Mode & Beauty alle pijlers

KOEL- laarzen

25-10-2015 23:19 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hele dag gezocht op laarsjes waar ik verliefd op ben geworden. Ook in twee winkels gevraagd maar helaas uitverkocht. Het gaat om rode Koel4kids laarzen. De hoge of halfhoge maakt mij nu niet meer uit- als ze maar in maat 38/39 zijn. En die zonder hak... Wie weet waar ze nog te koop zijn? Marktplaats ook al gekeken...vind ze zó leuk!
Ja, nee, misschien. Kan je de vraag herhalen?
de webshop?
https://www.hippeschoentj ... nneke-laars-rood-215.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
https://www.hippeschoentj ... A-laars-rood-fur-215.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Deze?

Misschien een alternatief :

Hip

http://www.kinderschoenen ... anpid=2093494946748568576
Zijn beide ouderwetse hippielaarzen. Spekzolen waren hét, eind jaren 60.
Jah! Ik had bruine en heb er heerlijk op gelopen.
Ja, ze liepen heerlijk. Ik had ze in de vorm van rijglaarzen, in suede.
Bijenkorf?
Net even snel de link bekeken uit Belgie. Op mijn mobiel helaas geen foto's te zien op de site maar de plaatjes die hier zijn zijn de goede!!!
Bijenkorf tm maat 37. Koel4kids alle grote maten uitverkocht.
Wat leuk, dacht dat die alleen in kleine kindermaatjes verkrijgbaar zijn. Dochter heeft ze gehad, model Janneke. Ook de rode hoge. Erg leuk!

Zie nu ineens moeder en dochter met dezelfde laarzen voor me.
Vallen meisjeslaarzen niet een stuk smaller dan dameslaarzen dan?
if we all light up, we can scare away the dark...
Ze zijn te bestellen bij Omoda.nl
Heb ze besteld!!! Dank aan Enn!! Het zijn die van de eerste foto van Catootje geworden. Blij!
quote:tatlitatli schreef op 26 oktober 2015 @ 09:09:

Vallen meisjeslaarzen niet een stuk smaller dan dameslaarzen dan?

Ik (maat 38) koop soms ook nog kinderschoenen voor mezelf. Er zitten vaak leuke schoenen bij én ze zijn goedkoper dan de look-a-like van de damesafdeling.

Ze zijn misschien iets smaller, maar het scheelt niet veel. En dat vind ik met mijn smalle voeten en kuiten eigenlijk enkel een voordeel. Waar je wel moet mee opletten is dat 'hoge' laarzen van de kinderafdeling vaak maar tot halverwege de kuit komen (en ik ben maar 1m69).
quote:netwakker schreef op 26 oktober 2015 @ 18:20:

Heb ze besteld!!! Dank aan Enn!! Het zijn die van de eerste foto van Catootje geworden. Blij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven