Mode & Beauty alle pijlers

Neuspiercing

24-10-2015 21:10 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een neuspiercing laten zetten. Wat vinden jullie mooier? Een knopje of een ringetje? Trouwens wat is beter ivm trainen (kickboksen)? Ik hoor het graag van jullie!
Als je dan toch een zichtbare piercing in je gezicht wil: Een sterretje!

Een bel vind ik echt vreselijk lelijk staan.

Hou er wel rekening mee dat niet elke baas erop zit te wachten.

Zeker met een bel zou je bij mijn baas toch echt buiten gekeken worden of niet aangenomen worden.
Is een Septum geen idee ?

Ik heb die zelf ook, ik heb een klein tunneltje laten zetten, super makkelijk met sieraad wisselen of uithalen.

Ik draag het eigenlijk maar zelden, maar dat tunneltje zit prima😉.

Greetz Merel
quote:misschelsea schreef op 25 oktober 2015 @ 15:02:

[...]

Ik zal mezelf eens beschrijven: licht getind, half moluks/nederlands, donkerbruin lang haar tot aan m'n heupen & bruine ogen OEF........
Aliquando et insanire lucundum est
quote:misschelsea schreef op 24 oktober 2015 @ 21:28:

[...]

Ben een beetje getint dus dat zit wel goed. Haha oke dankjewel schatje! Dat kan niet als je heb net hebt, eerste paar weken zeker niet.
Heb em al jaren en doet niet zeer of wat dan ook.

Wel uit doen met kickboksen. En er rekening mee houden dat het gaatje in je neus naar verhouding weer heel snel dicht groeit de eerste paar jaren. Dus gelijk na het kickboksen weer in doen. Niet pas de volgende dag, want dan moet je serieus al weer met een speld aan de gang om het gaatje open te maken.

Heb een stokje met een klein steentje en ben er op mijn werk (hoge functie bij overheid) nog nooit op aangesproken.
Ik had (20 jaar geleden) ook eenneuspiercing. Die was nog geschoten met een tang. Ik vond het niet pijnlijk en nooit problemen mee gehad, goed genezen.

Ik had een gouden knopje met steentje. Erg lief, had een beetje hippiestijl die tijd. Ik had het staafje met een tang korter gemaakt en rond geveild en had aan de binnenkant van mijn neus niks. Geen stopper of hoe heet dat. Enkel staafje er door.

Toen de neuspiercings bij de grote massa (gabbers) ineens populair werden heb ik hem eruit gehaald.

Jammer eigenlijk, zou m nu wel weer willen hebben.
Ik wissel een knopje en een ringetje af. Het ligt er ook aan welke kleding ik draag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven