Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:tattou schreef op 24 oktober 2015 @ 01:17:

[...]

Dat kan allemaal best, maar dan reageert ze toch gewoon niet. Het was maar een vraag, jeetje...

Misschien was het een impuls van oo leuk welke film? zonder er verder bij na te denken?

Ik denk ook wel dat Eleonora deze vraag kan verwachten. Nu gaan mensen op zoek en dat kan ook niet de bedoeling zijn lijkt mij. Ik snap wel dat Eleonora het uit enthousiasme deelde maar misschien in het vervolg op Facebook oid?
Wat een onzin! Als Eleonora dit hier wil delen dan kan dat! Nieuwsgierige aagjes en roddelverslaafden hebben dan gewoon pech gehad.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 24 oktober 2015 @ 01:28:

Wat een onzin! Als Eleonora dit hier wil delen dan kan dat! Nieuwsgierige aagjes en roddelverslaafden hebben dan gewoon pech gehad.Zo rustig maar hoor.
Gefeliciteerd Eleonora!

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Alixane schreef op 24 oktober 2015 @ 01:28:

Wat een onzin! Als Eleonora dit hier wil delen dan kan dat! Nieuwsgierige aagjes en roddelverslaafden hebben dan gewoon pech gehad.

Lol roddelverslaafde? Als ik iets niet ben is het wel dat. Als ik ergens een grotere hekel aan heb dan aan het onjuist bejegenen van mensen die beroemd zijn (dus mensen die je helemaal niet kent) dan ben ik het wel. Dat kan je in al mijn posts die ik tot nu toe gedaan heb teruglezen.

Ik ben een filmliefhebber/en serie, daarom ben ik ook het meest te vinden op de entertainment pijler.
Ow een film. Nou ja, iig gefeliciteerd, Leo. Beetje betrapt op te lui om terug te lezen.
Wat een gezellig Gaynijn heb jij Chief
Wat een schijnheiligheid hier trouwens weer, maar goed het is de napraat, mensen met veel nicks....

De meesten hier gedijen maar wat goed met het afzeiken van "bekende mensen", terwijl ik, die dat nooit doe, een simpele vraag stel en dan afgebrand wordt. Vreemd toch die napraat.

En eigenlijk heeft dit ondertussen helemaal niks meer te maken met Eleonora, als je de film niet wil vertellen dan lekker niet doen, maar vooral met de reacties op mijn vraag.
Schijnheilig? Ik heb volgens mij de laatste jaren niks gepost op de entertainmentpijler, op Walking dead topics na en hier en daar een tv programma.

Dus ik bekritiseer geen bekende mensen, dus dan mag ik mijn mening wel hebben kennelijk?
quote:tattou schreef op 24 oktober 2015 @ 01:47:

Wat een schijnheiligheid hier trouwens weer, maar goed het is de napraat, mensen met veel nicks....

De meesten hier gedijen maar wat goed met het afzeiken van "bekende mensen", terwijl ik, die dat nooit doe, een simpele vraag stel en dan afgebrand wordt. Vreemd toch die napraat.

En eigenlijk heeft dit ondertussen helemaal niks meer te maken met Eleonora, als je de film niet wil vertellen dan lekker niet doen, maar vooral met de reacties op mijn vraag.Zuurpruim.
quote:Moiren_ schreef op 24 oktober 2015 @ 01:43:

Wat een gezellig Gaynijn heb jij Chief Leuk he! Je hebt ook echt homosexuele en lesbische konijnen hoor. Bi dan weer niet. Het komt niet veel voor maar sommige konijnen willen alleen gekoppeld worden met de eigen sexe. Incestkoppels komen ook voor. Ach ja, het zijn natuurlijk het symbool voor sex, de playboy bunny, en dat is niet voor niks. En konijnen discrimineren niet. Soort, grootte, leeftijd maakt ze niks uit als het om de liefde gaat. Nel is een Vlaamse reus kruising van 5 kilo en 5 jaar oud, Bob is een dwergkonijn, Teddy kruising van 2,3 kilo en 1,5 jaar oud en toch zijn ze superverliefd.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Alixane schreef op 24 oktober 2015 @ 01:54:

[...]

Zuurpruim.

Vind je? Vindt ik niet, lees de entertainmentpijler maar eens, je zal versteld staan, en ja de mensen die hier rondhangen, (veel, niet allemaal, napraat is tenslotte de roddelrubriek van het vivaforum) zie je daar ook terug.

Dat bedoel ik met die dubbele moraal.
Ach, een beetje meelezer weet allang wie Eleonora is.
quote:tattou schreef op 24 oktober 2015 @ 02:02:

[...]

Vind je? Vindt ik niet, lees de entertainmentpijler maar eens, je zal versteld staan, en ja de mensen die hier rondhangen, (veel, niet allemaal, napraat is tenslotte de roddelrubriek van het vivaforum) zie je daar ook terug.

Dat bedoel ik met die dubbele moraal.Doe toch even normaal. Je probeert een punt te maken waar je hem niet hebt. Forummers die BN'ers bashen of wat dan ook moeten dat helemaal zelf weten, mijn wereld is het niet. Ook niet die van Eleonora, dat weet ik wel zeker. Die dubbele moraal moet je de mensen aanrekenen die het aangaan, en laat Eleonora daarbuiten. Of je moet wat tegen Eleonora hebben, en dat lijkt er wel wat op hoor.
quote:Chiefseattle schreef op 24 oktober 2015 @ 01:54:

[...]

Leuk he! Je hebt ook echt homosexuele en lesbische konijnen hoor. Bi dan weer niet. Het komt niet veel voor maar sommige konijnen willen alleen gekoppeld worden met de eigen sexe. Incestkoppels komen ook voor. Ach ja, het zijn natuurlijk het symbool voor sex, de playboy bunny, en dat is niet voor niks. En konijnen discrimineren niet. Soort, grootte, leeftijd maakt ze niks uit als het om de liefde gaat. Nel is een Vlaamse reus kruising van 5 kilo en 5 jaar oud, Bob is een dwergkonijn, Teddy kruising van 2,3 kilo en 1,5 jaar oud en toch zijn ze superverliefd. (Domme vraag, weet niet veel van konijnen/hazen): is 5 kilo niet redelijk weinig voor een Vlaamse reus? Dacht dat die rond 7 kilo zaten.
quote:DorothyParker schreef op 24 oktober 2015 @ 02:12:

[...]

(Domme vraag, weet niet veel van konijnen/hazen): is 5 kilo niet redelijk weinig voor een Vlaamse reus? Dacht dat die rond 7 kilo zaten.ja maar Chief zegt: kruising
Ik heb helemaal niks tegen haar, ik ken haar helemaal niet ook niet van het forum, ik vroeg alleen welke film?
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 oktober 2015 @ 02:12:

[...]

ja maar Chief zegt: kruisingWas maar een domme vraag dat opeens in me opkwam en wilde weten of het juist was
quote:DorothyParker schreef op 24 oktober 2015 @ 02:16:

[...]

Was maar een domme vraag dat opeens in me opkwam en wilde weten of het juist was Maar je hebt wel gelijk. Zag het woord Vlaamse Reus en vroeg me nu vooral af of dit nu waar was
quote:tattou schreef op 24 oktober 2015 @ 01:23:

Wat een drukte om een simpele vraag. Maar goed, gefeliciteerd Eleonora ^^.

Thanks!

Ik ga de titel hier inderdaad niet plaatsen.

Net zoals een ander het adres van haar nieuwe huis, de naam van een nieuwe werkgever etc. hier niet plaatst.

Ik had een discussie zoals deze kunnen verwachten, ik was even te blij.
quote:Bibi1973 schreef op 24 oktober 2015 @ 02:03:

Ach, een beetje meelezer weet allang wie Eleonora is.

Ach, veel mensen weten het ook niet.

quote:dadelduifje schreef op 24 oktober 2015 @ 01:26:

[...]

Misschien was het een impuls van oo leuk welke film? zonder er verder bij na te denken?

Ik denk ook wel dat Eleonora deze vraag kan verwachten. Nu gaan mensen op zoek en dat kan ook niet de bedoeling zijn lijkt mij. Ik snap wel dat Eleonora het uit enthousiasme deelde maar misschien in het vervolg op Facebook oid?Goed idee.
Eleonora-1 schreef op 24 oktober 2015

Ik had een discussie zoals deze kunnen verwachten, ik was even te blij.

Ik ben lekker nog steeds blij voor je!

Maar het feestje viel wel een beetje tegen ja. Als muurboempje wel interessante informatie over het liefdesleven van konijnen opgevangen, dus toch wel een grappig feestje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Eleonora-1 schreef op 24 oktober 2015 @ 02:28:

[...]

Ach, veel mensen weten het ook niet.

Ik snap je wel hoor, maar je hebt voorheen te vaak wel titels genoemd om hier anoniem te zijn voor iedereen. Verder allemaal jouw goed recht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven