Kleuren voor volwassenen
zaterdag 22 maart 2014 om 19:11
donderdag 22 oktober 2015 om 17:39
quote:-RoseRed- schreef op 21 oktober 2015 @ 18:02:
Straks op 1 vandaag nederland 1 over kleuren voor volwassenen.na het 6 uur nieuws.http://www.npo.nl/eenvandaag/21-10-2015/AT_2040980
Vanaf minuut 22.
En voor wie geheime tuin niet kent: de platen die ze bij die cursus gebruiken komen uit geheime tuin
Straks op 1 vandaag nederland 1 over kleuren voor volwassenen.na het 6 uur nieuws.http://www.npo.nl/eenvandaag/21-10-2015/AT_2040980
Vanaf minuut 22.
En voor wie geheime tuin niet kent: de platen die ze bij die cursus gebruiken komen uit geheime tuin
vrijdag 23 oktober 2015 om 14:34
Hoi allemaal!
Heeft er iemand ervaring met de stabilo original potloden?
De afbeelding pakt hij niet, dus even een linkje erbij:
https://www.google.nl/sea ... 8vYyAIVSwcsCh2fWAjl#imgrc
Ik ben opzoek naar kleurpotloden die niet zo heel dik zijn qua punt, zodat je ook de priegelkleurplaten mooi kan inkleuren zonder elke keer buiten de lijntjes te schieten.
Kwam na wat zoeken uit op deze, maar omdat ze nogal prijzig zijn wil ik graag eerst wat ervaringen lezen
Ik zit zelf ook te zoeken op de Derwent Coloursoft, maar zoals ik het kan zien lijken deze punten nog redelijk dik?
Alle Lyra Superferby potloden heb ik al mijn bezit, kleuren heel fijn! Maar helaas veel te dik voor de kleinere details..
Bedankt alvast
Als ik de goede potloden heb gevonden, dan mag ik van mezelf ook de verborgen oceaan kopen. Kijk nu al uit naar de avondjes lekker kleuren!
Heeft er iemand ervaring met de stabilo original potloden?
De afbeelding pakt hij niet, dus even een linkje erbij:
https://www.google.nl/sea ... 8vYyAIVSwcsCh2fWAjl#imgrc
Ik ben opzoek naar kleurpotloden die niet zo heel dik zijn qua punt, zodat je ook de priegelkleurplaten mooi kan inkleuren zonder elke keer buiten de lijntjes te schieten.
Kwam na wat zoeken uit op deze, maar omdat ze nogal prijzig zijn wil ik graag eerst wat ervaringen lezen
Ik zit zelf ook te zoeken op de Derwent Coloursoft, maar zoals ik het kan zien lijken deze punten nog redelijk dik?
Alle Lyra Superferby potloden heb ik al mijn bezit, kleuren heel fijn! Maar helaas veel te dik voor de kleinere details..
Bedankt alvast
Als ik de goede potloden heb gevonden, dan mag ik van mezelf ook de verborgen oceaan kopen. Kijk nu al uit naar de avondjes lekker kleuren!
Don't look back. You're not going that way.
vrijdag 23 oktober 2015 om 17:48
vrijdag 23 oktober 2015 om 18:50
zondag 25 oktober 2015 om 07:37
zondag 25 oktober 2015 om 15:52
zondag 25 oktober 2015 om 16:16
quote:Goede-Fee schreef op 25 oktober 2015 @ 08:13:
Ik heb deze :
[afbeelding]
Je kan ze ook los bestellen, niet heel goedkoop maar ook geen bizarre prijzen en de kleuren zijn echt mooi!
Deze zijn idd goed en ze kleuren mooi.
Ik heb de aflevering ook gezien op 1 vandaag.
Ik heb deze :
[afbeelding]
Je kan ze ook los bestellen, niet heel goedkoop maar ook geen bizarre prijzen en de kleuren zijn echt mooi!
Deze zijn idd goed en ze kleuren mooi.
Ik heb de aflevering ook gezien op 1 vandaag.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
zondag 25 oktober 2015 om 18:39
Ik had een potje met potloden die niet deugden. Ze versplinterden bij het slijpen en er kwam nooit een punt aan. Ik gebruikte ze heel af en toe een sleep ze dan met een mesje. Tot ik vandaag mijn puntenslijper kwijt was en naar de bruna ging en een slijper van bruynzeel kocht. Het probleem bleek niet bij de potloden te liggen, mijn vorige slijper deugde niet. Ik heb er opeens een boel fijne kleurpotloden bij
zondag 25 oktober 2015 om 20:14
quote:Annelaure schreef op 25 oktober 2015 @ 18:39:
Ik had een potje met potloden die niet deugden. Ze versplinterden bij het slijpen en er kwam nooit een punt aan. Ik gebruikte ze heel af en toe een sleep ze dan met een mesje. Tot ik vandaag mijn puntenslijper kwijt was en naar de bruna ging en een slijper van bruynzeel kocht. Het probleem bleek niet bij de potloden te liggen, mijn vorige slijper deugde niet. Ik heb er opeens een boel fijne kleurpotloden bij
Wat fijn, een goede puntenslijper kan inderdaad een enorm verschil maken.
Ik zag vandaag verborgen oceaan maar het trok me niet zo aan, gelukkig maar heb zoveel andere kleurboeken liggen waar ik nog niet eens aan begonnen ben.
Wat fijn, een goede puntenslijper kan inderdaad een enorm verschil maken.
Ik zag vandaag verborgen oceaan maar het trok me niet zo aan, gelukkig maar heb zoveel andere kleurboeken liggen waar ik nog niet eens aan begonnen ben.
zondag 25 oktober 2015 om 22:14
Ik vind die tekeningen waar ze de kleur uit hebben gehaald erg mooi, alleen als ik ze uitprint is het op printerpapier, dun dus en dat kleurt niet fijn.
Iemand anders die ook platen print, welk papier kan ik het beste daarvoor kopen? Mijn printer kan diverse diktes aan. Weet gewoon niet wat het beste kan aanschaffen en waar.
Iemand anders die ook platen print, welk papier kan ik het beste daarvoor kopen? Mijn printer kan diverse diktes aan. Weet gewoon niet wat het beste kan aanschaffen en waar.
zondag 25 oktober 2015 om 22:53
Ik kleur ook al enige maanden, dus ik meld mij bij deze ook aan! Ik heb laatst een nieuwe set gekocht van Bruynzeel (die met de schildpad op de voorkant). Maar ik denk dat ze tijdens het leveren van de potloden niet echt voorzichtig zijn geweest, want bij sommige potloden heb ik de helft al weggeslepen
Mijn eerste kleurboek was Art Therapie, daar stonden vooral tekeningen in zoals de onderstaande afbeelding. En ik was van plan pas een nieuw boek te kopen als ik minstens de helft had gekleurd. Maar de boeken van Millie Marotta spreken mij meer aan, omdat ik de afbeeldingen interessanter vind dus die heb ik laatst ook gekocht.
En dit is mijn eerste creatie uit het boek Dierenparadijs van Millie:
En mijn huidige work in progress:
Mijn eerste kleurboek was Art Therapie, daar stonden vooral tekeningen in zoals de onderstaande afbeelding. En ik was van plan pas een nieuw boek te kopen als ik minstens de helft had gekleurd. Maar de boeken van Millie Marotta spreken mij meer aan, omdat ik de afbeeldingen interessanter vind dus die heb ik laatst ook gekocht.
En dit is mijn eerste creatie uit het boek Dierenparadijs van Millie:
En mijn huidige work in progress: