Vraagje over mijn kitten
zondag 25 oktober 2015 om 14:50
zondag 25 oktober 2015 om 14:55
zondag 25 oktober 2015 om 15:03
Naar de dierenarts met zo'n kleintje. Niet afwachten, beter een keer te veel dan te weinig. Niet alleen kan het VIVA-forum hier heel weinig over zeggen, we kunnen er ook nog eens helemaal niks aan doen. Je kan ook altijd even met je dierenarts bellen als je meteen gaan een te drastische stap vindt. Maar niet wachten met zo'n peutertje!
zondag 25 oktober 2015 om 15:09
Ik zou sowieso voor de zekerheid even een dierenarts opzoeken, maar mijn kat heeft hetzelfde probleem gehad.
Dat kwam in dit geval doordat zijn etensbakje van plastic was en de kaalheid en vieze plekjes kwamen doordat hij allergisch is voor kunststof. Metaal is dus ook slecht.
Ik heb nu porseleinen bakjes, glas is ook ok.
Dat kwam in dit geval doordat zijn etensbakje van plastic was en de kaalheid en vieze plekjes kwamen doordat hij allergisch is voor kunststof. Metaal is dus ook slecht.
Ik heb nu porseleinen bakjes, glas is ook ok.
zondag 25 oktober 2015 om 15:10
Bedankt voor de reacties! We gaan morgen inderdaad ook even bellen. Alleen vandaag is de praktijk dicht, dus ik was een beetje research aan het doen en misschien heeft iemand dit ook meegemaakt bij zijn of haar kat. Zo ziet het eruit:
[IMG]http://i57.tinypic.com/2b9quq.jpg[/IMG]
[IMG]http://i57.tinypic.com/2b9quq.jpg[/IMG]
zondag 25 oktober 2015 om 15:13
quote:eenheelnormaalmeisje schreef op 25 oktober 2015 @ 15:09:
Ik zou sowieso voor de zekerheid even een dierenarts opzoeken, maar mijn kat heeft hetzelfde probleem gehad.
Ik heb nu porseleinen bakjes, glas is ook ok.Wij hebben ook plastic bakjes.. Zal morgen navragen aan de DA. Moet trouwens wel even noemen dat Pip (de kat;)) veel sabbelt aan haar mandje, misschien dat dat er ook mee te maken kan hebben?
Ik heb nu porseleinen bakjes, glas is ook ok.Wij hebben ook plastic bakjes.. Zal morgen navragen aan de DA. Moet trouwens wel even noemen dat Pip (de kat;)) veel sabbelt aan haar mandje, misschien dat dat er ook mee te maken kan hebben?