Forumleden in het echt

24-10-2015 13:31 376 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lastig om een titel voor dit topic te verzinnen en om uit te leggen wat ik bedoel. Ik lees heel veel mee op dit forum en soms reageer ik wel eens.

Zit zojuist ook weer een topic te lezen en dan vraag ik me af hoe de betreffende topicschrijver in het echt zou zijn. Ga geen namen noemen, en ik bedoel het ook in het algemeen, want er zijn meerdere forumleden waarvan ik het me afvraag. Bijvoorbeeld degene.... die altijd.... met puntjes schrijft....... en nu degene die over haar man met Chantal Jansen schrijft, degene die niet meer naar de verloskundige wil omdat ze geen bloedtest wil betalen, enz. enz.

Zou ik zulke mensen in het echt kennen? Zouden er onder mijn kennissen en vrienden ook mensen zitten die toch een heel aparte persoonlijkheid/levenswijze/sociale vaardigheid hebben? Misschien wel maar ik verwonder me hier regelmatig over bepaalde ideeën en kan me dan bijna niet voorstellen dat dat "bestaat". Hebben jullie dat ook wel eens?
Klaar mee
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 oktober 2015 @ 21:28:

[...]

[img]http://i571.photobucket.com/albums/ss15 ... erhuur.jpg[/img]Dit is die van de filmprijzen denk ik....
quote:dadelduifje schreef op 24 oktober 2015 @ 21:20:

LunaLoona wat bedoel je met mensen met stokpaardjes?Dat zijn mensen met een onderwerp waar ze het graag en vaak over hebben. Op het forum zijn dat vaak mensen van wie je vantevoren weet wat ze gaan zeggen over een bepaald onderwerp. En waarvan je ook weet dat ze gaan reageren op bepaalde onderwerpen. Die kom je in het echt ook wel vaak tegen.
quote:Ttas28 schreef op 24 oktober 2015 @ 21:28:

En dan noemen mensen mij een vreselijke forumsters. Met glitter vergeleken ben ik een dotje Ik vind jou helemaal geen vreselijke forummer, volgens mij ben je best lief. Ik vind alleen dat je het jezelf onnodig moeilijk maakt.
quote:Eleonora-1 schreef op 24 oktober 2015 @ 21:29:

[...]

Wat oppervlakkig zeg.

Ik moet snel een paar stoerdere in mijn stal zetten.Nee joh, glitterplaatjes zijn heel stoer.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Solomio schreef op 24 oktober 2015 @ 21:27:

[...]

Een beetje laat, maar er valt hier een kwartje. Nu pas?
quote:Moiren_ schreef op 24 oktober 2015 @ 21:32:

[...]

Nu pas? Dat zeg ik: een beetje laat.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Moiren_ schreef op 24 oktober 2015 @ 21:32:

[...]

Nu pas? Erg hè.
quote:Solomio schreef op 24 oktober 2015 @ 21:32:

[...]

Dat zeg ik: een beetje laat.

Ik vond het zo obvious!
quote:Ttas28 schreef op 24 oktober 2015 @ 21:28:

En dan noemen mensen mij een vreselijke forumsters. Met glitter vergeleken ben ik een dotje

Jij bent eerder iemand met een hoop dingen waar iets mee moet en daarbij ben je nogal halsstarrig. Vind ik.

Maar doe jij ook expres zo lelijk als zij die nu gebrand is?

Nee toch?
quote:Eleonora-1 schreef op 24 oktober 2015 @ 21:29:

[...]

Wat oppervlakkig zeg.

Ik moet snel een paar stoerdere in mijn stal zetten.Je ken niet alles hebbe hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 24 oktober 2015 @ 21:29:

[...]

Hoe is het mammie? Geniet je lekker van je kleintje?

Meh....

Nee hoor, alles gaat goed, zo'n lief makkelijk meisje. Heb t echt getroffen met haar.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 24 oktober 2015 @ 21:21:

[...]

Ja ik was Lady Voldemort. Mijn nieuwe nick heb ik maar een beetje in die sfeer gehouden .Ja, dat meende ik al, maar ik wist niet of je dat op het forum wel zo direct kon vragen. Ik wilde je niet zomaar "outen" als de forumster-formerly-known-as-Lady-Voldemort.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 24 oktober 2015 @ 21:30:

[...]

Grapjas Ik heb jou van de negeer afgehaald. Ik bied mijn escuses aan dat ik zo geflipt was tegen je. Want ik vond lady voldemort een hele lieve vrouw ze had vaak goede bedoelingen. Ik dacht al ik zie haar niet meer.
quote:Eleonora-1 schreef op 24 oktober 2015 @ 21:33:

[...]

Jij bent eerder iemand met een hoop dingen waar iets mee moet en daarbij ben je nogal halsstarrig. Vind ik.

Maar doe jij ook expres zo lelijk als zij die nu gebrand is?

Nee toch?Nee ik kan best boos reageren maar niet zo vies als haar
quote:Ttas28 schreef op 24 oktober 2015 @ 21:35:

[...]

Ik heb jou van de negeer afgehaald. Ik bied mijn escuses aan dat ik zo geflipt was tegen je. Want ik vond lady voldemort een hele lieve vrouw ze had vaak goede bedoelingen. Ik dacht al ik zie haar niet meer. Is goed joh . Je hebt ook veel op je bordje en dan schiet je wel eens uit je panty he.
Ttas, nu sla je wel door hè.
Ik ben gek op glitterplaatjes. Was zo blij als iemand ze in mijn poëziealbum plakte
I like being a mess. It's who I am.
quote:LunaLoona schreef op 24 oktober 2015 @ 21:30:

[...]

Dat zijn mensen met een onderwerp waar ze het graag en vaak over hebben. Op het forum zijn dat vaak mensen van wie je vantevoren weet wat ze gaan zeggen over een bepaald onderwerp. En waarvan je ook weet dat ze gaan reageren op bepaalde onderwerpen. Die kom je in het echt ook wel vaak tegen.Oké duidelijk al begrijp ik dan niet de link met glitterplaatjes, zwemles en kleuterverlenging.
tjemig, ik heb mn laatste klusjes gedaan, kom even terug om bij te lezen - wat een slagveld

nu eens glittertje loepen - echt nooit vn gehoord
Ik schiet ook wel eens uit mijn panty. En mijn maandverband wil ook wel eens verkeerd geplakt zitten.
Even bijgelezen en bespeur een drang tot sarkasme😇
quote:Fenrir-Greyback schreef op 24 oktober 2015 @ 21:37:

[...]

Is goed joh . Je hebt ook veel op je bordje en dan schiet je wel eens uit je panty he.Haha ja het keurt mijn gedrag niet goed natuurlijl zand erover.
quote:Troelalaaaa schreef op 24 oktober 2015 @ 21:38:

Ik schiet ook wel eens uit mijn panty. En mijn maandverband wil ook wel eens verkeerd geplakt zitten.Ondersteboven ? Achterstevoren ? Op zijn zij ?
Aliquando et insanire lucundum est
quote:AllyMcBeal schreef op 24 oktober 2015 @ 21:37:

Ik ben gek op glitterplaatjes. Was zo blij als iemand ze in mijn poëziealbum plakte
quote:Ttas28 schreef op 24 oktober 2015 @ 21:35:

[...]

Ik heb jou van de negeer afgehaald. Ik bied mijn escuses aan dat ik zo geflipt was tegen je. Want ik vond lady voldemort een hele lieve vrouw ze had vaak goede bedoelingen. Ik dacht al ik zie haar niet meer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven