Mode & Beauty alle pijlers

kleding fabriek

25-10-2015 15:41 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Momenteel ben ik bezig om een kleding lijn op te zetten. Dit zou ik in een brede lijn willen gaan doen. Van schoenen tot aan diverse kleding stukken en parfums.

Omdat ik nog nieuw ben en het ook in een brede lijn wil opzetten zou ik graag in het begin met kleine oplages willen werken. Totdat er meer vraag naar mijn producten is en een goede naambekendheid heb gekregen.

De komende tijd wil ik aantal samples van kleding stukken in Nederland laten maken en de producten in het buitenland na laten maken.

Momenteel ben ik druk bezig om een fabriek te vinden die dit voor mij kan realiseren. Tot nu toe echter zonder resultaat. Hopende dat iemand mij hierbij kan helpen.
Hoeveel bedraagt je startkapitaal, door wie heb je je bussinessplan laten schrijven en uur per week ga je in deze zaak steken? Wat weet je van kleding, kleding maken en stoffen. Wie is je doelgroep.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
En je dacht dat Viva een alwetend orakel is?

Als je het zelf niet weet, en ook niet weet waar je je vraag wel kunt stellen zou ik nog eens heel goed nadenken over je plannen.

Kleding lijn spel je als kledinglijn

kleding fabriek spel je als kledingfabriek

maakt je zoektocht op google makkelijker! Graag gedaan!
reisje naar china?
Volgens mij weet je totaal niet waarmee je bezig bent. En waarom in hemelsnaam direct een groot productaanbod?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
quote:fietsie schreef op 25 oktober 2015 @ 15:49:

En je dacht dat Viva een alwetend ook rakel is?

Als je het zelf niet weet, en ook niet weet waar je je vraag wel kunt stellen zou ik nog eens heel goed nadenken over je plannen.

Kleding lijn spel je als kledinglijn

kleding fabriek spel je als kledingfabriek

maakt je zoektocht op google makkelijker! Graag gedaan!

Orakel

TO, ik denk niet dat viva je hierbij kan helpen.
quote:violetskies schreef op 25 oktober 2015 @ 15:55:

Volgens mij weet je totaal niet waarmee je bezig bent. En waarom in hemelsnaam direct een groot productaanbod?
breed?????? serieus?
quote:Yavanna schreef op 25 oktober 2015 @ 15:56:

[...]

Orakel

TO, ik denk niet dat viva je hierbij kan helpen.Jij kan sneller quoten dan ik verbeteren! Jammer, ik zag het ook!
Als jullie iets zelf niet durven te realiseren dan moeten jullie niet stom praten. Achter jullie scherm andere mensen belachelijk maken
?
En je zegt: Momenteel ben ik bezig om een kleding lijn op te zetten.

Betekent dit dat je volgend jaar weer wat anders gaat doen?

Danie Bles, Monique Collignon, Percy

allemaal failliet gegaan

allemaal hadden ze al naam en faam
quote:karel23 schreef op 25 oktober 2015 @ 16:05:

Als jullie iets zelf niet durven te realiseren dan moeten jullie niet stom praten. Achter jullie scherm andere mensen belachelijk makennoteer: werken aan een klantgerichte houding

Als jullie iets zelf niet durven te realiseren dan moeten jullie niet stom praten. Achter jullie scherm andere mensen belachelijk makenNiet stom praten? Jij weet niet eens hoe je je eigen plan wil gaan aanpakken, en je weet niet waar je de antwoorden op je vragen kunt vinden. En dan lijkt Viva je een goede keus. Dat geeft gewoon aan dat je er de ballen verstand van hebt.
quote:fietsie schreef op 25 oktober 2015 @ 16:04:

[...]

Jij kan sneller quoten dan ik verbeteren! Jammer, ik zag het ook!Ik vond het erg grappig staan

Als jullie iets zelf niet durven te realiseren dan moeten jullie niet stom praten. Achter jullie scherm andere mensen belachelijk maken

Luister eens Karel, de eerste reactie je een half uur geleden kreeg was er een van mij. Met serieuze vragen. Waarom vraag ik een aantal zaken aan je; omdat ik nu eenmaal verstand van en ervaring heb in bepaalde zaken die jij wil weten. Als jij niet eens de moeite neemt om te antwoorden maar wel anderen een sneer geeft dan moet je niet verwachten dat mensen energie in je steken.

Succes jongen.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Hier kun je buitenlandse fabrikanten vinden;

http://www.alibaba.com/

En bij andere forums zoals lancelots, of Hallo van de KvK kun je waarschijnlijk meer tips krijgen.

Let er bij eigen ontwerpen wel op dat je niet van plagiaat beschuldigd kunt worden.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ik ken diverse fabrieken die je kleding kunnen produceren. Van China tot aan Oost Europa. Dus je hebt nu een paar stukken die je goed genoeg lijken om een productie op te zetten? Wie gaat daar de inkoop voor doen? Doe je dat zelf of laat je hen (productie) dat inkopen? Wie gaat dat monitoren? M.n. Chinese locaties zijn lastig te volgen. Wie gaat dat betalen? Hoe komt het in Nederland? Wie gaat het verkopen?

Ja dat is het.

Oh weer zo'n type met een geweldig groots idee zonder enig verstand van zaken.

Als je dit al niet uitgevogeld krijgt zou ik het maar gewoon niet doen.
Volgens mij moet je in de auto naar Tilburrug stappen Kareltje!

Royke Donders kan je helpen!

Hij weet alles van een eigen kledinglijn!
quote:sabbaticalmeds schreef op 25 oktober 2015 @ 16:07:

[...]

noteer: werken aan een klantgerichte houding

Tja karel als je zo gaat reageren kun je serieuze reacties wel vergeten.

Zoiets zoek je toch als een van de eerste dingen uit?

Je wilt meteen breed opzetten, misschien eens eerst minder breed beginnen?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Wat leuk eindelijk een kledinglijn voor brede mensen zoals ik.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Weet je wat jij moet doen?

www.kvk.nl
Je plan gaat zo hard falen. Je weet niet eens hoe het heet. Te jouwer info; een 'monstercollectie'

http://www.a-rola.nl/kleding-productie.php

En die doen dat niet op de pof. Kost je een paar duizend euro. Vooraf betalen graag....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven