Mode & Beauty alle pijlers

Hoe deze rok combineren

26-10-2015 00:11 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
[img]http://http://i2.ztat.net/large/ME/42/1 ... Q11@14.jpg[/img]

[img]http://media.dress-for-less.com/images/ ... 1298_0.jpg[/img]

Ik heb deze rok onlangs gekregen. Ik vind hem prachtig, stippen zijn helemaal mijn ding . Ik krijg hem alleen niet leuk gecombineerd. Hij komt tot halverwege de kuit, 3/4 dus en is van dikke jersey.

De stippen zijn zachtroze, maar die kleur staat me niet zo best in het gezicht (bleke huid, blond haar). Als ik er iets zwarts op draag wordt het wel erg zwart en somber. What's left?
You can never solve a problem on the level on which it was created.
Ligt miss aan mij, maar ik zie niets
dat witte shirtje wat het model ook draagt?

Ik heb een donkergrijze rok met zulke roze stippen en combineer dat altijd met een shirtje in het donkerpaars. Dat staat altijd erg leuk.
Is het de rok van jouw plaatje starshine ?
Haha net te vroeg, dankjewel Starshine.

@TO, wat een leuke rok! Je zou natuurlijk een leuke blouse in zachtrose kunnen doen voor een match, maar als dat te flets is, de rok is vrij 'rustig' en je zou er rustig een andere kleur mee kunnen combineren. Misschien iets in het groen?
Met stippen wordt het nooit somber! Gewoon leuk zwart dingerje op dragen.
Ik heb precies dezelfde rok.

Ik draag hem met een creme bloes, de rok in de taille en zwarte pumps eronder ( of door de weeks met leuke platte instappers)

Ook heb ik er een zwarte bloes bijgekocht met zwarte strikkraag. Is idd wat somberder, maar ik vind dat wel sjiek staan.
quote:consuelabananahammok schreef op 26 oktober 2015 @ 00:17:

Is het de rok van jouw plaatje starshine ?ja
Coltruitje Zwart met daarover een vestje of jasje in de kleur van de stippen.(door de zwarte kol komt het rose niet bij je gezicht)

Of een blousje of truitje in kleur van de stippen met zwart vestje of jasje maar zorg voor een leuk sjaaltje zodat het rose niet bij je gezicht komt.
overbruggen
quote:Starshine schreef op 26 oktober 2015 @ 00:16:

dat witte shirtje wat het model ook draagt?

Ik heb een donkergrijze rok met zulke roze stippen en combineer dat altijd met een shirtje in het donkerpaars. Dat staat altijd erg leuk.Dat witte shirt vind ik wat te casual (net als de gympen eronder). Is niet echt mijn stijl en past m.i. ook niet zo bij de rok.
quote:consuelabananahammok schreef op 26 oktober 2015 @ 00:26:

Ik heb precies dezelfde rok.

Ik draag hem met een creme bloes, de rok in de taille en zwarte pumps eronder ( of door de weeks met leuke platte instappers)

Ook heb ik er een zwarte bloes bijgekocht met zwarte strikkraag. Is idd wat somberder, maar ik vind dat wel sjiek staan.

Creme is idd wel een idee! Maakt me minder bleek dan 'huidskleur'.

Draag je hem met nude panty? Of zwart?
quote:Levia schreef op 26 oktober 2015 @ 00:30:

[...]

Creme is idd wel een idee! Maakt me minder bleek dan 'huidskleur'.

Draag je hem met nude panty? Of zwart?

Nude!

Beslist geen zwart,dat maakt het veel te hard en wel heel somber.
Als je de top of blouse heel eenvoudig houdt, dus een effen kleur en niet te veel opvallende details, dan past eigenlijk bijna elke kleur er wel bij. Trek de rok eens aan als je gaat winkelen en probeer zoveel mogelijk verschillende blousjes, shirts, truien en vestjes uit om te zien hoe het staat. Kijk ook even goed welke schoenen je erbij wilt dragen. Zulke platte gymschoenen als op de foto vind ik eigenlijk alleen leuk als je er een tuttig fifties-style sokje in draagt, in de kleur van je top. Maar misschien staat een veterlaarsje met een hakje, een ballerina of een mooie pump je wel beter. Eigenlijk is het altijd afhankelijk van je verdere stijl, hoe je iets het best kunt combineren. Als je op polkadot skirt zoekt bij Pinterest vind je veel inspirerende combinaties.
Ik liep een paar postings achter, gheghe.
quote:[message=20387817,noline] Als je op polkadot skirt zoekt bij Pinterest vind je veel inspirerende combinaties.Ga ik meteen doen, thanx!
Je kunt er ook een trui op dragen met een V-hals in zwart, rood of roze.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zoiets?

Of een leuke katoenen sweater met tekst?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven