeft nog steeds goddank
dinsdag 20 oktober 2015 om 21:02
Haha dat klopt Missy! Dan klinkt het heel snel. Had alleen een zomerjurkje aan in m'n droom had ik er even bij moeten zeggen. Gelukkig zeggen dromen niet altijd wat. Hoe wel, een vriendin van mij droomt vaak over anderen dat zij zwanger zijn. Dat klopt vaak!!! Heb haar al gezegd dat ze maar snel over mij mag dromen
dinsdag 20 oktober 2015 om 21:43
quote:Sawi89 schreef op 20 oktober 2015 @ 20:46:
Oke bedankt voor de reacties! Dat samenleven moeten we gewoon geloven dan.
@Famke wat vreemd en stom dat de clomid alleen maar minder lijkt te werken! Heeft de gyn daar een verklaring voor?
Vandaag controle door assistent, dus geen Gyn gezien. Maar het komt vaker voor. Google maar eens. Voor de zekerheid dus nog wel een ronde 150mg, maar verwacht er niet veel van.
Ook niet van de echo van donderdag.
Oke bedankt voor de reacties! Dat samenleven moeten we gewoon geloven dan.
@Famke wat vreemd en stom dat de clomid alleen maar minder lijkt te werken! Heeft de gyn daar een verklaring voor?
Vandaag controle door assistent, dus geen Gyn gezien. Maar het komt vaker voor. Google maar eens. Voor de zekerheid dus nog wel een ronde 150mg, maar verwacht er niet veel van.
Ook niet van de echo van donderdag.
dinsdag 20 oktober 2015 om 22:04
Shit Famke. Zou echt niet tof zijn als je resistent wordt
Vervelend ook dat je aankomt van de clomid. Hopelijk toch nog wat nieuws donderdag waar je wat mee kunt.
Hoop toch wel dat je eerder dan de zomer van 2016 zwanger wordt, Belle... Ben benieuwd naar morgen in ieder geval!
@Skawa: dat klinkt inderdaad eng... gaatjes branden in je eierstokken
Hopen dat niemand van ons dat hoeft te laten doen
Hoop toch wel dat je eerder dan de zomer van 2016 zwanger wordt, Belle... Ben benieuwd naar morgen in ieder geval!
@Skawa: dat klinkt inderdaad eng... gaatjes branden in je eierstokken
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
woensdag 21 oktober 2015 om 08:31
Ik heb toen ook nog 1 ronde 150 gedaan nadat ik niet op 100 reageerde. Had daar wel een eigen keus in mocht ook gaan spuiten al maar ivm vakantie toch die 150 gedaan. Deed idd niets maar de arts zei wel nu heb je echt alles geprobeerd. Geef goed aan wat je zelf wilt in t ziekenhuis dat helpt!
Mygue hoe gaat t met jou? Hoe voel je je? Ik kan van alles invullen maar hoor het liever van jezelf;)
Mygue hoe gaat t met jou? Hoe voel je je? Ik kan van alles invullen maar hoor het liever van jezelf;)
woensdag 21 oktober 2015 om 11:22
ik weet soms niet meer wat ik moet denken, normaal kan ik zaterdag testen... Nu denk ik dat ik vanalles voel wat op een zwangerschap kan wijzen en dan denk ik dat ik mezelf iets wijs maak...
Gisteren voelde ik zo'n 10 seconden lang een rare "steek" in mijn onderbuik, net onder mijn navel, Heb ik nog nooit eerder gehad. Iemand ervaring hierin?
Daarbij lijken mijn borsten er wat anders uit te zien, maar opnieuw... zo moeilijk uit te maken... En het zou toch veel te vroeg zijn om nu al iets te zien denk ik dan...
Het lijkt alsof ik supergevoelig ben voor alles, ik sta stil bij alles wat ik voel in mijn lichaam... Herkenbaar voor jullie ook neem ik aan
Gisteren voelde ik zo'n 10 seconden lang een rare "steek" in mijn onderbuik, net onder mijn navel, Heb ik nog nooit eerder gehad. Iemand ervaring hierin?
Daarbij lijken mijn borsten er wat anders uit te zien, maar opnieuw... zo moeilijk uit te maken... En het zou toch veel te vroeg zijn om nu al iets te zien denk ik dan...
Het lijkt alsof ik supergevoelig ben voor alles, ik sta stil bij alles wat ik voel in mijn lichaam... Herkenbaar voor jullie ook neem ik aan
woensdag 21 oktober 2015 om 11:29
woensdag 21 oktober 2015 om 12:02
woensdag 21 oktober 2015 om 12:35
@ elmo, ben benieuwd wat de uitslag is!
Gewoon volhouden inderdaad! Een vriendin belde net, zij heeft onlangs ook baarmoederfoto (hsg) gehad en bij haar was de uitslag niet zo goed.. Zij moet voor de kijkoperatie met eventueel wegbranden van verklevingen.. Bah! Ik vind het zo vervelend voor haar. Dan ben ik toch wel opgelucht dat mijn eileiders gewoon goed doorstromen.
Gewoon volhouden inderdaad! Een vriendin belde net, zij heeft onlangs ook baarmoederfoto (hsg) gehad en bij haar was de uitslag niet zo goed.. Zij moet voor de kijkoperatie met eventueel wegbranden van verklevingen.. Bah! Ik vind het zo vervelend voor haar. Dan ben ik toch wel opgelucht dat mijn eileiders gewoon goed doorstromen.
woensdag 21 oktober 2015 om 13:51
@ famke: Nee, ik heb geen andere verklaring helaas
Maar hopelijk heeft de arts dat wel, omdat zij er meer verstand van hebben dan ik Dat is wat ik bedoelde eigenlijk, maar dan een beetje onhandig geschreven misschien.
Het lijkt mij dat je met iedere dosering anders kunt reageren.... maar ja.. hoe dat dan precies zit weet ik ook niet. Maar ga het gewoon even overleggen, daar heb je denk ik het meeste aan
@ lientje: veel succes
@ jc2: Ik denk dat iedereen hier wel vanalles voelt inderdaad, maar lijkt mij ook dat je het niet direct voelt... maar goed.. .heb er ook geen ervaring mee... Hopelijk test je komend weekend gewoon positief
@ Elmo: Super spannend! Laat je het ons weten?
@ missy_ ecco: Dat is niet fijn, zo'n kijkoperatie. Snap dat je dan voor jezelf wel opgelucht bent! Hopen dat het voor die vriendin van je allemaal goed gaat en het uiteindelijk allemaal goed komt!
Het lijkt mij dat je met iedere dosering anders kunt reageren.... maar ja.. hoe dat dan precies zit weet ik ook niet. Maar ga het gewoon even overleggen, daar heb je denk ik het meeste aan
@ lientje: veel succes
@ jc2: Ik denk dat iedereen hier wel vanalles voelt inderdaad, maar lijkt mij ook dat je het niet direct voelt... maar goed.. .heb er ook geen ervaring mee... Hopelijk test je komend weekend gewoon positief
@ Elmo: Super spannend! Laat je het ons weten?
@ missy_ ecco: Dat is niet fijn, zo'n kijkoperatie. Snap dat je dan voor jezelf wel opgelucht bent! Hopen dat het voor die vriendin van je allemaal goed gaat en het uiteindelijk allemaal goed komt!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
woensdag 21 oktober 2015 om 13:57
Ik voel juist helemaal niets terwijl ik normaal na een eisprong wel van alles voelde. Duizelig misselijk zere borsten moe nu allemaal niet. Alleen mijn huid is onzuiverder dan normaal meer puistjes. En ja soms wat steekjes ofzo in mijn buik maar dat heb ik altijd al.
Ik heb nog een action test liggen denk elke keer ooo zal ik m vast doen gewoon om even te kijken als ie dan al positief is... maar ik heb mezelf nog weten tegen te houden. Ik ga gewoon zondag testen. Wat er bij Mygue gebeurde is echt heel naar maar meer uitzondering dan regel.
Gewoon testen dus dames op dag 14.
En nu nog even volhouden met de spanning.
Wat naar voor je vriendin missy ecco! Hopelijk is ze daarna snel zwanger.
Ik heb er zo last van dat al mijn broeken te strak zijn ben ook bang dat dat negatief is voor evt innesteling ofzo maar mijn buik is zo rond op t moment. T lijkt niet eens echt vet te zijn hij staat gewoon bol. Meestal als ik dan ongesteld word dan is ie even een paar dagen plat om dan weer boller te worden.
Ik heb nog een action test liggen denk elke keer ooo zal ik m vast doen gewoon om even te kijken als ie dan al positief is... maar ik heb mezelf nog weten tegen te houden. Ik ga gewoon zondag testen. Wat er bij Mygue gebeurde is echt heel naar maar meer uitzondering dan regel.
Gewoon testen dus dames op dag 14.
En nu nog even volhouden met de spanning.
Wat naar voor je vriendin missy ecco! Hopelijk is ze daarna snel zwanger.
Ik heb er zo last van dat al mijn broeken te strak zijn ben ook bang dat dat negatief is voor evt innesteling ofzo maar mijn buik is zo rond op t moment. T lijkt niet eens echt vet te zijn hij staat gewoon bol. Meestal als ik dan ongesteld word dan is ie even een paar dagen plat om dan weer boller te worden.