Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 23 oktober 2015 om 23:54
quote:Sid-returns schreef op 23 oktober 2015 @ 23:52:
Mijn god, niet meteen doorslaan. Die roem stijgt je direct naar het hoofd. Spa groen, for gods sake.
Ik organiseer een interventie!
Doe maar want ik had al plannen om qua feest morgenochtend vier croissants voor een euro te gaan scoren bij de jumbo.
Intervention needed dus.
Mijn god, niet meteen doorslaan. Die roem stijgt je direct naar het hoofd. Spa groen, for gods sake.
Ik organiseer een interventie!
Doe maar want ik had al plannen om qua feest morgenochtend vier croissants voor een euro te gaan scoren bij de jumbo.
Intervention needed dus.
vrijdag 23 oktober 2015 om 23:55
quote:Fenrir-Greyback schreef op 23 oktober 2015 @ 23:53:
Oh Leo, hoe cool!!! Als er iemand is die een prijs verdient, wat voor prijs dan ook, ben jij het wel! Hier, heb je van mij ook een prijs.
[img]http://www.sportprijzentotaal.nl/shop/c ... -gg-ro.jpg[/img]
Oh Leo, hoe cool!!! Als er iemand is die een prijs verdient, wat voor prijs dan ook, ben jij het wel! Hier, heb je van mij ook een prijs.
[img]http://www.sportprijzentotaal.nl/shop/c ... -gg-ro.jpg[/img]
zaterdag 24 oktober 2015 om 00:00
zaterdag 24 oktober 2015 om 00:02
quote:Eleonora-1 schreef op 23 oktober 2015 @ 23:54:
[...]
Intervention needed dus.he ik heb onverwacht een beetje tijd: ik bak ze wel vers voor je hoor!
[...]
Intervention needed dus.he ik heb onverwacht een beetje tijd: ik bak ze wel vers voor je hoor!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 24 oktober 2015 om 00:12
quote:Kia-Ora schreef op 24 oktober 2015 @ 00:10:
[...]
Tja dan wordt het duimen!
[img]http://www.omftzeeland.nl/images/duimen ... e_OMFT.jpg[/img]
[...]
Tja dan wordt het duimen!
[img]http://www.omftzeeland.nl/images/duimen ... e_OMFT.jpg[/img]
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 24 oktober 2015 om 00:19
quote:Oudblond schreef op 23 oktober 2015 @ 23:46:
Als Chief even meldt dat het goed gaat met Nel, dan komen er weer wat duimpjes vrij.
O wat lief. Ze is okee wat betreft alles behalve die poten. Dus ja, de crisis is voorbij maar nu is ze gehandicapt. Nu was ze nooit een erg actief konijn, ik heb haar alleen zien springen toen ze heel klein was. En veel meer dan een meter heen en weer, verplaatst ze zich niet, normaal gesproken. Hun ren is 3 bij 2 meter. Haar naam Nel, is een grapje, Nellie Koomen maar dan het tegenovergestelde.
Nou ja! Terwijl ik zit te typen, krabbelt ze half uit haar mand. Jullie duimen komen aan, geloof ik. Het schijnt zo te zijn bij EC dat het een paar weken kan duren voor ze weer kunnen hoppen. Dusse.. dan wordt weer blaren duimen hoor. Ze wilde karton knabbelen en heeft zichzelf naar de doos toe gekrabbeld.
Wat een rotziekte zeg. Hoop, hoop weer weg, hoop, hoop weer weg. Zo voelt het. Morgen om 11:00 weer naar de dierenarts voor meer prikken. Ik hoop maar dat ik de juiste beslissingen maak. Maar ze gaat eigenlijk gewoon heel goed, eet veel en keutelt zelfs prima, behalve die poten. Het is zelfs fijn om haar te verzorgen, we knuffelen heel wat af! Maar bedankt iedereen die voor haar duimt. Je mag wel stoppen voor ze eraf vallen hoor.
Als Chief even meldt dat het goed gaat met Nel, dan komen er weer wat duimpjes vrij.
O wat lief. Ze is okee wat betreft alles behalve die poten. Dus ja, de crisis is voorbij maar nu is ze gehandicapt. Nu was ze nooit een erg actief konijn, ik heb haar alleen zien springen toen ze heel klein was. En veel meer dan een meter heen en weer, verplaatst ze zich niet, normaal gesproken. Hun ren is 3 bij 2 meter. Haar naam Nel, is een grapje, Nellie Koomen maar dan het tegenovergestelde.
Nou ja! Terwijl ik zit te typen, krabbelt ze half uit haar mand. Jullie duimen komen aan, geloof ik. Het schijnt zo te zijn bij EC dat het een paar weken kan duren voor ze weer kunnen hoppen. Dusse.. dan wordt weer blaren duimen hoor. Ze wilde karton knabbelen en heeft zichzelf naar de doos toe gekrabbeld.
Wat een rotziekte zeg. Hoop, hoop weer weg, hoop, hoop weer weg. Zo voelt het. Morgen om 11:00 weer naar de dierenarts voor meer prikken. Ik hoop maar dat ik de juiste beslissingen maak. Maar ze gaat eigenlijk gewoon heel goed, eet veel en keutelt zelfs prima, behalve die poten. Het is zelfs fijn om haar te verzorgen, we knuffelen heel wat af! Maar bedankt iedereen die voor haar duimt. Je mag wel stoppen voor ze eraf vallen hoor.
zaterdag 24 oktober 2015 om 00:25
zaterdag 24 oktober 2015 om 00:29
quote:Chiefseattle schreef op 24 oktober 2015 @ 00:19:
[...]
Wat een rotziekte zeg. Hoop, hoop weer weg, hoop, hoop weer weg. Zo voelt het. Morgen om 11:00 weer naar de dierenarts voor meer prikken. Ik hoop maar dat ik de juiste beslissingen maak. Maar ze gaat eigenlijk gewoon heel goed, eet veel en keutelt zelfs prima, behalve die poten. Het is zelfs fijn om haar te verzorgen, we knuffelen heel wat af! Maar bedankt iedereen die voor haar duimt. Je mag wel stoppen voor ze eraf vallen hoor. nel wil nog wel dus! Goed zo
[...]
Wat een rotziekte zeg. Hoop, hoop weer weg, hoop, hoop weer weg. Zo voelt het. Morgen om 11:00 weer naar de dierenarts voor meer prikken. Ik hoop maar dat ik de juiste beslissingen maak. Maar ze gaat eigenlijk gewoon heel goed, eet veel en keutelt zelfs prima, behalve die poten. Het is zelfs fijn om haar te verzorgen, we knuffelen heel wat af! Maar bedankt iedereen die voor haar duimt. Je mag wel stoppen voor ze eraf vallen hoor. nel wil nog wel dus! Goed zo
zaterdag 24 oktober 2015 om 00:57
Hoeveel mensen ken jij die hier hun volledige identiteit op het forum gooien?
FG vertelt ook dat ze een leuk huis heeft gezien, maar ze geeft niet het adres.
Ik vertel dat ik verander van baan misschien, maar ik hou ook voor me welke baan.
Lijkt me heel zinnig om niet je hele hebben en houden openbaar te maken,
FG vertelt ook dat ze een leuk huis heeft gezien, maar ze geeft niet het adres.
Ik vertel dat ik verander van baan misschien, maar ik hou ook voor me welke baan.
Lijkt me heel zinnig om niet je hele hebben en houden openbaar te maken,