Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Sid-returns schreef op 24 oktober 2015 @ 00:31:

[...]

Sommige mensen pikken signalen niet zo goed op.Sorry dat ik niet bij het oude garde hoor, ik las alleen maar mee ;)
quote:Moiren_ schreef op 24 oktober 2015 @ 00:57:

[...]

Iets met privacy was nog niet bij je opgekomen?Vind ik wel vergezocht.
quote:tattou schreef op 24 oktober 2015 @ 00:57:

[...]

Sorry dat ik niet bij het oude garde hoor, ik las alleen maar mee ;)Wat heeft dat met oude garde te maken? Helemaal niks lijkt me. Wel met welke informatie mensen delen op een anoniem forum. Of was jij geneigd om hier een foto van jezelf te plaatsen met alle info als adres, werkgever, enz erbij? Waarschijnlijk niet. En dat is dezelfde reden dat Le haar flim niet direct noemt waarschijnlijk. Omdat men dan meteen weet wie ze is.
quote:Sid-returns schreef op 24 oktober 2015 @ 00:58:

[...]

Vind ik wel vergezocht.O. Sorry dat ik me er mee bemoeide.
quote:Moiren_ schreef op 24 oktober 2015 @ 00:57:

[...]

Iets met privacy was nog niet bij je opgekomen?Ja wel, maar als je acteert in een film dan kan dat er toch bij. De niet privacy, tenminste dat is wat ik begrijp uit de hele entertainment peiler, lees daar eens ^^. Je kiest ervoor, zeggen ze.
quote:Sid-returns schreef op 24 oktober 2015 @ 00:59:

[...]

Wat heeft dat met oude garde te maken? Helemaal niks lijkt me. Wel met welke informatie mensen delen op een anoniem forum. Of was jij geneigd om hier een foto van jezelf te plaatsen met alle info als adres, werkgever, enz erbij? Waarschijnlijk niet. En dat is dezelfde reden dat Le haar flim niet direct noemt waarschijnlijk. Omdat men dan meteen weet wie ze is.Ik heb ooit een foto geplaatst idd. Maar goed, ik acteer niet in films, ik haal alleen even de dubbele moraal die er zo vaak is op dit forum aan.
Dit forum is de anonieme versie van Eleonora en hier deelt ze haar blijdschap, daarbuiten viert ze haar prijs irl. En dat behoor je te respecteren.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:tattou schreef op 24 oktober 2015 @ 01:01:

[...]

Ja wel, maar als je acteert in een film dan kan dat er toch bij. De niet privacy, tenminste dat is wat ik begrijp uit de hele entertainment peiler, lees daar eens ^^. Je kiest ervoor, zeggen ze.

pijler

Ik kan me heel goed voorstellen dat Leo geen behoefte heeft aan haar werk als actrice te koppelen met de privédingen die ze hier schrijft. Als jij dat niet kan, tsja.
Ik kan dat prima, als ze de film niet wil zeggen dan maakt me dat verder totaal niks uit. Maar, die dubbele moraal hangt hier wel degelijk. Als het mensen zijn die jullie kennen is het okay, als het mensen zijn die jullie niet kennen dan niet. Dan moet ineens alles bekritiseerd worden (zie een tvoh topic).
Wat voor dubbele moraal?
Dat het okay is om mensen (die op tv komen) die je niet kent af te zeiken, maar zodra het om mensen van dit forum gaat mag je niks. Het enige wat ik vroeg is, welke film. Ik vroeg niet om een adres, werkgever of wat dan ook.
quote:Moiren_ schreef op 24 oktober 2015 @ 01:07:

Wat voor dubbele moraal?Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar, volgen mij is Tautou bezig met een oude vete?
quote:tattou schreef op 24 oktober 2015 @ 01:09:

Dat het okay is om mensen (die op tv komen) die je niet kent af te zeiken, maar zodra het om mensen van dit forum gaat mag je niks. Het enige wat ik vroeg is, welke film. Ik vroeg niet om een adres, werkgever of wat dan ook.We weten niet wie Eleonora is op tv of film. En ja, ze is een gewaardeerde forummer. Maar jij wil graag dat ze met de billen bloot gaat zodat we haar kunnen afzeiken? Ik snap het geloof ik niet echt.
Nee hoor helemaal niet. Ik ken niemand irl. Ik vraag welke film, en dan wordt ik ineens als the bad guy neergezet.

Het was gewoon een vraag.

Dat het okay is om mensen (die op tv komen) die je niet kent af te zeiken, maar zodra het om mensen van dit forum gaat mag je niks. Het enige wat ik vroeg is, welke film. Ik vroeg niet om een adres, werkgever of wat dan ook.

Van mij mag je je gang gaan hoor.

Het gaat er om dat Leo hier veel privédingen heeft geschreven in de loop der jaren en dat het dan best begrijpelijk is dat ze dat niet aan haar werk gekoppeld wil hebben.
Nogmaals, ik vroeg niet naar naar gegevens, noch naar een adres. Naar niks eigenlijk, enkel naar welke film.

Omdat ik nooit af ga op wat filmcritici zeggen misschien, omdat ik een film zelf wil zien eerst?
quote:tattou schreef op 24 oktober 2015 @ 01:15:

Nogmaals, ik vroeg niet naar naar gegevens, noch naar een adres. Naar niks eigenlijk, enkel naar welke film.

Omdat ik nooit af ga op wat filmcritici zeggen misschien, omdat ik een film zelf wil zien eerst?

Ze speelt een hoofdrol in film A. Zei zegt, ik speelde in film A. Dan ga je even naar IMDB en je weet haar voor en achternaam en dan doe je een rondje google en weet je de rest.

quote:Moiren_ schreef op 24 oktober 2015 @ 01:14:

[...]

Van mij mag je je gang gaan hoor.

Het gaat er om dat Leo hier veel privédingen heeft geschreven in de loop der jaren en dat het dan best begrijpelijk is dat ze dat niet aan haar werk gekoppeld wil hebben.Dat kan allemaal best, maar dan reageert ze toch gewoon niet. Het was maar een vraag, jeetje...

Dat het okay is om mensen (die op tv komen) die je niet kent af te zeiken, maar zodra het om mensen van dit forum gaat mag je niks. Het enige wat ik vroeg is, welke film. Ik vroeg niet om een adres, werkgever of wat dan ook.Tja als ze hier gaat vertellen om welke film het gaat dan weet iedereen ook wie ze is en dat lijkt mij niet de bedoeling.
quote:tattou schreef op 24 oktober 2015 @ 01:15:

Omdat ik nooit af ga op wat filmcritici zeggen misschien, omdat ik een film zelf wil zien eerst?Je hoeft geen kritiek of wat dan ook op de film te geven, daar gaat het niet om. Je mag gewoon blij zijn voor Eleonora, of niet.
Ik was gewoon benieuwd naar de film, dat kan toch? (als filmliefhebber zijnde)
quote:Alixane schreef op 24 oktober 2015 @ 01:18:

[...]

Je hoeft geen kritiek of wat dan ook op de film te geven, daar gaat het niet om. Je mag gewoon blij zijn voor Eleonora, of niet.

Dit.

En gefeliciteerd Leo!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:tattou schreef op 24 oktober 2015 @ 01:18:

Ik was gewoon benieuwd naar de film, dat kan toch? (als filmliefhebber zijnde)Natuurlijk kan dat maar als ze zou willen dat iedereen weet wie ze is dan had ze haar eigen naam wel als nick gebruikt en niet Eleonora..
Wat een drukte om een simpele vraag. Maar goed, gefeliciteerd Eleonora ^^.
quote:tattou schreef op 24 oktober 2015 @ 01:23:

Wat een drukte om een simpele vraag. Maar goed, gefeliciteerd Eleonora ^^.Mwah, ik vond hem best wel eisend, die simpele vraag:quote:Ja welke dan, ik heb pas een oordeel over een film als ik 'm gezien heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven